93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 marca 2024 09:36
Salon - samochody nowe
Rozłączają się przy próbie umówienia na przegląd serwisowy.
Użytkownik sieci
5 marca 2024 16:41
Salon - samochody nowe
Jeśli miałem wątpliwości ...
... co do rzetelności i uczciwości tego serwisu, to dzisiaj wszystko stało się jasne. Takiego chamstwa, zakłamania i obłudy nie doświadczyłem nigdzie indziej. Lepiej było kupić inny samochód niż szmaciany Peugeot! Teraz żałuję. Dodane po odpowiedzi od WROBUD: Bardzo mnie rozbawiło Państwa stwierdzenie, że "nie macie sobie nic do zarzucenia". Ukrywanie swoich identyfikatorów przez pracowników, odmowy przyjęcia pisma, agresywne odzywki z recepcji, straszenie policją, odmowy udzielenia informacji – tak wygląda Wasz profesjonalizm? W Pańskiej odpowiedzi wkradły się kolejne kłamstwa i oszczerstwa: to nie ja nalegałem na wizytę i to nie ja byłem agresywny. Co jeszcze wymyślicie, aby siebie wybielić?
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 16:50
Salon - samochody nowe
Pieniądze wydane w ...
... błoto, niewiadomo za co skoro nie zostało naprawione to co powinno. Obiecali przez telefon że radio zostanie naprawione, ale widocznie nie chciało się fachowcom zajrzeć i naprawić Strata czasu i pieniędzy. 520zl zapłacone chyba za niezła kawę Nie polecam
Użytkownik sieci
3 lipca 2023 08:38
Salon - samochody nowe
Słaba diagnostyka awarii, ...
... dodzwonienie się do serwisu - to wiele prób zakończonych niepowodzeniem, osoby z obsługi nadąsane (praca za karę?), ponadto wydawało mi się, że po serwisie umycie auta, choćby z zewnątrz jest normą... Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2023 23:30
Salon - samochody nowe
Dziś odebrałem nowy ...
... samochód Citroen CX5. Dzień 28.01.2023, marznący deszcz. Mam pytanie, czy w Norwegii Citroen też sprzedaje samochody na letnich oponach zimą? Może czas, żeby ktoś w Citroenie Polska szturchnął swój mózg i pobudził do wysiłku, że taka polityka nie przynosi marce splendoru. We Francji poza Alpami zimy nie ma i jest to zrozumiałe. Ale w polskim salonie już nie. Dla Pana sprzedawcy gwiazdki cztery, bo się starał, ale z pustego i Salomon nie naleje. Dla Citroena C5X gwiazdek pięć
Użytkownik sieci
3 października 2022 15:08
Salon - samochody nowe
3 moja wizyta ...
... w tym serwisie i kolejny raz kilka godzin zmarnowanego czasu , za każdym razem pytam się ile potrwa (naprawa , przegląd)by nie tracić czasu , jak zwykle poinformowano mnie że do 2 godzin z każdą wizytą ten czas wydłuża się o coraz dłuższe te 2 godziny . Taka prośba o informowanie o faktycznym czasie by człowiek wiedział na co się nastawić gdyż stąd nie ma nawet czym się wydostać
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2022 17:36
Salon - samochody nowe
W czerwcu byłem ...
... w serwisie w sprawie ekranu dotykowego, który przestał działać. Diagnoza - prawdopodobnie do wymiany cały ekran (7 tys zł). Nie byli do końca pewni, więc mnie nie policzyli za wizytę i za to malutki plusik. Obiecali kontakt, bo niby nie mogli się połączyć z serwisem z Francji w celu potwierdzenia diagnozy i nic z tego nie wyszło - okłamali. Okazało się w końcu, że do wymiany był moduł warty 300 zł z naprawą. Oczywiście zrobił, to elektronik znaleziony przez internet. Citroen poległ na całej linii.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2021 12:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lipca 2021 09:55
Salon - samochody nowe
No i się ...
... zaczyna. Auto nie całe 3 lata poraz szósty próba usunięcia tej samej usterki. Kierownik umywa ręce. Tragedia!!
Użytkownik sieci
6 lipca 2021 14:46
Salon - samochody nowe
Bardzo fachowa i ...
