98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 marca 2024 19:09
Salon - samochody nowe
Poprzednią opinię usunąłem ...
... na prośbę Auto Gazdy, ale to są kpiny, więc wrzucam ponownie. Samochód oddany do likwidacji szkody, czekałem miesiąc, aż samochód zostanie przyjęty. Około trzech tygodni na naprawę, po czym przy odbiorze samochodu zauważyłem uszkodzone elementy - tapicerka drzwi, bo ktoś stwierdził, że użyje metalowego elementu do ich zdjęcia przy czym uszkodził tapicerkę, a inny plastik pękł. Po powrocie do domu dnia następnego - wieczór, zauważyłem, że samochód posiada inne uszkodzenia z przodu takie same jak te z tyłu które powstały podczas demontażu tapicerki drzwi. Wiązka led była nie podpięta, ponieważ nie świeciła w całości. Samochód trafił ponownie do ASO, elementy zostały poprawione, zapewniano mnie, że wszystko jest w porządku, po raz trzeci znalazłem uszkodzenia, niepoprawnie założone elementy, itp. Moim zdaniem jest to kpina i plucie w twarz klientowi, który kupił u Państwa samochód. Tracę czas, pieniądze, aby do państwa jeździć (niestety nie mam paru set metrów). Czy to normalne, że samochód trafia od Państwa po likwidacji szkody w takim stanie? Przecież to kpina. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 14:45
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon z ...
... jakim mieliśmy do czynienia! a aut mieliśmy już sporo...proces odebrania auta trwał 1,5 m-ca , pomimo tego że auto było w salonie na stanie a myśmy wpłacili zaliczkę od razu i otrzymaliśmy od razu pozytywną decyzję leasingodawcy, byliśmy zwodzeni tygodniami ale najgorzej "współpraca" układała się w trakcie uzyskiwania środków z programu "mój elektryk". Panowie z salonu "zapomnieli" złożyć wniosek o dofinansowanie przez kilka m-cy. Auto odebraliśmy w kwietniu 2023 roku. Mamy połowę stycznia 2024 roku i do tej pory nie otrzymaliśmy zwrotu środków z programu Mój Elektryk. Fatalna obsługa - panowie nie odbierają telefonu, nie oddzwaniają. Odradzam!