94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 października 2023 06:50
Salon - samochody nowe
Bardzo długo powstrzymywałem ...
... się od negatywnej opinii szukając rozwiązania z dealerem i zamknięcia tematu. Mija drugi miesiąc a sprawa niestety nie została rozwiązana. Samochód jaki został zamówiony jak się okazało miał szkodę transportową. Oczywiście zostałem poinformowany o sytuacji i czekałem na naprawę. Auto miało malowana cześć przedniego zderzaka. Samochód do naprawienia nie został rozbrojony, ślady farby były na plastikowych czarnych elementach wew. Bardzo nieudolna naprawa. W dniu odbioru na samochodzie wyszły dodatkowe uszkodzenia, rysa na masce z informacja o fakcie dzień przed odbiorem oraz wygniecione drzwi na znacznej ok 10 cm powierzchni, o której nie zostałem poinformowany i która zauważyłem podczas odbioru. Finalnie samochodu nie odebrałem ze względu na wady. Do dnia dzisiejszego sprawa nie została zakończona. Czekam już ponad 1,5 miesiąca na zwrócenie finalnych kwot operacyjnych, które wynikały z zawartego porozumienia i obciążały dealera. Kontakt coraz bardziej ograniczony aż do finalnie braku informacji zwrotnej. Wcześniejsze komunikaty różne od siebie od: przekazane do księgowanie do sprawa jest jeszcze w trybie wyjaśnienia. Zawodowo zarządzam tematem floty w korporacji i odbierając setki samochodów nie spotkałem się z takim podejściem i brakiem poszanowania drugiej strony. Finalnie udało mi się znaleźć Cuprę w innym salonie - natomiast niesmak i brak zakończenia tematu pozostał. Biorąc pod uwagę ilość dealerstw Cupry w Polsce proponuje zastanowić się nad wyborem. Nie będę uderzał z opinia personalnie do osób, które mnie obsługiwały, być może to zbieg dużej ilości niefortunnych sytuacji ale uważam ze można do klienta podejść w naprawdę inny sposób, tym bardziej ze nie należę do tych awanturujacych sie. Oceniam dealera bardzo negatywnie, brakuje dużo do poziomu dealera roku, którym sie szczyci. Liczę na zamknięcie sprawy, zwrot należnych srodkow i słowo wyjaśnienia.
Użytkownik sieci
2 marca 2023 16:54
Salon - samochody nowe
Ten salon to ...
... jakaś porażka, przyszedłem z myślą o kupnie Formentora ale przez 20 min nikt nie raczył podejść, podpowiedzieć.. słabe podejście do klientów którzy zostawiają sporo kasy
Użytkownik sieci
29 października 2021 09:34
Salon - samochody nowe
Za mały serwis ...
... za dużo klientów i tego nie ogarniają. Chyba że klient detaliczny się nie liczy ? Nawet olej źle został wlany - wlano za dużo (olej klienta więc można za dużo wlać) a później informacja od mechanika że za dużo oleju to nie przeszkadza. Bardzo długi okres oczekiwania pomimo umówienia. Jestem rozczarowany serwisem. Proponowanie pakietu serwisowego który kompletnie nie pasuje do samochodu którym przyjechałem co świadczy o braku wiedzy o przyjmowanym samochodzie.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2021 12:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2021 12:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2021 12:14
Salon - samochody nowe
Zamówiłem samochód Cupra ...
... Ateca w październiku, warunki zakupu zostały ustalone, termin odbioru najpóźniej styczeń. W styczniu odszedł z firmy przedstawiciel u którego zamawiałem auto, Pan kierownik potwierdził, że wszystkie warunki jakie ustaliłem z przedstawicielem są jak najbardziej aktualne, gdyż jak stwierdził są „poważną firmą”. Jak się okazało dwa tygodnie przed odbiorem (czyli ostatni tydzień marca) jednak niekoniecznie, gdyż Pan Kierownik uznał, że nie mogą się zgodzić na ustalone warunki i muszę do auta dopłacić. Nie zgodziłem się na to i czekałem około tygodnia na odpowiedź co do zakupu auta w cenie jaką wynegocjowałem zamawiając auto w październiku. Odpowiedź była taka, że dopłatę dzielimy na pół, co dla mnie było niedopuszczalne. Już pomijając, że Pan Kierownik wiele razy mówił, że zadzwoni, a nie dzwonił. Finalnie: pół roku czekania na auto, kilkukrotne potwierdzanie warunków zakupu auta by finalnie kazać mi bezpodstawnie dopłacić. Drodzy Państwo, poważna firma nie każe czekać pół roku na auto (obiecywane 3 miesiące) i jeszcze dopłacać, pomimo ustalenia innych warunków. Nie jest winą klienta, że nie wywiązaliście się Państwo z terminu, jak również nie jest winą klienta zmiana ceny auta w tym czasie i uważam za bezczelne jeszcze na koniec kazanie mu dopłacić pomimo ustalenia danych warunków zakupu i potwierdzania ich w trakcie oczekiwania na samochód.