Zobacz na mapie
74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 maja 2019 09:26
Salon - samochody nowe
Przede wszystkim nikt ...
... nie odbiera telefonu na serwisie mechanicznym. Od tego trzeba zacząć. Porozmawiać to sobie można co najwyżej z automatyczną sekretarką.
Użytkownik sieci
9 maja 2019 14:12
Salon - samochody nowe
Jak sprawić, by ...
... ktos odebrał telefon? Między 13:15 a 14:09 wykonałem 5 prób połączenia i na żadnym dziale NIKT nie chce odebrać telefonu...
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2019 14:17
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa handlowa
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2019 17:03
Salon - samochody nowe
Kompromitacja, telefony nie ...
... odbierane a nr komórki na wizytówce Pana z serwisu nieaktualny...Nawet jak udało mi się do kogoś dodzwonić to prozą o nr tel i że już przekazują koledze żeby oddzwonił, oczywiście nigdy nie oddzwania nikt. Wiem, że mieliście awarie ale trwała parę godz. a ja od prawie 2 tyg próbuje się do Was dodzwonić, nie ma o czym mówić jest to powszechna opinia o Was. Żałuje, że nie wskazałem ubezpieczycielowi salonu gdzie kopiliśmy samochód.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 13:39
Salon - samochody nowe
Serwis nie odbiera ...
... telefonów, ani od klientów, ani od ubezpieczyciela, obsługa to tragedia, czekasz godzinę zanim ktoś podejdzie Telefonów nie odbiera NIKT, ani salon, ani serwis, ani dział ubezpieczeń, ani recepcja. To jest jakaś patologia
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2019 15:11
Salon - samochody nowe
Sprzedawca albo jest ...
... głupi albo udaje glupiego. Żenujaca postawa
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2019 16:10
Salon - samochody nowe
Serwis zatrzymał się ...
... w poprzedniej epoce. Kontakt z nimi jest beznadziejny. NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW. Serwis do którego nie sposób się dodzwonić! Serwisanci mówią wprost - nie mamy na to czasu. I to nie jest jednorazowa sytuacja - tak jest odkąd pamiętam (od kilku lat). Jest też system online - nie polecam korzystać bo wprowadza tylko w błąd... Auto sprzedadzą chętnie ale to co się dzieje później to już jest pomyłka. Czytając komentarze i odpowiedzi moja opinia nie jest osamotniona. Nie można się dodzwonić, terminy z kosmosu, uzyskanie informacji graniczy z cudem (np. NIKT nie był w stanie doradzić jaki rozmiar i parametry opon kupić do nowego auta). Pakiety serwisowe tylko dla wytrwałych - w najbogatszym nawet dolewka oleju w pakiecie ale jak przychodzi co do czego to wielkie problemy... Nie wiem czy wszystkie serwisy Citroena tak działają ale to jest pomyłka...
Użytkownik sieci
27 marca 2019 14:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 marca 2019 12:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 marca 2019 09:55
Salon - samochody nowe
Trzeba mieć szczęście ...
... żeby się dodzwonić do tego salonu!
Użytkownik sieci
7 marca 2019 17:19
Salon - samochody nowe
Parodia nie warsztat. ...
... Po prawie dwóch miesiącach w naprawie, ciągłym przeciąganiu sprawy i bezustannym wynajdowaniu coraz to nowych usterek (i nabijaniu coraz większego rachunku), auto zostało odebrane z uszkodzoną skrzynią biegów. Warsztat oczywiście do niczego się nie poczuwa, stwierdzili, że mogę sobie ustalić termin i naprawiać ją za własne pieniądze. Unikać!
Użytkownik sieci
5 marca 2019 07:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 13:37
Salon - samochody nowe
Nawet jak chcesz ...
... coś kupić to nie ma z kim rozmawiać....
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 19:55
Salon - samochody nowe
Odradzam stanowczo ten ...
... "serwis".Każdy lokalny serwis ma więcej empatii i służy pomocą.To co mnie dziś spotkało to po prostu jakaś porażka i dziwny sposób podejścia do potencjalnego klienta. Nie jestem z Warszawy ale akurat w stolicy zapaliła mi się kontrolka w Citroenie Berlingo 1.6HDI przebieg 157tys.- taki żółty wykrzyknik w trójkącie.Dojechałem do serwisu przy krakowskiej i poprosiłem o pomoc.Tylko o porade lub diagnozę .Pan i władca w recepcji zakomunikował ,że samochód może przyjąć ale zajrzą do niego 6 marca.(dziś jest 22 lutego).Człowiek nawet nie pofatygował się aby w jakikolwiek mi pomóc,wiedząc ,że jestem z daleka.Czy możę mogę kontynuować jazdę z tą kontrolką.Jednocześnie chcę podziękować serwisowi w Ostrołęce ,który wystarczająco pomógł mi przez telefon a tel.wykonałem przy "panu i władcy" w serwisie centralnym stolicy. W trybie awaryjnym dojechałem do serwisu innego ,który mi pomógł anie było nic poważnego. Zdecydowanie nie polecam serwisu w Warszawie przy ul.Krakowskiej. Pogarda dla zwykłych ludzi. Nie zasługują nawet na 1 gwiazdkę ale opinia inaczej nie mogłaby być dodana. Zero empatii.
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 19:16
Salon - samochody nowe
Serwis = pogarda ...
... dla Klienta. Pan z serwisu chyba minął się z powołaniem. Na jakiekolwiek pytania był w stanie wyłącznie "burczeć" i odpowiadać niegrzecznie. Szkoda czasu i pieniędzy na taką "usługę"... Zastanowię się dwa razy zanim znowu kupię Citroena. Dwie gwiazdki daję tylko za to, że było wolne miejsce parkingowe. Choć już domyślam się dlaczego...
