98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 12:57
Salon - samochody nowe
Mimo sporej odległości ...
... od Łodzi zachęceni dobrymi opiniami wybraliśmy ten salon na miejsce, w którym kupimy upatrzonego Formentora i powiem szczerze, że dawno tak nie żałowałem decyzji. Komunikacja z ludźmi pracującymi w tym miejscu, to jest jakaś abstrakcja. Pomijając, że w trakcie załatwiania formalności, póki się nie przypomniałem, nie było żadnych informacji, na jakim etapie jesteśmy, to największym hitem było to, że o tym, że samochód jest do odbioru dowiedziałem się, gdy przyszła mailem pierwsza faktura leasingu (!) i sam zadzwoniłem dopytać, o co chodzi. Wcześniej nikt nie raczył nas poinformować. Najlepsze jednak dopiero się zaczynało, bo jak już została wyznaczona data odbioru i wybraliśmy się do Łodzi, to na 30 minut przed dotarciem na miejsce dostałem telefon, że samochód jednak nie jest gotowy i nie wiadomo kiedy będzie :))) Leasing do zapłaty, a samochód z winy salonu nieodebrany, nikt nie potrafił powiedzieć, co mu dolega i kiedy ewentualna usterka zostanie usunięta. W końcu okazało się, że trzeba poczekać na wiadomość od importera, bo może jest to wadliwy egzemplarz, a może nie. Szkoda, że nikt nie wpadł na to, żeby sprawdzić to na początku października, kiedy rozpoczęliśmy procedurę kupna. Miesiąc, bo tyle trwała papierologia, to było widocznie za mało. Samochód ostatecznie odebraliśmy, kierownik jako rekompensatę za zmarnowany czas, paliwo i nerwy zaproponował zniżkę w ich serwisie, bądź na akcesoria, a ponieważ nie byłem tym zainteresowany, to stanęło na oponach zimowych. I tutaj też (mimo że wydaje się, że salonowi powinno zależeć na zatarciu fatalnego wrażenia) musiałem dzwonić, pisać i dopytywać, bo śnieg zdążył spaść, rozpuścić się, potem drugi raz spaść i rozpuścić się, a opon nie było. Podobno opóźnienia w dostawie. W międzyczasie zdążyłem zamówić na oponeo, przyszły następnego dnia :) Nawet jak już doszło do fakapu związanego z pierwszym (nie)wydaniem samochodu, to można było jeszcze na 100 sposobów uratować sytuację i wybrnąć z niej tak, żebyśmy jako klienci byli zadowoleni. Ale ponieważ z każdym kolejnym dniem było tylko gorzej i nie widziałem ani jednej osoby, która jakoś próbowałaby to odkręcić, to w moich oczach salon zostawia żenujące wrażenie i stanowczo przestrzegam przed współpracą. E: Dziękuję za cudownie szablonową odpowiedź. Więc 1) fatalna opinia nie ma nic wspólnego z wydłużonym czasem odbioru przez rejestrację poza Łodzią, bo z tym się liczyliśmy 2) Nie, frustrujące nie jest to, że doszło do jakiejś niecodziennej sytuacji, tylko to, jak postanowiliście rozwiązać tę sytuację dzwoniąc 30 minut przed odbiorem samochodu, że mamy zawracać i nie wiecie kiedy będzie do wydania. 3) Nie bardzo chce mi się wierzyć, że akcja serwisowa nagle wypłynęła w dniu, kiedy mieliśmy odebrać samochód, mieliście miesiąc, żeby to wcześniej sprawdzić. 4) Gest został pozytywnie przyjęty, bo już miałem dość pisania i dzwonienia. Nie wiedziałem też, że będę musiał czekać kolejne dwa tygodnie na te opony. 5) Jeśli chodzi o zaskoczenie negatywną opinią, to no zostawię to bez komentarza jednak.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 18:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 czerwca 2023 14:16
Salon - samochody nowe
Obsługa miła ,ale ...
