93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 listopada 2019 15:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 września 2019 12:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 08:11
Salon - samochody nowe
Przereklamowane jak na centrale
Użytkownik sieci
4 maja 2019 14:25
Salon - samochody nowe
Mama chciała kupić ...
... Citroena C3, przyjechaliśmy, salon otwarty od 9:00.....jesteśmy przed 10:00 pare minut, ledwo udało się wjechać na parking bo stoją jakieś dostawczaki przed wejściem. Po wejściu i 15 minutach oglądania (nawet nikogo na recepcji nie było) postanowiliśmy wyjść , bo nie dość ze w środku pare osób ale wszyscy czymś zajęci bardziej niż klientem to mimo ze zostaliśmy wreszcie zauważeni nikt nie podjął próby zainteresowania się klientami..... wyszliśmy z niesmakiem i jednak kupować tej marki mama nie będzie, bo jak na starcie jest takie podejście do klienta to strach pomyśleć co bedzie w serwisie czy innych próbach kontaktu......żeby zniechęcać klienta już na samym początku......dno.....sadzać po poprzednich opiniach salonu to ze sprzedawcy maja klienta w dupie to norma....brawa!!
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2019 13:06
Salon - samochody nowe
Ogólnie wygląda tak ...
... jak by im nie zależało na kliencie. Luzik i obojętność.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2019 10:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 grudnia 2018 05:30
Salon - samochody nowe
Bardzo słabe podejście ...
... do klienta.. to my musimy ubiegać się o rozmowę i zainteresowanie, chociaż nie którzy robią to za nas bo maja jakis szacunek bo sprzedali trupa. Po 15tys km na pierwszym przeglądzie wymiana silnika, miesiąc auta nie widziałem. Po wymianie padła skrzynia, synchronizator drugiego biegu oznajmia mi, że jeszcze trochę pozyje ale każe przygotować się na kolejną naprawę z gwarancji, ale to długa droga bo serwis zrobił 1.3km i po godzinie od odstawieniu auta mówią mi, że wszystko jest :) POLSCY FACHOWCY, MECHANICY-PIEKARZE I TYLKO NA SWOJE ŻEBY NIE TRACIĆ. Z KOŃCEM GWARANCJI ROZSTANIE Z CYTRYNA NA ZAWSZE. BARDZO WIELKI MINUS!
Użytkownik sieci
17 listopada 2018 13:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 października 2018 18:38
Salon - samochody nowe
Brak całkowity zainteresowania ...
... moja skromna osoba! Specjalnie wybrałem godzinę 17ta, jeszcze 60 minut przed zamknięciem. Bardzo zaluje, ze istnieją jeszcze tak mało profesjonalne miejsca.
Użytkownik sieci
5 lipca 2018 14:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 czerwca 2018 22:44
Salon - samochody nowe
Obsługa szkoda gadać, ...
... stałem 10 minut bo na stanowisku serwisu brak żywej duszy, a Pan z informacji nie raczył zapytać w jakiej sprawie i może kogoś zawołać tylko przeglądał internet. Dodzwonić się graniczy z cudem, a jak nawet się uda to mówią że oddzwonią za godzinę, a i tak nie zadzwonili wcale ! Więc żeby się umówić na przegląd trzeba jechać osobiście i potem jeszcze swój odstać bo nikogo nie ma. Mam nadzieję że moje wyjaśnienia są satysfakcjonujące dla Państwa.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2018 20:16
Salon - samochody nowe
Totalne dno i ...
... oszustwo. Oddałam bezwypadkowy samochód na naprawę gwarancyjną: awaria systemu start stop oraz słabo działająca klimatyzacja. Po dwóch tygodniach odebrałam auto- jak się okazuje z przebiegiem 50 km wyższym vs stan na moment oddania do naprawy oraz stanem paliwa o 1/4 niższym (odjechałam na głębokiej rezerwie). Dodam, że w protokole nie wyrazilam zgody na jazdę próbną. Akumulator wymieniony na gwarancji. Szef serwisu stwierdził, że mechanik musiał testować system start stop na obwodnicy (czyli zatrzymywał się co 500 m na trasie szybkiego ruchu!?) Klimatyzacji nie naprawili. Stwierdzono, że skraplacz został uszkodzony podczas kolizji i nie podlega naprawie gwarancyjnej. Podczas jakiej kolizji doszło do uszkodzenia ? Kolizji spowodowanej przez mechanika !? Szkoda mi tylko pana B. który od początku był uprzejmy i musiał przede mną świecić oczami za kolegów. Sprawa znajdzie finał w sądzie i prasie. To skandal.
Użytkownik sieci
15 maja 2018 11:41
Salon - samochody nowe
Dzieki za usługę całej firmowej floty!
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 09:44
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi klienta ...
... w serwisie citroen na Puławskiej w Warszawie to totalne dno. W czasie przerwy w pracy, chciałem umówić się na wymianę klocków hamulcowych.Obsługuje tylko jedna osoba, po 45 minutach czekania na rozmowę, wyszedłem nie doczekawszy się rzadnego zainteresowania ze strony personelu.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2018 19:35
Salon - samochody nowe
Dno totalne. Kiedyś ...
... pełna kultura a teraz? Chciałem się dzisiaj koło 15 dowiedzieć czy sprzedają części zamienne. Pan który sobie siedział za biurkiem mówi "Proszę przyjść za 30 minut to Panu odpowiem, bo teraz jestem zajęty" Porażka. A wystarczyło powiedzieć sprzedajemy lub nie
Użytkownik sieci
19 grudnia 2017 12:12
Salon - samochody nowe
Trzech opiekunów w ...
... serwisie wszyscy jak w zwolnionym tempie, jakby się zioła opalili, uśmiechnięci i maja wszystko gdzieś... a szef serwisu zajęty odbiorem paczek z Zalando, czujnik opon wskazał niskie ciśnienie... polecono mi zostawić auto lub przyjechać w innym terminie! Pojechałem do wulkanizatora, który zna Citroena, zrobił to w 5 minut, bez komputera i wypisywania sterty papierów. Unikam tego serwisu!!!
Użytkownik sieci
7 grudnia 2017 10:05
Salon - samochody nowe
Będąc w salonie ...
... wszyscy mówią -prosze,dziekuje ,tak oczywiście -po wyjściu z salonu,telefonicznie i mailowo,całkowity brak szacunku i totalna olewka klienta
Użytkownik sieci
20 listopada 2017 19:39
Salon - samochody nowe
Ogólnie ok. Ale ...
... dodzwonić się tam to wielki fart. Przepadła mi wizyta bo miły Pan jest rano sam i nie odbierze telefonu bo obsługuje klienta. Po wielokrotnych usiłowaniach udało się i będąc spóźniony 10min usłyszałem , że moje miejsce dziś przepadł a następny wolny termin za 3 tygodnie. Słaby żart.
Użytkownik sieci
29 października 2017 07:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 października 2017 10:50
Salon - samochody nowe
Kombinują, nie biorą ...
... odpowiedzialności za swoje błędy. Dorobiłem tam drugi kluczyk. Przy otworzeniu nim zamka pierwszy raz kluczyk popsuł zamek, tak że nie można go otworzyć ani pilotem ani kluczykiem. Teraz nawet ten klucz, który miałem nie otwiera drzwi. Wymianę zamka wycenili na ok 800 zł. Porażka!