Zobacz na mapie
74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 lutego 2019 08:47
Salon - samochody nowe
Godni polecenia, pełen profesjonalizm.
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 19:16
Salon - samochody nowe
Serwis = pogarda ...
... dla Klienta. Pan z serwisu chyba minął się z powołaniem. Na jakiekolwiek pytania był w stanie wyłącznie "burczeć" i odpowiadać niegrzecznie. Szkoda czasu i pieniędzy na taką "usługę"... Zastanowię się dwa razy zanim znowu kupię Citroena. Dwie gwiazdki daję tylko za to, że było wolne miejsce parkingowe. Choć już domyślam się dlaczego...
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 16:22
Salon - samochody nowe
Polecam jako salon, pełna profeska. Odpowiedzialni ludzie.
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 16:04
Salon - samochody nowe
Duży ruch, dużo ...
... klientów, ale sprawę załatwiłem szybko i skutecznie. OK
Użytkownik sieci
3 lutego 2019 14:32
Salon - samochody nowe
Super autko żona szczęśliwa
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 16:35
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 16:20
Salon - samochody nowe
Najpierw odpowiedź na ...
... komentarz szanownej firmy, MOJA ODPOWIEDŹ: PAŃSTWA OCENA: 3,6/ 5 PRZY 182 OPINIACH. 45 WASZYCH OPINII ZE 182 TO OCENY NAJGORSZE: JEDYNKA. 25% OSÓB, CO CZWARTY KLIENT UZNAŁ, ŻE OFERUJECIE NAJGORSZĄ JAKOŚĆ. OPISY PRZEWIN SĄ SZCZEGÓŁOWE. Kto tu ma problemy z wiarygodnością, drodzy Państwo? Sugerowanie, ze mój opis wydarzeń jest nieprawdziwy, że są na to świadkowie i jestem niewiarygodny to bardzo niegrzeczne. Moja skromna rada. Zamiast atakować klientów którzy oburzają się po próbie oszustwa, proszę zajmijcie się poprawą jakości i skończeniem z naciąganiem. Jeśli jedna osoba wam mówi, że coś jest nie tak, można to zignorować, jeśli dwie osoby to mówią, również można, ale jeżeli mówią wam to dziesiątki osób to chyba czas na zmiany. Udawanie, że problemu nie ma, zarzucanie wręcz, że klient zmyśla nie rozwiąże sytuacji - na prawdę. Najbardziej przerażają mnie dwie rzeczy. Pierwsza, że na zimno wasz pracownik próbuje oszukać klienta na kwotę 2000 zł. Przypominam, że w Polsce wiele osób ciężko pracuje cały miesiąc na taką pensję. Po drugie wasza postawa wyparcia. I Pan Cezary i Pan/Pani, która odpowiada na komentarze sprawę bagatelizujecie, i jeszcze udajecie, że coś sobie wymyśliłem. Wstyd, proszę Państwa! Uważam, że postawa pracownika opisanego poniżej, może być po części wynikiem polityki właściciela salonu. Być może jest wielka presja na wynik, być może jest słaba kontrola pracowników. W każdym razie szanowny Panie dyrektorze czy prezesie, to Pan jest głównie odpowiedzialny za stan rzeczy, na który wskazują dziesiątki waszych klientów. OPINIA PIERWOTNA: (po lekkiej modyfikacji, gdyż brakowało miejsca na moją odpowiedź) Bardzo, bardzo odradzam korzystanie z usług tego miejsca. To wręcz niesłychane w jaki sposób traktuje się klientów. Zarzutów jest kilka: 1. Pracownicy. Miałem nieprzyjemność spotkać się z Panem Cezarym S. Kiedy samochód był na warsztacie otrzymałem telefon, że kończy się płyn Ad Blue i cytuję: "za 300 km stanie Panu samochód na drodze." Uzupełnienie płynu miało kosztować jedyne 2000 zł. Dzięki Bogu mój wspólnik "ma łeb na karku" i zaczęliśmy weryfikować te informacje. Okazało się, że po pierwsze dodatek ten się nie kończy, i nie zostało go na 300 km, tylko 300 ml - co starczy na setki tysięcy kilometrów. Po drugie kiedy dodatek ten faktycznie się skończy, to można jeszcze przejechać kilkaset kilometrów bez żadnego problemu - samochód nie staje. Pan Cezary S., w ordynarny sposób chciał mnie przestraszyć i oszukać. Co powiedział kiedy go odwiedziłem z nieukrywanymi pretensjami, trzymając wydruk z innego serwisu Citroena?(Citroen, ulica Puławska 338, ocena 4,5 i słusznie to uczciwi ludzie) odpowiedział, że 300 mililitrów pomyliło mu się z kilometrami, a i tak widać, że płynu ubywa w tempie zastraszającym i się niedługo skończy. Kłamał w żywe oczy. Jeżdżę autem do dzisiaj, minęło prawie 5 miesięcy i nic się dzieje, gdyby nie czujność, byłbym oszukany na 2000 zł. Za drugim razem tuż przed wyjazdem do Chorwacji oddałem auto na przegląd - do tego samego doradcy. Przegląd kosztował 2300 zł. Niestety podczas jego przeprowadzania nie zwrócono uwagi, że chłodnica klimatyzatora jest dziurawa jak sito. Dzień później w temperaturze ponad 30 stopni miałem jechać w 5 osób do Chorwacji. Co na to odpowiedział szanowny Pan? Że to moja wina, bo nic nie powiedziałem na temat niedziałającej klimatyzacji. Tego szanownego Pana jak i cały serwis omijać radzę z daleka. Jestem w stanie wiele wybaczyć, staram się być miły i uśmiechnięty w kontaktach z pracownikami jakiejkolwiek firmy. Jednakże są rzeczy w kontaktach klienckich, których nie zaakceptuje nigdy i które mnie złoszczą okropnie. manipulowanie, kłamstwo, naciąganie i nierzetelność
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 14:59
Salon - samochody nowe
Szybko, sprawnie, zgodnie z wczesniejszymi ustaleniami telefonicznymi.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 20:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 stycznia 2019 19:10
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 stycznia 2019 22:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 18:01
Salon - samochody nowe
Super. Polecam miła i fachowa obsługa.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2019 10:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 stycznia 2019 06:02
Salon - samochody nowe
Super fachowcy.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 00:55
Salon - samochody nowe
Jaka marka taki ...
... serwis... Można czytać też w odwrotnej kolejności.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 16:11
Salon - samochody nowe
Samochód pojechał na ...
... serwis mega brudny, wrócił czyściutki :) Jakość usług na wysokim poziomie.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2019 18:04
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 stycznia 2019 10:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 stycznia 2019 09:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 stycznia 2019 21:58
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym ...
... poziomie, miły personel, wszystko sprawnie i w terminie.