95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 17:46
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... wizyty w serwisie. Zapłaciliśmy za usługę, jednak chcieliśmy poinformować ich o mylącej informacji na ich stronie. Promocja zakładała co innego, my zrozumieliśmy co innego, nie było również dodatkowych informacji mimo przycisku "dowiedz się więcej" - przycisk nie działał. Oczekiwalismy, że akcja zostanie podjęta natychmiast i że coś z tą informacją zrobią albo chociaż to zadeklarują. Zostaliśmy wyśmiani przez osobę obsługującą, która powiedziała, że tą usługę mogliśmy wykonać w domu. Cena i obsługa również była niedokładna, w trakcie umawiania wizyty nigdy nie padła nawet szacunkowa kwota usługi. Zostaliśmy dopiero powiadomieni po jej wykonaniu. Pomijam fakt, że cena była zdecydowanie zawyżona za tą usługę(przynajmniej o połowę). Z tym podejściem może wzbogacą się o kilka stówek, ale na pewno stracą wielu klientów.
Użytkownik sieci
31 października 2024 12:46
Salon - samochody nowe
Witam Nie polecam ...
... tego serwisu . Traktują tu klienta jako zło konieczne . Przjechałem przed czasem pół godziny. Stałe przy stanowisku serwisu , po dłuższym czasie ktoś kazał mi usiąść stwierdzając że kolega podejdzie . Po umówionej godzinie przyjęcia przyszedł Pan i z łaska przyjął samochód . To jakaś porażka. W Kielcach kupiłem samochód i miałem pierwsza wymianę oleju to mam porównanie że tam była miła i szybka obsługa.
Użytkownik sieci
28 października 2024 06:22
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... wizytę... tragedia. Atmosfera: bez szału, pomoc jakiej mi udzielono: żadna.
Użytkownik sieci
12 października 2024 10:42
Salon - samochody nowe
Nie przyjemna obsługa
Użytkownik sieci
10 października 2024 22:28
Salon - samochody nowe
Jedynymi plusami z ...
... całej transakcji kupna auta był atrakcyjny rabat oraz jak to Pan manager stwierdził w mailu, odbiór ze stacji PKP nie jest standardem wśród innych salonów (pomijając fakt, że sami nam to zaproponowali) więc też to uznajemy jako plus. Przechodząc do minusów możemy zacząć od słowności Pana Łukasza, który umawiając się na spotkanie, i tak się nie zjawił i obsługiwał nas jego kolega. Pan Łukasz słysząc, że jesteśmy zdecydowani na kupno auta, tylko chcemy przejechać się autem z silnikiem 2,0 powiedział , skoro tak to on na pewno będzie i auto testowe będzie do naszej dyspozycji (dzień wcześniej była potwierdzona wizyta, ponieważ mieliśmy ponad 200 km do przejechania). Zapewnienie wydania auta w sobotę (niestety później okazało się, że auta wydawane są od poniedziałku do piątku). Data wystawionej faktury była przed datą wybrania stałego dowodu (w takim przypadku nie jest możliwe przerejestrowanie auta w wydziale komunikacji). Brak komunikacji między działami (brak oferty kredytowej pomimo prośby o jej przesłanie). Napotkaliśmy również na dziwną sytuację dzwoniąc na infolinie. Chcąc porozmawiać z kimś wyżej o problemach jakie napotkaliśmy, poinformowano nas, że manager oddzwoni do 2h. Dużym zdziwieniem było jak oddzwoni Pan Łukasz(właśnie z którym mieliśmy problem) i poinformował, że zastępuje managera. Przy odbiorze okazało się, że auto miejscami jest brudne, a na całym lakierze pod światło widać kreski (nie wiem jak to fachowo nazwać, zobaczycie sami na zdjęciach) Podsumowując zakup auta w tym salonie, nasze doświadczenia z obsługą oceniam bardzo nisko samo auta Cupra Formentor 2,0tsi po pięciu tygodniach użytkowania oceniam 5/5
Użytkownik sieci
12 września 2024 09:06
Salon - samochody nowe
Dziś mija 8 ...
... dzień od dostarczenia samochodu lawetą z powodu USZKODZONEJ OPONY, samochodu dalej brak, temrin naprawy nieznany, brak możliwości kontaktu poza infolinią która przekazuje prośbę o kontakt, a on nie następuje. Tragiczny serwis nie spotykane jest to, że nowa opona już pewnie 4 krotnie przekroczyła wartość wynajętego samochodu w tym okresie...