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 16:20
Salon - samochody nowe
Najpierw odpowiedź na ...
... komentarz szanownej firmy, MOJA ODPOWIEDŹ: PAŃSTWA OCENA: 3,6/ 5 PRZY 182 OPINIACH. 45 WASZYCH OPINII ZE 182 TO OCENY NAJGORSZE: JEDYNKA. 25% OSÓB, CO CZWARTY KLIENT UZNAŁ, ŻE OFERUJECIE NAJGORSZĄ JAKOŚĆ. OPISY PRZEWIN SĄ SZCZEGÓŁOWE. Kto tu ma problemy z wiarygodnością, drodzy Państwo? Sugerowanie, ze mój opis wydarzeń jest nieprawdziwy, że są na to świadkowie i jestem niewiarygodny to bardzo niegrzeczne. Moja skromna rada. Zamiast atakować klientów którzy oburzają się po próbie oszustwa, proszę zajmijcie się poprawą jakości i skończeniem z naciąganiem. Jeśli jedna osoba wam mówi, że coś jest nie tak, można to zignorować, jeśli dwie osoby to mówią, również można, ale jeżeli mówią wam to dziesiątki osób to chyba czas na zmiany. Udawanie, że problemu nie ma, zarzucanie wręcz, że klient zmyśla nie rozwiąże sytuacji - na prawdę. Najbardziej przerażają mnie dwie rzeczy. Pierwsza, że na zimno wasz pracownik próbuje oszukać klienta na kwotę 2000 zł. Przypominam, że w Polsce wiele osób ciężko pracuje cały miesiąc na taką pensję. Po drugie wasza postawa wyparcia. I Pan Cezary i Pan/Pani, która odpowiada na komentarze sprawę bagatelizujecie, i jeszcze udajecie, że coś sobie wymyśliłem. Wstyd, proszę Państwa! Uważam, że postawa pracownika opisanego poniżej, może być po części wynikiem polityki właściciela salonu. Być może jest wielka presja na wynik, być może jest słaba kontrola pracowników. W każdym razie szanowny Panie dyrektorze czy prezesie, to Pan jest głównie odpowiedzialny za stan rzeczy, na który wskazują dziesiątki waszych klientów. OPINIA PIERWOTNA: (po lekkiej modyfikacji, gdyż brakowało miejsca na moją odpowiedź) Bardzo, bardzo odradzam korzystanie z usług tego miejsca. To wręcz niesłychane w jaki sposób traktuje się klientów. Zarzutów jest kilka: 1. Pracownicy. Miałem nieprzyjemność spotkać się z Panem Cezarym S. Kiedy samochód był na warsztacie otrzymałem telefon, że kończy się płyn Ad Blue i cytuję: "za 300 km stanie Panu samochód na drodze." Uzupełnienie płynu miało kosztować jedyne 2000 zł. Dzięki Bogu mój wspólnik "ma łeb na karku" i zaczęliśmy weryfikować te informacje. Okazało się, że po pierwsze dodatek ten się nie kończy, i nie zostało go na 300 km, tylko 300 ml - co starczy na setki tysięcy kilometrów. Po drugie kiedy dodatek ten faktycznie się skończy, to można jeszcze przejechać kilkaset kilometrów bez żadnego problemu - samochód nie staje. Pan Cezary S., w ordynarny sposób chciał mnie przestraszyć i oszukać. Co powiedział kiedy go odwiedziłem z nieukrywanymi pretensjami, trzymając wydruk z innego serwisu Citroena?(Citroen, ulica Puławska 338, ocena 4,5 i słusznie to uczciwi ludzie) odpowiedział, że 300 mililitrów pomyliło mu się z kilometrami, a i tak widać, że płynu ubywa w tempie zastraszającym i się niedługo skończy. Kłamał w żywe oczy. Jeżdżę autem do dzisiaj, minęło prawie 5 miesięcy i nic się dzieje, gdyby nie czujność, byłbym oszukany na 2000 zł. Za drugim razem tuż przed wyjazdem do Chorwacji oddałem auto na przegląd - do tego samego doradcy. Przegląd kosztował 2300 zł. Niestety podczas jego przeprowadzania nie zwrócono uwagi, że chłodnica klimatyzatora jest dziurawa jak sito. Dzień później w temperaturze ponad 30 stopni miałem jechać w 5 osób do Chorwacji. Co na to odpowiedział szanowny Pan? Że to moja wina, bo nic nie powiedziałem na temat niedziałającej klimatyzacji. Tego szanownego Pana jak i cały serwis omijać radzę z daleka. Jestem w stanie wiele wybaczyć, staram się być miły i uśmiechnięty w kontaktach z pracownikami jakiejkolwiek firmy. Jednakże są rzeczy w kontaktach klienckich, których nie zaakceptuje nigdy i które mnie złoszczą okropnie. manipulowanie, kłamstwo, naciąganie i nierzetelność
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 00:55
Salon - samochody nowe
Jaka marka taki ...
... serwis... Można czytać też w odwrotnej kolejności.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2019 09:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 grudnia 2018 13:27
Salon - samochody nowe
Zostałem potraktowany jak ...
... worek ziemniaków. Potrzebowałem kupić kilka spinek. Nie i koniec. Jak nie chce Pan kupić samochodu to wypad z baru. Ujowa obsługa.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 09:52
Salon - samochody nowe
Salon może jest ...
... najlepszy na świecie, ale nie można się z nim skontaktować Dzwonię od kilku dni o różnych porach i mogę posłuchać tylko automat...