99%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 15:45
Salon - samochody nowe
Już od samego ...
... początku był problem z przesłaniem kosztorysu za wymiane oleju. Przy rezerwacji terminu poprosiłem o wycenę, po ponad tygodniowym upominaniu się, dopiero dzień przed wymianą dostałem informację, że będzie to kosztować w okolicy 1000zł. Dnia 12.01 mój Klient dostarczył Cupre na wymianę. Wizyta była umówiona ze szczegółami od ponad tygodnia. Poinformowałem przy rezerwacji terminu, że nie będzie mnie przy serwisie i będę płacił przelewm. Przekazano mi, że nie jest to problem i samochód od godziny do maxymalnie półtora od odbioru, wyjedzie z wymiany i zostanie wydany. Mój Klient był na miejscu przed 12:00. Po wymianie, około 13:30 zgodnie z informacjami, które otrzymałem, auto wyjechało na parking przed salonem. Powiadomiono mojego Klienta, że auto jest gotowe i zaraz ktoś do niego przyjdzie. O 14:05 zadzwonił do mnie klient, że czeka od 40 minut i auto dalej stoi na parkingu, a do niego nikt nie przyszedł i nie ma nikogo w pobliżu. Postanowiłem skontaktować się z działem napraw mechanicznych i jedyną informację, którą otrzymałem to, że samochód nie wyjedzie przed wykonaniem przelewu. Niestety nikt wcześniej mnie o tym nie poinformował, dlatego w przeciągu 2 minut od wykonanego telefonu przesłałem potwierdzenie na maila do Pana Marcina. Pan Marcin z serwisu był bardzo nie miły, wcinał się w zdanie i podnosił niepotrzebnie głos. Samochód wyjechał po 14:20, czyli prawie godzinę po ustalonej godzinie. Zależało nam na czasie, a wymianę oleju ustalaliśmy ponad tydzień wcześniej. Pierwszy serwis Cupry w Polsce na którym naprawdę się zawiodłem. W porównaniu do Pro-Moto w Katowicach, to niebo, a ziemia. Po skontaktowaniu się z moim Klientem, dowiedziałem się, że Pan Marcin był arogancki i nie sympatyczny. Przy wydaniu pojazdu nawet nie raczył odpowiedzieć do widzenia. Zachowanie Pana Marcina było skandaliczne, wobec mnie oraz mojego Klienta. Odradzam każdemu, komu zależy na czasie. Druga sprawa jest taka, że po danej sytuacji postanowiłem sprawdzić gps, z jazdy próbnej. Odrazu samochód wyjechał na Brzezińską i bez rozgrzewania skrzyni przyspieszył i przeciągnął biegi do 4000-5000 oborotów. Cupra skręciła w Andrzeja Kerna, na którym znajdują się 2 progi zwalniające i ograniczenie do 20km/h, pierwszy został przejechany ponad 50km/h, a drugi ponad 40km/h. Po wyjeździe na Stokowską dosłownie minutę od wyjazdu z salonu, był but i 5000 obrotów. Szkoda ze serwis nie zdecydował się po półtora godzinnym postoju rozgrzać auta tylko odrazu je katować. Nie polecam tego serwisu. Źle traktują samochody na jeździe próbnej, przeskakują przez progi i gazują na zimnym silniku/skrzyni.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2023 15:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam działu ...
... aut używanych. Umówiłem się specjalnie na godzinę, ponieważ musiałem przyjechać z daleka, więc chciałem mieć pewność, że będzie komu mnie obsłużyć. Na miejscu okazało się, że nikt na mnie nie czeka, a sprzedawca właśnie pokazuje auta, które miałem uzgodnione do obejrzenia, innym klientom, którzy na jedno z aut się zdecydowali. W wyniku tego nie było komu mnie obsłużyć. Także podsumowując, cały mój przyjazd okazał się bezsensowny, bo nie było komu mną się zająć, a auto, którym byłem zainteresowany zostało sprzedane w czasie, kiedy miałem umówioną wizytę.