... miła obsługa. Taka opinia była tydzień temu. Jestem bardzo zawiedziona, miałam kupić samochód cena 158, 900 , po wszelkich rabatach, cena ustalona na 154,900. Zapytałam czy można obniżyć cenę do 154 000. Czekałam na odpowiedź, samochód zablokowany do kupna. Po 6 dniach, samochód uszkodzony a cena podniesiona do ceny 158,900. Chyba liczyli, że naprawią na mój koszt, skoro znikł rabat w wysokości 4000 zł.Porażka, ale nie ma tego złego. Samochód kupiłam w salonie Forda,Forda Kugę hybrydę plug in, nowy z lepszym wyposażeniem 184100 i 22100 rabatu. Zapłaciłam162 000. Samochód cudowny. NIE POLECAM tego salonu.
Użytkownik sieci
28 maja 2021 14:52
Salon - samochody nowe
Średnia obsługa. Nie ...
... porywa. Panowie i panie gapia się w monitory a klient....nie zając🤣🤣
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 19:11
Salon - samochody nowe
Gość miał oddzwonić ...
... po 15 minutach, minął tydzień i nic, stąd 1 gwiazdka, co i tak za dużo
Użytkownik sieci
9 lutego 2021 21:49
Salon - samochody nowe
Kompletnie nieuczynni goście w serwisie
Użytkownik sieci
17 grudnia 2020 16:57
Salon - samochody nowe
Odradzam. Niepoważne podejście ...
... do klienta. Wymieniono mi przewody w układzie chłodniczym i akumulator. Rachunek za 3300zl. Według osoby z serwisu, "musieli dużo rozmontować żeby wymienić przewod". Po naprawie, rozprogramowane moduły w aucie i wibracje przenoszące się na aż deskę rozdzielczą. Wracam z reklamacją o wibracje, rozprogramowane moduły nawet im daruję. Oni na to, że "to tylko wymiana przewodu" (okazuje się że nie musieli tak dużo rozmontowywać, proszę bardzo) i że "samochód przyjechał na lawecie, nie możemy wierzyć panu że tych wibracji nie było, co by było gdybyśmy tak podchodzili do każdej naprawy". Takie tam podejście do klienta, kiedy byłem umówiony już na dalsze naprawy (korektę lakieru i pranie tapicerki) za prawie 2000zl. Gratuluję podejscia. Mnie już tam nie zobaczą i poinformuję kogo się da, zwłaszcza ludzi z klubów C6 w Polsce, żeby nie tracili tam czasu.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 20:14
Salon - samochody nowe
Szczerze nie polecam. ...
... Na auto czekamy od 6 miesięcy, przyjechało uszkodzone. Brak decyzyjności, brak zaangażowania. Po ok. 4 miesiącach usłyszeliśmy, że możemy zabrać sobie zaliczkę i zamówić auto gdzie indziej. Nasza sprawa jest jeszcze w toku... niestety. Z przyjemnością skontaktuje się z osobą decyzyjna z salonu.
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 14:15
Salon - samochody nowe
Już nie jest ...
... miło a było z innymi pracownikami, obecnie pracownicy serwisu (Pani i Pan) nie zainteresowani klientem. Problem z autem, jego zidentyfikowanie zostało wycenione na może 380 może 500zł. Mimo że auto po dużym przeglądzie. Dodatkowo nieakceptowalne traktowanie klienta, bynajmniej ja swoich w życiu bym tak nie potraktował. Cóż pojechalismy na inny serwis, problem zidentyfikowany za darmo i usunięty. Serwis miły i przychylny, z dewizą klient nasze dobro a nie zło konieczne. Ja citroena Wrobud będę omijać a zakup nastepnego auta uzaleznie od obsługi poserwisowej. Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2020 16:20
Salon - samochody nowe
Citroen SpaceTourer jest ...
... OK. Negatyw za polecenie leasingu z PSA Finanse. Brak kontaktu, brak woli współpracy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
26 grudnia 2019 10:07
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Lepiej unikać! Mam problem z moją konsolą na C4 picasso, dźwięk losowo zatrzymywał się i pojawiała się ikona usługi. Zadzwoniłem do nich, powiedzieli, że trzeba zaktualizować system konsoli, to będzie kosztować 270 zł, w tej cenie jest mycie samochodu. Ostatecznie kosztowało to 400 zł, auto nie było umyte i powiedzieli, że niestety nie możemy zagwarantować, że problem zostanie rozwiązany... Oczywiście problem pojawił się następnego dnia, ikona serwisu miga, dźwięk losowo nie działa, a teraz mówią, że naprawa będzie kosztować minimum 600 zł. (Wersja oryginalna) Better to avoid! I got issue with my console on C4 picasso, sound was randomly stopping and service icon was appearing. I called them, they say we need to update the system of the console, it will cost 270PLN, this price included washing of the car. In the end it costed 400PLN, car was not washed, and they said sorry we cant guaranty your problem is solved... Of course problem occured again the next day, service icon blinking, sound randomly not working and now they say fixing will cost minimum 600PLN.
