Zobacz na mapie
72%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 września 2020 08:19
Salon - samochody nowe
Co to za ...
... serwis obsługa siedzi tam za karę
Użytkownik sieci
3 września 2020 13:01
Salon - samochody nowe
Nie można się ...
... dodzwonić od tygodnia...A poza tym drożej niż Citroen Avanti...Odradzam
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2020 17:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 10:56
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Obsługa bardzo długa, strata czasu (Wersja oryginalna) Service extremely long, loss of time
Użytkownik sieci
21 lipca 2020 11:57
Salon - samochody nowe
Ani serwis ani ...
... salon nie odb telefonu. Zenad - jak mozna tak firme prowadzic?
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 08:06
Salon - samochody nowe
Do serwisu nie ...
... da nie dodzwonić i umówić na diagnostykę. Trzeba dzwonić do salonu aut nowych, tam zawsze odbierają. Samochód został kupiony w tym salonie. Obsługa była bardzo miła i profesjonalna. Skakali wokół klienta byle tylko sprzedać. Z problemami udało umówić się na przegląd. Powodem była świecącą się kontrolka serwis o czym wspomniałem podczas rozmowy przez telefon. Przyjechalem do serwisu. Przedstawiciel w chamski sposób zaczął rozmowę od tego, że spóźniłem się 15 minut. Poprosił mnie o wjazd do alejki serwisowej. Gdy zapytałem, go czy to jest po lewej stronie od drzwi odpowiedział, że przecież mi pokazuje palcem (z wnętrza salonu). Widać wyjaśnienie dokładnie klientowi, który nigdy nie był w tym serwisie gdzie jest wjazd to za dużo dla pracowników tej firmy. Pan poinformował mnie, że przegląd był zrobiony 6000 km temu, ale jeśli sobie życzę to mogą zrobić go ponownie. Powiedziałem, że chciałbym się dowiedzieć o kontrolkę, a nie zrobić przegląd. Przedstawiciel wziął kluczyki i mówiąc coś pod nosem poszedł do samochodu. Po 10 minutach wrócił z informacją, że błąd się nie wyświetla. Gdy zapytałem o podłączenie komputera diagnostycznego Pan stwierdził, że skoro nic się nie świeci i komputer nic nie pokaże. Gdy powiedziałem mu, że po podpięciu pod OBD wyświetla się historia błędów, Pan powiedział, że potrwa to ponad godzinę i będzie kosztowało, aż 300 złotych! Odjechałem z tego serwisu i nigdy już tu nie wrócę. Obsługa miła tylko dla osób chętnych kupić nowy samochód. W innych sprawach przejawia brak kultury i kompetencji do pracy w serwisie. Stanowczo odradzam ten serwis wszystkim.
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 11:20
Salon - samochody nowe
Panie na recepcji ...
... bardzo miłe czego niestety niestety nie można powiedzieć o obsłudze w serwisie. Pracownicy zachowują się gdyby pracowali tam z przymusu, szczególnie pan Waldemar. Nie polecam!
Użytkownik sieci
26 czerwca 2020 13:10
Salon - samochody nowe
Jeśli można byłoby ...
... dać 0 gwiazdek, to bym dała. Nie będę opisywać wszystkich działań firmy, a właściwie braku ich działań, ale nie wyobrażałam sobie, że może być tak beznadziejna obsługa. I to nie tylko w ostatnim czasie, ale od samego momentu zamawiania samochodu. Kupiłam samochód 2 lata temu, jest to mój 9 samochód, ale nigdzie nie było tak fatalnej obsługi.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2020 13:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Citroen ...
... Polska nie podaje kontaktu e-mail. Nie odpowiada na zadawane pytania. Odpowiedzi są nie na temat a Pan Cezary Wieczorek jest nie kompetentny. Uznają się za przedstawicieli Citroena na Polskę a nie potrafią wyjaśnić skąd rozbierznaść w książce serwisowej odsyłają do Francji cytat: "Ròżnice w zapisach dotyczących daty początku gwarancji i daty pierwszej rejestracji należy wyjaśnić w kraju sprzedaży pierwotnej-Francja" co oznacza że Citroen Polska odmawia nawet wyjaśnienia sprawy ,która dotyczy ich wewnętrznych błędów.
Użytkownik sieci
21 maja 2020 12:02
Salon - samochody nowe
"Grażyna! odbierz telefon!" ...
