91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 lipca 2021 18:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lipca 2021 15:06
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lipca 2021 19:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 13:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lipca 2021 00:44
Salon - samochody nowe
bardzo przyjazny salon ...
... i serwis wpaniali ludzie tam pracują
Użytkownik sieci
2 lipca 2021 00:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 16:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 08:32
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu na najwyższym poziomie. Polecam
Użytkownik sieci
13 czerwca 2021 19:14
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 05:14
Salon - samochody nowe
Jak zwykle fachowo ...
... i na czas. Miła rzeczowa obsluga.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2021 09:03
Salon - samochody nowe
Profeska obsługa pod każdym względem !
Użytkownik sieci
5 czerwca 2021 14:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 maja 2021 17:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 maja 2021 11:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 maja 2021 11:14
Salon - samochody nowe
Jak zawsze obsługa na wysokim poziomie
Użytkownik sieci
20 maja 2021 20:23
Salon - samochody nowe
Miło & Profesjonalnie
Użytkownik sieci
17 maja 2021 20:15
Salon - samochody nowe
Wszystko było super ...
... dopóki auto jeździło.Doradztwo i servis pełna profeska. Niestety 6miesięcy po tym jak minęła gwarancja do wymiany uszczelka pod głowicą.2,5roczne auto (jumper) i niespełna 60tys km. Auto padło na autostradzie poza granicami kraju.Dzwonie więc i pytam co zrobić.czy to normalne ze w takim aucie po 60tys km wymienia sie uszczelke.Wreszcie dostaje odpowiedz,ze jeśli Citroen nie stwierdzi zaniedbań z mojej strony to może,z naciskiem na MOŻE zdecyduje sie pokryć 50proc kosztów naprawy.Proszę więc o wycenę takiej usługi,niestety jest sobota i Pan prosi zebym zaczekal do poniedziałku.Czekam więc,niestety nie doczekałem się telefonu.Dzwonie do Citroena w Poznaniu.tam Pan informuje mnie ze to moze być bardzo droga naprawa,na pewno ponad 10tys zł.postanawiam więc odholować auto do Polski i naprawić je u znajomego mechanika skoro Citroen nie gwarantuje mi przejecia 50proc kosztów naprawy.okazuje sie ze sprawca całej usterki była pompa wody tzn wirnik w pompie wody.Producent zaleca wymianę takiej pompy wraz z rozrządem po 150tys km.w miedzyczasie pogodziłem się z tym wydatkiem i poprosiłem Citroena o auto zastępcze na czas naprawy busa. odpowiedz była standardowa tzn zaraz do Pana oddzwonimy po czym nic,cisza. Wiem ze w całej tej historii popełniłem kilka błedów i rozumiem też że Citroen nie chce wziąc na siebie kosztów takiej naprawy. Najbardziej boli jednak to jak sie traktuje klienta kiedy tylko pojawia sie problem. Tak więc nie wiem jeszcze jakie bedzie moje kolejne auto,pewne jest jednak to że nie bedzie to Citroen.
Użytkownik sieci
8 maja 2021 17:43
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa klienta
Użytkownik sieci
7 maja 2021 11:54
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
6 maja 2021 22:21
Salon - samochody nowe
Mila i profesjonalna obsługa