98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 18:19
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy tylko ...
... i wyłącznie serwisu. Samochód został dostarczony do 11.01.2024 z uszkodzonym nadwoziem. Zostałem oczywiście miło przyjęty, uzupełnienie dokumentów, podpisy, sprawdzenie auta. Wszystko ok. Problemy zaczynają się 2 tygodnie później, kiedy mija termin odbioru auta. W serwisie nikt nic nie wie o jakimkolwiek aucie (brak w systemie, ostatnia oznaka auta to przegląd w październiku) i dopiero przez infolinie 'zakładają' sprawę. Do tego dochodzą lakoniczne odpowiedzi w stylu : "nie wiadomo kiedy kurier dostarczy części" , "części przyjeżdżają w środy", "części przyjeżdżają co 6 tygodni". Od 31.01.2024 kontaktuje się z Wami (w poniedziałki środy i piątki) przez infolinie, a także bezpośrednio do osoby która szkodę przyjmowała, a Wy za przeproszeniem macie mnie w 4 literach. Tak naprawdę gdyby nie informacja od ubezpieczyciela nawet bym nie wiedziałby co się uszkodziło w aucie. 0 komunikacji. 0 przekazu informacji. 0 jakiegokolwiek kontaktu. Niestety, nie pamiętam nazwisk osób z infolinii, lecz te osoby podczas rozmów wielokrotnie zapewniały mnie, że przekażą wiadomość do odpowiednich osób i te ze mną się skontaktują - bezskutecznie. Ja naprawdę rozumiem, że może być ciężko zaplanować dostawę części, ale nie rozumiem jak można tak olewać klienta? Jak to szło? bajki cacanki a głupiemu radość.
Użytkownik sieci
9 listopada 2023 18:21
Salon - samochody nowe
Serwis tylko dla ...
... ludzi z dużą ilością wolnego czasu. Czas stracony na oczekiwanie w serwisie aż ktoś łaskawie obsłuży można lepiej wykorzystać na wycieczkę do innego serwisu. Zdecydowanie nie polecam.