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 21:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam tutejszej ...
... obsługi, Pan Krzysztof z którym byłem umówiony na oglądanie Cupry okazywał wielkie niezainteresowanie moimi potrzebami jak również wprowadził mnie w błąd dwa razy. Zaczynając od tego, że Pan Krzysztof się nie przedstawił w żadnym momencie rozmowy, dopiero później dowiedziałem się od innego handlowca jak ma na imię ten Pan. Umówiliśmy się dzień wcześniej na oglądanie samochodu, który okazał się na miejscu rzekomo zabrany do serwisu przez co nie było można go oglądnąć. Oczywiście bo dłuższej namowie udało się zobaczyć samochód z bliska. Po rozmowie z Panem Krzysztofem usiedliśmy do konfiguratora, gdzie zapewniał nas przedstawiciel o kolorze który był dostępny dla modelu Leona, że również będzie dostępny dla Formentora (niestety nie jest, zweryfikowałem to z salonem w Warszawie). Następnie Handlowiec powiedział mi, że zaraz musi kończyć bo ma wideo rozmowę, a zatem nie udało się wszystkiego ustalić oraz również czułem dużą presję ze strony Pana Krzysztofa, dla którego klient był na drugim miejscu (zwłaszcza umówiony). Po spotkaniu, poszedłem jeszcze raz zobaczyć samochód który mnie interesował a kiedy wracałem, zobaczyłem, że Pan Krzysztof który miał mieć rzekomo wideo rozmowę, obsługiwał innego klienta. Rozumiem, że klient który chce wydać u Państwa 180k jest nie warty uwagi, ale na szczęście salon na Wadowickiej ocenił mnie inaczej.
Użytkownik sieci
10 maja 2024 15:04
Salon - samochody nowe
Według ubezpieczenia na ...
... opony Cupra Care jako użytkownik powinienem mieć możliwość wymiany opony w dowolnym serwisie Cupry w całej Europie. Niestety Pan handlowiec/ serwisant mi odmówił takowej usługi, ze względu na fakt, że zakupiłem auto na Wadowickiej a nie na Jasnogórskiej. Zostałem odesłany do serwisu w Jaworniku. Szkoda
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 18:19
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy tylko ...
... i wyłącznie serwisu. Samochód został dostarczony do 11.01.2024 z uszkodzonym nadwoziem. Zostałem oczywiście miło przyjęty, uzupełnienie dokumentów, podpisy, sprawdzenie auta. Wszystko ok. Problemy zaczynają się 2 tygodnie później, kiedy mija termin odbioru auta. W serwisie nikt nic nie wie o jakimkolwiek aucie (brak w systemie, ostatnia oznaka auta to przegląd w październiku) i dopiero przez infolinie 'zakładają' sprawę. Do tego dochodzą lakoniczne odpowiedzi w stylu : "nie wiadomo kiedy kurier dostarczy części" , "części przyjeżdżają w środy", "części przyjeżdżają co 6 tygodni". Od 31.01.2024 kontaktuje się z Wami (w poniedziałki środy i piątki) przez infolinie, a także bezpośrednio do osoby która szkodę przyjmowała, a Wy za przeproszeniem macie mnie w 4 literach. Tak naprawdę gdyby nie informacja od ubezpieczyciela nawet bym nie wiedziałby co się uszkodziło w aucie. 0 komunikacji. 0 przekazu informacji. 0 jakiegokolwiek kontaktu. Niestety, nie pamiętam nazwisk osób z infolinii, lecz te osoby podczas rozmów wielokrotnie zapewniały mnie, że przekażą wiadomość do odpowiednich osób i te ze mną się skontaktują - bezskutecznie. Ja naprawdę rozumiem, że może być ciężko zaplanować dostawę części, ale nie rozumiem jak można tak olewać klienta? Jak to szło? bajki cacanki a głupiemu radość.
Użytkownik sieci
9 listopada 2023 18:21
Salon - samochody nowe
Serwis tylko dla ...
... ludzi z dużą ilością wolnego czasu. Czas stracony na oczekiwanie w serwisie aż ktoś łaskawie obsłuży można lepiej wykorzystać na wycieczkę do innego serwisu. Zdecydowanie nie polecam.