90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 października 2018 14:26
Salon - samochody nowe
Przeciętnie
Użytkownik sieci
18 października 2018 21:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam obsługi ...
... serwisowej. Brak merytorycznego tłumaczenia i brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
18 października 2018 12:41
Salon - samochody nowe
Miła, kompetentna obsługa
Użytkownik sieci
17 października 2018 16:41
Salon - samochody nowe
Godny polecenia. Sześć ...
... razy na wielki plus. Od tego sprzedawcy korzystałam wielokrotnie zakupujac i serwisujac auta. Zakupiłam 3 nowe oraz 3 używane i zawsze wszystko w porządku.
Użytkownik sieci
17 października 2018 09:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 października 2018 09:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 października 2018 22:32
Salon - samochody nowe
Brak odpowiedzi na ...
... e-mail oraz problem z kontaktem telefonicznym (SZOK)! Człowieki, co to ma być ?!
Użytkownik sieci
2 października 2018 20:26
Salon - samochody nowe
Wszystko ok
Użytkownik sieci
29 września 2018 12:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 września 2018 17:14
Salon - samochody nowe
Zanim napiszę opinie ...
... tej firmy - zaznaczę, że w moim przypadku chodzi głównie o serwis. Kupując samochód w Salonie Syguła w Łodzi nie spodziewałem się, że można tak traktować klientów. Już na wstępie jechałem po samochód z Warszawy z wpłaconą zaliczką. Przy odbiorze okazało się, że samochód ma ryskę (nowy). Z racji odległości oraz wpłacenia zaliczki postanowiłem, że po prostu dogadam się ze sprzedawcą na jakiś rabat. Można powiedzieć, że tą część reklamacji mamy już załatwioną. Niestety miesiąc po zakupie miałem problemy z klapką bagażnika w Citroen C4 Cactus oraz wlewem, który wydawał się mieć inny odcień. Nie myliłem się - złożyłem reklamację i sprawa została rozwiązana. Druga reklamacja z tytułu rękojmi została złożona w czerwcu 2018 roku, gdzie znalazłem już trochę więcej wad. Reklamację wysłałem droga e-mail z określeniem żądania - i tutaj zaczynają się schody. Nikt nie odzywał się przez kilka dni, więc postanowiłem zadzwonić i spytać co dokładnie dzieje się z moja reklamacją. Jak się okazało wpłynęła, ale chyba nikt jej nie zauważył. Pan z infolinii poprosił mnie o możliwość oddzwonienia - zgodziłem się. Jakieś 20 minut później dostałem odpowiedź, że na moją reklamację odpowie mi prawnik (spytałem ile będę musiał czekać - okazało się, że 14 dni). Pozostało mi już tylko czekać. Czekałem i czekałem i czekałem, aż 16 dni później przyszedł list, gdzie prawnik po pierwsze wypowiedział się na temat zgłoszony wad nie mając samochodu przed oczami. Zrobił to zdalnie (ciekawe od kiedy to prawnik mają pojęcie o takich wadach). Po drugie w piśmie, na które musiałem czekać aż 16 dni dowiedziałem, że (uwaga) jeszcze muszę zadzwonić (czyli koszty) w celu umówienia się na wizytę z diagnozą. Pismo było, a w zasadzie jest śmieszne, ale co tam - spławiliśmy klienta. Zacząłem przede wszystkim drążyć jak to wygląda prawnie, gdyż prawnik po pierwsze "wyśmiał" mnie, że nie ma racji. Termin odpowiedzi liczy się od momentu kiedy sprzedawca nada paczkę. Prawdę mówiąc nigdy nie słyszałem o takich praktykach, ale co tam - spławiony klient, jednego mniej. Pomijam już, że prawnik przedsiębiorcy pisząc używa znaków (!!!!!!!). Wydaje mi się, że do klienta należy się kulturalnie nie tylko odzywać, ale również i pisać. Co na to polskie prawo. A no tutaj prawnicy są podzieleni. Jedni uważają, że przedsiębiorca nie dochował terminu (mimo braku dostarczenia samochodu, bo na prośbę Syguła miałem czekać na pismo od prawnika), inni uważają, że sprawa jest bardzo skomplikowana. Posłane zostało drugie pismo, w którym wskazałem iż oczekuje wymiany auta z racji nie dochowania terminu....i tutaj zaczęło się strzelanie do mnie, gdzie zrobiono ze mnie ofiarę, że nie dostarczyłem samochodu (byłem proszony o czekanie). Typowe prawnicze gadki. Na pytanie na podstawie jakiego terminu oraz paragrafu Syguła liczy sposób liczenia czasu odpowiedzi do klienta...nie dowiedziałem się nic. Spółka nie ma obowiązku podawania takich informacji, a to bardzo dziwne, bo własnie o to się rozchodzi w całej sprawie. W tym przypadku w zasadzie wszyscy prawnicy byli zgodni. Nie ma takich terminów, żeby liczyć czas 14 dni odpowiedzi na reklamację z rękojmi od dnia wysłania odpowiedzi do klienta. Syguła nie bierze przecież odpowiedzialności za działanie poczty polskiej...(jakby to miało jakieś znaczenie i kogoś tak naprawdę interesowało). Mimo moich usilnych próśb o podanie terminu oraz paragrafu na podstawie, którego liczy się ten czas według Syguła nie dowiedziałem się nic. Czas leciał, a Syguła cały czas ni wyznaczała żadnego terminu. Ja postanowiłem, że zanim oddam auto wszystko wyjaśnię w tej kwestii. Kiedy byłem już gotowy zgłosić samochód (przyjechać nim z Warszawy do Łodzi) okazało się, że teraz robione mi są problemy z terminem, który ustalam z kierownikiem serwisu. Najpierw podawane mi są odległe terminy, a później się dowiedziałem, że są inne. Wszystko by było fajnie, gdyby nie fakt, że nie ma specjalisty do oceny mojego samochodu - jest na urlopie i nikt go nie zastępuje. Mimo wcześniejszych terminów nie mogę wstawić wcześniej samochodu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
28 września 2018 15:43
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 września 2018 16:38
Salon - samochody nowe
Dobre doradztwo. Obsługa ok
Użytkownik sieci
25 września 2018 14:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 września 2018 14:16
Salon - samochody nowe
Witam; byliśmy z ...
... żoną w celu zakupu używanego samochodu. Przykro mi stwierdzić ale 15 minut czekania i nikt nie podszedł do nas nawet z zapytaniem po co my tam przyśli.
Użytkownik sieci
17 września 2018 10:33
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 września 2018 17:36
Salon - samochody nowe
Naprawa blacharska. Profesjonalna ...
... obsluga przez kierownika dzialu likwidacji szkod. Polecam wspolprace z serwisem.
Użytkownik sieci
12 września 2018 13:13
Salon - samochody nowe
Spokojne miejsce na ...
... załatwienie sprawy w wlasciwych godzinach z rzetelna oraz sympatyczna obsługa salonu jak i konkretnego stanowiska
Użytkownik sieci
11 września 2018 08:30
Salon - samochody nowe
B.dobry serwis
Użytkownik sieci
7 września 2018 14:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 września 2018 19:59
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki