96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 12:05
Salon - samochody nowe
Zrobiłem drugie podejście. Byłem niewidzialny dla obsługi.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 23:00
Salon - samochody nowe
Jakości tam nie ...
... ma. Mają miejsce do poprawy. Nie polecam. Podejście kup i spie…j
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 16:34
Salon - samochody nowe
Z początku miło, ...
... ostatecznie rozczarowanie. W salonie obsługa pozytywnie nastawiona, na infolinii odbierają telefony i wydają się być pomocni, jednak na pozorach się skończyło. Dzwoniłem w poniedziałek (08.01) w sprawie zakupu samochodu dostępnego od ręki, zależało mi na zakupie, jednak doradcom nie zależało na sprzedaży. Musiałem dzwonić i pisać z prośbami o ofertę leasingowa, której ostatecznie nie otrzymałem. Czekałem 3 dni, samochód miał być zarezerwowany dla mnie a doradca oferty nie wysłał. Dodatkowo od wtorku przestał odbierać telefony ani też nie oddzwonił, zero kontaktu, może po prostu nie chciał sprzedać tego samochodu mi a trzymał dla lepszego klienta. We wtorek rano doradca odebrał ostatni raz, mówiąc, że potrzebuje ok 2 godzin na przygotowanie oferty. Traktowanie potencjalnego klienta w ten sposób jest niedopuszczalne, nie chciałbym nawet myśleć o serwisowaniu samochodu w tym salonie, jeśli nawet przy sprzedaży klienci dla nich są zbędni. Pani na infolinii, mówiła, że przekażę informacje do doradcy - jak się można domyślać skutków brak. Szkoda, bo ludzie pracujący tam wydają się być sympatyczni, ale niestety przygotować ofertę to dla nich za dużo. Opinie wystawiam 14.01, do tej pory nie otrzymałem ani oferty ani żadnego odzewu ze strony salonu, nawet że samochód został sprzedany (choć ogłoszenie pojawiło się ponownie) i mogą zaproponować coś innego. Dla osób zainteresowanych zakupem samochodów Cupra zalecam zadzwonić do innych salonów, gdzie przygotowano mi oferty od ręki podczas rozmowy telefonicznej... ------------------------------------------------------------------------------------------------------- EDIT: We wtorek zadzwonił do mnie Pan Tomasz (dyrektor oddziału) z wyjaśnieniem, propozycją rozwiązania i przeprosinami za zaistniałą sytuację. Obiecano mi, że jeśli dalej jestem zainteresowany współpracą z salonem to inny doradca przygotuje dla mnie ofertę. Tak też się stało. Pan Kacper znalazł samochody pod moje preferencje i przygotował mi oferty leasingowe - wszystko w ciągu jednego dnia. Szkoda, że nie zadziałało to tak od razu, bo taka obsługa zasługiwała by na 5 gwiazdek a nie 1. Mimo wszystko podczas oczekiwania na ofertę, podjąłem współpracę z innym salonem i na nim już przystałem. Nie mniej jednak Panowie, z którymi przyszło mi rozmawiać zachowali super duży profesjonalizm, przyznali się do błędu, przygotowali ofertę i przeprosili. Zadzwonił do mnie również Pan Dawid, z którym rozmawiałem po raz pierwszy przed wystawieniem opinii. Pan Dawid również wyjaśnił sytuację i przeprosił. Na koniec po raz kolejny przyszło mi rozmawiać z Panem Tomaszem, który upewnił się, że sytuacja została już wyjaśniona i otrzymałem oferty. Tak jak pisałem na początku mimo rozgoryczenia z powodu braku otrzymania oferty i późniejszym brakiem kontaktu, obsługa w salonie była i jest bardzo miła, kompetentna, a po ilości telefonów, jakie otrzymałem widać, że zależy im na kliencie i mój przypadek był jednym z niewielu. Jakby obsługa przebiegła od początku tak jak teraz, najprawdopodobniej podjąłbym współpracę z tym salonem.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 21:05
Salon - samochody nowe
Jeździmy dwa i ...
... pół miesiąca autem Cupra Born. Przejechane ponad 5000 km. Zero problemów spełnia w 100% nasze oczekiwania polecam wszystkim. Profesjonalna obsługa Pan Kacper Jasiński polecam. 09.08.2023 obniżam ocenę za obsługę serwisową . Brak kontaktu z strony serwisu od dwóch miesięcy. 08.09.2023 nadal brak kontaktu ze strony serwisu obniżam ocene do jednej gwiazdki. 17.10.2023 nadal serwis ma mnie w d.... Widać jak interesują ich opinie klientów. Szkoda fajna marka, sprzedawcy się starają lecz przy takim serwisie to renoma całego salonu i marki spada. Mieliśmy zamówić w rocznicę auto, lecz w tej sytuacji szukamy innej marki. Przy wyborze teraz liczy się serwis. 19.10.2023 zadzwonił do mnie Kierownik Salonu Cupra. Przepraszał za zaistniałą sytuację. Powiedział że odezwie się najpóźniej w pierwszym tygodniu listopada. Dzisiaj mamy 12.11.2023 Lecz widać Jaki pan, taki kram. Przykład idzie z góry. 30.11.2023 Udało się jestem w serwisie :) W krótce dam znać jak zostaną moje sprawy załatwione po 6 miesiącach. 05.12.2023r. Odebrałem auto z serwisu :) Wszystko zostało wymienione auto sprawne, obsługa klienta wskoczyła na właściwe tory. Tak powinno być zawsze. Nareszcie jestem usatysfakcjonowany z podejścia pracowników firmy do mnie gratulacje. Z tego powodu podnoszę opinię o jedną gwiazdkę, kolejne gwiazdki w opinii będę podnosił lub obniżał w zależności od podejscia przy następnych spotkaniach.
Użytkownik sieci
10 września 2023 20:32
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... pozytywnie ocenić obsługi klienta w tym salonie. Byliśmy z mężem zainteresowani Cuprą Formentor i oprócz tego samochodami dwóch innych marek. W żadnym z pozostałych salonów nie odczuliśmy takiego braku profesjonalizmu. Zaczynając od nieoddzwonienia do nas w celu ustalenia terminu jazdy próbnej, poprzez nienadesłanie obiecanego formularza do wyceny auta, kończąc na lekceważeniu w trakcie rozmowy w salonie (Pani, która z nami rozmawiała wolała konwersację z współpracownikiem obok zamiast klientem). Koniec końców samochód nie spełnił naszych oczekiwań i postawiliśmy na Audi, ale polecam zaczerpnąć nieco więcej profesjonalizmu od kolegów z salonu obok, bo taka obsługa również bardzo zniechęca do zakupu. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
24 września 2022 09:46
Salon - samochody nowe
Niestety złe wrażenia, ...
... byliśmy z narzeczonym gotowi zamówić Cupre Formentor vz 310KM czekając w kolejce do handlowca zostaliśmy ominięci pomimo iż Pani z bióra wskazała nas jako kolejnych. Po takich wrażeniach obsługi i podejścia do klienta wyszliśmy i pojechaliśmy do salonu Volvo :) niestety Cupra straciła dobrego klienta.
Użytkownik sieci
8 lipca 2022 11:31
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się do ...
... firmy graniczy z cudem. Posiadam auto z wadą fabryczną, która została zgłoszona i zaakceptowana do usunięcia w ramach gwarancji. Usterka zgłoszona i uznana do gwarancyjnej naprawy. Całkowity brak kontaktu i olewanie klienta. Brak chęci rozwiązania tematu. Termin naprawy miał być ustalony kilka tygodni temu, pracownik miał oddzwonić i podać termin. Próbowałem się dodzwonić do serwisu przez 2 tygodnie. Od innego pracownika usłyszałem, że to tak jest i mam czekać to może ktoś kiedyś oddzwoni. Odradzam z całego serca. Lepiej serwisować auto w innym ASO.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2021 18:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 czerwca 2021 10:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 maja 2021 14:35
Salon - samochody nowe
Dzwonię od kilku ...
... dni, kilka razy dziennie. Nikt nie odbiera. Halo, jest tam kto? Chciałem umówić się na serwis. Nigdy chyba nie spotkałem się z sytuacją, że ktoś w ASO nie odbiera. Do tej pory Honda czy Toyota zawsze służyła pomocą i nigdy nie miałem problemu z najprostszą rozmową telefoniczną. Jak zawalacie na tym etapie, to czego spodziewać się dalej? Współpraca zapowiada się znakomicie...
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2021 12:43
Salon - samochody nowe
Bardzo słabe podejście ...
... do klienta, a auto ledwo po wyjeździe z salonu wyświetla błędy...