77%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2025 12:20
Salon - samochody nowe
Dostałem od Stellantisawezwanie ...
... na akcje serwisową- usterka poduszek powietrznych- mogą spowodować poważne obrażenia a nawet śmierć. Dodzwoniłem się do serwisu i mnie olali. Nie wyznaczyli terminu naprawy od trzech tygodni. Po wielu telefonach, twierdzą że doradca serwisowy się ze mną skontaktuje. Udało mi się nawet zdobyć numer do tego doradcy ale nie odbiera telefonu ani nie oddzwania. Ogólnie podejście takie: byle sprzedać a potem na drzewo. Samochodem strach jeździć bo przy zwykłej stłuczce poduszka powietrzna może cię zabić a autoryzowany serwis ma cie w poważaniu.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 19:55
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi klienta ...
... lezy równiótko na poziomie zero. Nie polecam.
Użytkownik sieci
21 października 2024 17:26
Salon - samochody nowe
oddałem samochód na ...
... przegląd serwisowy... długo, drogo, bez oryginalnych części, ale za to nie wszystko zrobili. Szczegóły: 7 h zajął standardowy przegląd po 70k km (2 h musiałem czekać na auto po umówionym terminie odbioru) brak wszystkich części (paska osprzętu) - choć wizyta umówiona na 2 tyg wcześniej brak oryginalnych częsci, choć o nie prosiłem wszystko wyszło o 1000zł drożej niż przy pierwszej wycenie rano Ogólnie dramat - i mam nauczkę żeby do ASO nie jeździć
Użytkownik sieci
12 października 2024 03:42
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed zakupem ...
... samochodów z tej firmy!!! Niżej krótki opis mojej sprawy. Zniszczyli mi nowy samochód i nie poczuwają się do odpowiedzialności aby pokryć koszty naprawy. Kupiłem nowy samochód Citroen C4X w tym warsztacie (to jest chyba najlepsze określenie) dla działalności tej firmy, na pewno nie salon! Oględziny samochodu były przed kupnem na dworze (osobiście) i samochód był w stanie bardzo dobrym, tak jak nowy. Podczas odbioru/oględzin samochodu w "salonie" (przy tych ładnych światełkach) po umyciu przez tę firmę chciano mi wydać cały samochód uszkodzony/porysowany po umyciu, cały!!! Samochód 2024 rok z 2km przebiegu. Handlowiec próbował mi wmówić że to jest normalne ze nowe samochody tak wyglądają i to są ślady od deszczu, piasku itd. Po dłuższej rozmowie padła propozycja ze strony tego "salonu" że spolerują lakier żeby nie było rys, zgodziłem się i to był mój największy błąd. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem Panem Paweł B... i Pan kierownik również mnie zapewniał że wypolerują samochód na najwyższym poziomie, mają do tego człowieka przeszkolonego z certyfikatami! Nie miałem powodu aby nie wierzyć temu Panu kierownikowi. Polerowanie samochodu trwało 2,5 godziny (jedna osoba nie jest wstanie zabezpieczyć i wypolerować auta w takim czasie), po 1,5 - 2,0 godziny zaproponowano mi inny termin odbioru samochodu, nie zgodziłem się. Tym razem odbiór samochodu był już w inny miejscu, pomieszczenie obok, jakieś dziwne już nie było "ładnych światełek jak w salonie". Pomieszczenie ciemne, nie było nic widać , Pan kierownik Paweł B... świecił mi swoim telefonem żeby pokazać że samochód ładnie wygląda. Odebrałem samochód i pojechałem do domu, nie przypuszczałem nawet że mogli źle wypolerować lakier i do tego przy polerowaniu samochodu dodatkowo uszkodzić plastikowe czarne elementy dookoła samochodu i zamaskować to. Po trzech tygodniach pierwsze mycie auta i ten cały "puder zszedł z samochodu" ukazały się uszkodzenia na tych plastikach oraz pasy po polerowaniu na lakierze (tak jak polerowano samochód, jeden przy drugim). Nie wiem czym było samochód zapudrowany ale zeszło z szamponem do mycia. Informacja do kierownika i oczywista odpowiedź że to nie ich wina i że samochód był źle użytkowany (argumenty tego Pana były żałosne). Chciałem od Pana Paweł ... aby okazał certyfikaty tego Pana co polerował = brak, namiary na jego przełożonego= brak itd. To co się tam dzieje w tym "salonie" to tragedia. Każdy na kogoś zwala winę , zaczynając od kierownika w dół. Jeszcze raz przestrzegam przed kupnem samochodu z tej firmy. Finalnie Pan Paweł B... przekazał sprawę do ich kancelarii prawnej i sprawa jest rozwojowa i wymieniamy się pismami. Dam znać co było dalej.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 18:48
Salon - samochody nowe
Pęknięty pasek rozrządu ...
... niedługo po wykonaniu serwisu. Nie zostałem poinformowany o konieczności jego wymiany na co wskazywał przebieg. Teraz zwróciłem się z prośbą o weryfikację numerów części pokazując zdjęcie uszkodzonej części oraz jej numer z zapytaniem czy inny numer będzie również pasował - nie potrafią tego sprawdzić - czyli nic się tam nie zmieniło od lat jest dramat. Kiedyś myli auto po serwisie, a teraz jak czytam opinie innych to widzę, że stało się normą nie robienie tego.
Użytkownik sieci
6 listopada 2023 10:16
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... tego serwisu. 1. Przez telefon informują o innej cenie, niż ta, która jest w rzeczywistości. 2. Przed wykonaniem serwisu ASO zapytano mnie czy umyć samochód, odpowiedziałem, że tak, niestety nie uwzględniono mojej prośby. Poinformowano mnie, że teraz nie mają już na to czasu. 3. W lipcu zadzwoniłem w celu umówienia naprawy samochodu, który jest jeszcze na gwarancji, nie ma terminów i a następny wolny za miesiąc. 4. W listopadzie udało mi się umówić online, przez ich stronę na usunięcie wspomnianej usterki, potwierdzono termin, a następnie go odwołano. Wszystkie powyższe zastrzeżenia może i nie są bardzo poważne, ale biorąc pod uwagę cenę jaką płaci się za nowy samochód oraz kwoty jakie zostawia się za przeglądy uważam, że takie podejście do klienta jest niedopuszczalne. Z pewnością nigdy więcej nie skorzystam z usług tego serwisu.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2023 14:50
Salon - samochody nowe
Zgłaszając auto na ...
... akcję serwisową podaliśmy markę, model i nr WIN, taki oczywisty wymóg. Zostaliśmy umówieni. Po przyjeździe (130 km, dzień wolnego), zostaliśmy poinformowani, że serwis nie obsługuje marki DS. Każdy może się pomylić ale wystarczyłoby słowo przepraszam, zamiast wmawianie klientowi, że nie udzielił oczywistej informacji i wzruszanie ramionami. Nie wiem czego zabrakło - kompetencji, profesjonalizmu, chęci? Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2023 21:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu citroena, byłem umówiony tam na serwis gwarancyjny mojego auta i po przyjechaniu na miejsce okazało się, ze musze okazać oryginał faktury zakupu o czym wcześniej nie zostałem poinformowany bo bym przywiózł taka fakturę a tak niepotrzebnie straciłem czas. Niekompetentni i niedoinformowani ludzie pracują na infolinii tego salonu i wprowadzają klientów w błąd, zresztą w salonie jest podobnie i podejście do klienta jest lekceważące.