... sprzedano mi auto z niesprawną tylnią szybą, którą trzeba było wymieniać . Żadnego przepraszam ani rekompensaty. Słabo trochę ,bo auto nie kosztuje mało .....
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 14:39
Salon - samochody nowe
We wrześniu 2022 ...
... roku zamówiliśmy naszą elektryczną Cuprę. Najpierw bardzo długo czekaliśmy na potwierdzenie terminu produkcji auta. W tym czasie kontakt z salonem pozostawiał wiele do życzenia. Dopiero po interwencjach telefoniczno/mailowych kontakt się poprawił. W końcu nastał ten dzień. Auto zostało wyprodukowane. Po kolejnych perturbacjach leasingowo/dotacjowych mieliśmy odebrać auto w ostatnich dniach roku 2022. I tu się zaczął największy problem. Auto jest NIESPRAWNE! Salon Cupra Bednarek w Łodzi pomimo tego, że sprzedaje auta elektryczne nie posiada w Łodzi serwisu do naprawy baterii takich aut. Samochód został odwieziony na lawecie do Warszawy. Tam miała odbyć się diagnostyka i naprawa. Salon zapewniał że może to potrwać ze 3 tygodnie. Mamy 23.01 i auta jak nie było tak nie ma. Mało tego dziś salon mówi, ze naprawa może potrwać nawet 2 miesiące i to przecież nie problem ponieważ dał Auto zastępcze - spalinową Skodę Octavię. Tylko i wyłącznie na sztukę. Kontakt z salonem praktycznie żaden. Jak mąż nie zadzwoni sam i się nie dopyta to mają w głębokim poważaniu. A na dokładkę VW Leasing każe sobie płacić raty leasingowe pomimo braku wydania samochodu. Zdecydowanie NIE POLECAM, ani pod kątem obsługi klienta, ani do zakupu samochodów elektrycznych. Chyba że ktoś lubi adrenalinę i stres.
Użytkownik sieci
31 października 2022 12:18
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... salonem Cupra Bednarek podzielę na dwie części. W poniedziałek 24.10.2022 dzwoniłem na numer telefonu salonu aby dowiedzieć się czy można zamówić konkretne felgi i koła jako akcesoria do auta. Po dosłownie 10 minutach otrzymałem telefon z działu części i Pan po drugiej stronie wszystko bezproblemowo wyjaśnił. Po chwili zadzwoniłem jeszcze raz na numer telefonu salonu z zapytaniem o jedno konkretne auto. Pani powiedziała, że nie zna szczegółów, ale następnego dnia oddzwoni Jej kolega. We wtorek (następnego dnia) otrzymałem telefon od Pana Piotra. Pan Piotr szybko i rzeczowo wyjaśnił moje wątpliwości związane z autem. Cupra stoi w konfiguracji, która jest bardzo zbliżona do tego czego poszukuję, więc postanowiłem, że rozważę kupno i poprosiłem o ofertę. Pan Piotr powiedział że tego dnia (wtorek) już nie da rady jej wysłać, ale zrobi to dnia następnego. Niestety, ani w środę ani w czwartek nikt się ze mną w tej sprawie nie skontaktował. Postanowiłem więc w piątek zadzwonić jeszcze raz, ale Pan Piotr nie odbierał. Zadzwoniłem więc na numer kontaktowy do salonu i Pan po drugiej stronie zapewnił, że na 100% dziś (piątek) do godziny 18:00 otrzymam ofertę i że przypilnuje Pana Piotra aby tak było. Oferty nie otrzymałem ani w piątek, ani w sobotę, a mamy już poniedziałek, więc czekanie 6 dni na otrzymanie oferty na auto (i tak do tej pory oferty nie otrzymałem) wystawione do sprzedaży to zdecydowanie za dużo, pomimo dwukrotnych zapewnień, że zostanie to zrobione. Byłaby jedna gwiazdka, ale kontakt z działem części bezproblemowy.
Użytkownik sieci
11 października 2022 13:06
Salon - samochody nowe
Nikt nie odbiera podanego tel.