... Kontakt z dealerem Citroena jest proszę Państwa NIEMOŻLIWY. Obojętnie czy próbuję dzwonić na recepcję, na serwis, na dział zakupów NOWEGO samochodu nikt nie odbiera... Nie do pomyślenia w obecnych czasach.... WSTYD. Bardzo cierpi na tym Wasza wizytówka firmy. A problem z dodzwonieniem się mam jak widać po opiniach nie tylko ja...
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2020 15:10
Salon - samochody nowe
Po co Wam ...
... telefon w salonie i serwisie skoro nikt go nie odbiera?
Użytkownik sieci
10 marca 2020 13:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 stycznia 2020 11:07
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo złe podejście do klienta! Bardzo trudno jest umówić się na wycenę naprawy. To z pewnością wpłynie na moją decyzję przy zakupie nowego samochodu. Przepraszam Citroen. (Wersja oryginalna) Very bad customer attitude! Very difficult to get an appointment for a price estimation of a repair. This will definitely influence my decision when purchasing a new car. Sorry Citroen.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 08:51
Salon - samochody nowe
Tak sobie pomyślałem,czemu ...
... nie citroen,no w sumie chodzi mi o ds ,dzwonie do salonu na krakowską i co.....jaka marka taka obsługa,w przeciągu 45min wykonałem 5 prób połączenia się z salonem,cóż dziękuję za pomoc skoro nie umiecie odebrać telefonu to co będzie dalej?napewno nie lepiej,nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2019 16:15
Salon - samochody nowe
Dwutygodniowy termin oczekiwania ...
... na diagnostykę usterki. Usuwanie ewentualnej awarii, to dodatkowe, bliżej nie określone dni.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2019 15:51
Salon - samochody nowe
Tylko przejeżdżałem
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 17:03
Salon - samochody nowe
Po pierwsze, kontakt ...
... prawie niemożliwy. 4,5 h dzwonienia żeby dowiedzieć się, że niestety korek wlewu oleju który potrzebuję jest nie do kupienia, bo nie prowadzą sprzedaży części (nawet tych, które należy traktować jako eksploatacyjne). Zamówić na podstawie diagnozy z autoryzowanego serwisu Citroen niestety niemożliwe. Więc pytam czy mam wstawić samochód raz jeszcze na potwierdzenie tego, że jednak korek trzeba wymienić wrrrrr. Smutne dla klienta który zakupił jakiś czas temu nowy samochód właśnie w tym salonie. Niestety tak nie zdobywa się zaufania. Za taką obsługą klienta, jak i za sama markę dziękuje.
Użytkownik sieci
29 października 2019 15:17
Salon - samochody nowe
Brak możliwości skontaktowania ...
... się z salonem. Uszkodzona linia automatycznie łącząca z wybranym działem. Nikt nie odbiera. Dzwoniłem 6x!!! Bardzo słabe podejście do klienta!!! NIE POLECM(!)
Użytkownik sieci
26 października 2019 13:13
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo słaba obsługa klienta. Pomimo wcześniejszego zaplanowania jazdy próbnej przedstawiciel handlowy nie znalazł czasu na przedstawienie nam samochodu. Poproszono nas, żebyśmy pojechali sami na jazdę próbną i wróciliśmy za 15 minut, „ponieważ są inni klienci”. Kiedy wróciliśmy, musieliśmy czekać 10 minut w recepcji, aby zwrócić klucze. To nie jest sposób na przekonanie ludzi do wydania 60 tys. Zł. (Wersja oryginalna) Very poor customer service. Despite scheduling test drive in advance sales representative did not find time to present us the car. We were ask to go by ourselves on a test drive and to be back in 15min „becouse there are other customers”. When we came back we had to wait 10min at a front desk to return the keys. This is not the way to convince people to spent 60k+ PLN.
Użytkownik sieci
16 października 2019 22:11
Salon - samochody nowe
Umówić i załatwić ...
... sprawę telefonicznie to totalny koszmar. Od 1,5-roku posiadam C3 i jestem klientem tej firmy. Telefonów w ogóle nie odbierają tłumacząc się dużą ilością pracy. W innych serwisach mają większy nawał prac i potrafią kogoś zatrudnić do odbierania telefonów. Jak nie masz do kogoś prywatnego telefonu to nie masz szans... raz mi się udało skontaktować z serwisem przez sprzątaczkę. BRAVO za szacunek klientów dobijających się do serwisu.....