Użytkownik sieci
26 września 2019 13:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 lipca 2019 14:55
Salon - samochody nowe
Jestem pierwszą osobą ...
... wystawiającą negatywną opinię ale robię to z przyjemnością aby ustrzec innych przed sprawdzaniem samochodu w tym salonie Citroena. Ale zacznijmy od początku. W lutym tego roku chciałem zakupić od osoby prywatnej Citroena C4 Picasso z 2011 roku. Od razu pomyślałem, że najlepiej samochód przed zakupem sprawdzą w autoryzowanym serwisie. Oczywiście umówiliśmy się na termin i wskazanego dnia stawiliśmy się na kontroli, zapłaciliśmy w biurze 450zł i samochód został zabrany na "przegląd". Samochód badało dwóch diagnostów, jeden sprawdzał konstrukcję, elementy mechaniczne, lakiernicze, podwozie itp. natomiast drugi podłączył się do komputera aby zobaczyć błędy. Jednogłośnie zostałem zapewniony, że samochód jest w bardzo dobrym stanie, nic nie wskazuje na to aby samochód był wypadkowy a błędy, które widniały w komputerze zostały wykasowane i usłyszałem że nie są one poważne. Cóż, po takich zapewnieniach zdecydowałem się za zakup tego samochodu, w końcu miał być duży, wygodny i bezpieczny dla rodziny. Już podczas powrotu kupionym samochodem do domu okazała się pierwsza wada. Mianowicie podczas jazdy po autostradzie maska od silnika podnosiła się na pewną wysokość do góry, tak jakby miała się za chwile urwać i odlecieć. Okazało się, że element łączący rygiel i maskę jest po prostu wyłamany na całej powierzchni maski dlatego podczas szybkiej jazdy maskę podrywało do góry. Kupiłem dobry klej za kilkanaście złotych i postanowiłem sam naprawić usterkę. Kolejna wada wynikła podczas ulewnych dni. Okazało się, że woda leje się do kabiny samochodu od strony schowka pasażera. Zalało mi pół samochodu a znajomy mechanik, który zajmował się tym problemem stwierdził, że w tym samochodzie, już coś było robione z uszczelkami przy szybach, chłodnicy oraz dmuchawie od klimatyzacji. Poważniejsza usterka wyszła kilka dni później, podczas powrotu z delegacji od klienta samochód na autostradzie wyświetlił komunikat "Engine fault. Repair needed" i moja trasa się skończyła na lawecie do mechanika. Tu się okazało, że trzeba winne są 2 wtryskiwacze, które należy wymienić. Aby tego było mało był problem z ich wymianą, ponieważ już ktoś nieudolnie próbował nadpisywać numery seryjne wtryskiwaczy i przez to nie dało się zainstalować nowych w oprogramowaniu samochodu. Skończyło się na tym, że musiałem wgrywać nowe oprogramowanie w ASO Citroena aby można było poprawnie wprowadzić numery nowych wtryskiwaczy (trwało to prawie miesiąc zanim po tej usterce samochód do mnie wrócił). Po tym incydencie powiedziałem dość, mam samochód niecałe pół roku a na usterki musiałem wydać kilka tysięcy złotych no i samochód przez jakiś czas stał u mechaników. Postanowiłem sprzedać ten samochód i co się okazało? Podczas sprawdzania samochodu przez mechaników i rzeczoznawców w pewnym komisie, w 10 minut pokazali mi miejsca po których stwierdzili, że samochód był wypadkowy. Od przedniej maski, po słupki konstrukcyjne, poszycie i spawy na łączeniach, malowaniach elementów, kończąc na klapie bagażnika oraz wystrzelonych poduszkach powietrznych. Efekt? Samochodem w takim stanie nie są zainteresowani w żadnej cenie. Podsumowując. Jeżeli chcecie wykupić przed zakupowy przegląd samochodu w tym salonie Citroena to jedzcie do zwykłego komisu samochodowego i powiedzcie, że chcecie sprzedać samochód. Oni wam sprawdzą BARDZO dokładnie cały samochód i to ZA DARMO! Salon oczywiście umywa ręce i mówi "Przepraszamy, jest nam przykro". Wasze przepraszam kosztowało mnie 28000zł. Nie polecam, Mateusz