89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 19:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam bluz ...
... firmy Cupra. Bluza użyta pare razy, a napis zaczął się odklejać. Dodatkowo bluza się zmechaciła co świadczy o słabej jakości materiału. Reklamscja nie uznana mimo, że bluza nie ma roku.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 07:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 19:00
Salon - samochody nowe
Przy wyborze auta, ...
... doborze finansowania, jeździe testowej wszystko przebiegało dobrze i profesjonalnie, ale aktualnie oczekuję na samochód, a od ponad 2 miesięcy brak żadnych informacji co do dalszego czasu oczekiwania czy prawdopodobnego terminu wydania. Nie odbiera telefonów zarówno przydzielony do nas przedstawiciel Cupry jak infolinia Cupry Wrocław.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 14:16
Salon - samochody nowe
Po dwóch wizytach ...
... w salonie tylko po odbiór zamówienia internetowego (gadżety dla fanów Cupry) wyszłam z takim samym wrażeniem- zażenowanie, irytacja i zdenerwowanie. Wszystko to dzięki obsłudze klienta. Odsyłanie od informacji do biurka przez okienko, kilka tur w jedna i drugą stronę. Przy tym brak informacji, że zamówień nie można odebrać już godzinę PRZED zamknięciem czyli w godzinach otwarcia salonu. Kompletny brak zainteresowania klientem, olewanie przez telefoniczne rozmowy między pracownikami. Brak kultury osobistej przy obsłudze i mylące odpowiedzi na pytania. Kupiony parasol nie był nawet w foli- był przybrudzony i odciśnięty na rączce. Na pytanie z grzeczności czy zwrot mogę zrobić za pomocą wysyłki dostałam odpowiedź , że nie prowadzą zwrotów ponieważ, zajmują się sprzedażą samochód, a nie odzieży. Na zapytanie czy z wymianą też będzie taki problem usłyszałam, że tak można wymienić rozmiar na inny. To odzieżowy sklep czy jednak nie? Naprawdę rzadko zdarza mi się taka sytuacja dwa razy i to jedyne dwa razy. Nie polecam nikomu, a już szczególnie nie entuzjastom Cupry, bo można się bardzo rozczarować.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 22:14
Salon - samochody nowe
Przy odbiorze samochodu ...
... na drzwiach od strony pasażera była około 4 centymetrowa rysa. W ramach rekompensaty zaproponowano mi gadżet do samochodu, bądź pomalowanie drzwi na koszt dealera- taki zabieg obniży wartość rynkową zakupionego „nowego” samochodu. Dokumentów odbioru samochodu nie podpisałem.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 20:30
Salon - samochody nowe
Niestety, moje doświadczenia ...
... z tym serwisem nie są pozytywne. Aktualizacja oprogramowania trwała niemal tydzień, co jest niedopuszczalnie długim czasem.Po wykonaniu pełnego serwisu pojazdu oraz wymianie świec zapłonowych silnik nie pracuje prawidłowo na biegu jałowym. Nie jestem pewien, co zostało uszkodzone (samochód zostanie sprawdzony w innym serwisie), ale mam poważne zastrzeżenia co do kompetencji osób wykonujących tam pracę. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
14 września 2024 15:27
Salon - samochody nowe
2 podejście do ...
... tej marki po kilku latach i dalej bez zmian. 2 miesiąc czekania na wycenę, która miała być max do 3 dni. Wystarczy...
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 14:32
Salon - samochody nowe
Zamówiłem Cuprę Atecę ...
... z czarnymi siedzeniami (w skrócie). Po przybyciu auta z fabryki dostałem informację, że wszystko jest w porządku, mogę sfinalizować zakup i zarejestrować auto. Po przybyciu okazało się, że auto (sprawdzone i odebrane przez pracowników jako "bez wad") ma niebieskie fotele i wstawki. Nikt nic nie wiedział, zamówienie było poprawne. Wszelkie proponowane rozwiązania problemu były niewystarczające (też moje oczekiwania nie były wygórowane, chciałem dostać prawidłowe auto szybciej - nie dało się) i zrezygnowałem z zakupu czegokolwiek tej marki. Miałem otrzymać zwrot pieniędzy za rejestracje auta (160 zł), ale do tej pory go nie otrzymałem. Pomijam mój stracony czas na wizyty w salonie, rozmowy i 3 krotne wizyty w urzędzie (rejestracja, wniosek o wyrejestrowanie i odebranie decyzji o wyrejestrowanie).
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 01:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 11:45
Salon - samochody nowe
Pewnego dnia bylem ...
... umówiony na godzinę 10:00 na jazdę testową Formentorem, przyjechałem około 10 minut wcześniej, po czym po 35 minutach oczekiwania na to by ktoś przyszedł i się zainteresował klientem dostałem informację, że jeszcze zostałem błędnie zapisany na inne auto, ale że mogę poczekać kolejne 40 minut na auto, które przyjechałem przetestować. Jest to zupełny brak profesjonalizmu ze strony salonu jak i pracowników, brak szacunku dla potencjalnego klienta i nikomu nie polecam takiego doświadczenia z jazdą testową na samochód, który chcieliby kupić. Zdarzają się błędy ale należy innych informować wcześniej, by osoba nie traciła bezsensownie czasu na siedzenie i czekanie w salonie na niewiadomo co…
Użytkownik sieci
31 stycznia 2024 10:27
Salon - samochody nowe
Może kawa jest ...
... darmowa, obsługa uśmiechnięta, mimo wszystko informacje udzielane przez obsługę nie są jednoznaczne ze stratą dla klienta. Umówiłem ostatni serwis z wcześniej wykupionego pakietu serwisowego. Miła pani przez telefon poinformowała mnie, że w określonej dacie będzie można go wykonać bezpłatnie. Na miejscu okazało się, że pakiet wygasł i koszt serwisu to 800 zł. Taka sytuacja NIE POWINNA mieć miejsca.
Użytkownik sieci
11 października 2023 22:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam CUPRA ...
... Wrocław. Naprawa mojego samochodu trwała 1,5 miesiąca. Dopiero gdy mój samochód został oddany do naprawy, otrzymałem auto zastępcze(po 4 Tygodniach). Mimo że, według szefa Motorpol, nie miałem prawa do niego, ostatecznie mi go dostarczono. W dniu, kiedy pojawiły się problemy z moją skrzynią biegów, miły pan udostępnił mi auto zastępcze, które jednak musiałem szybko zwrócić. Muszę jednak przyznać, że w sklepie pracują dobrzy ludzie. Niestety, po gwarancyjnej wymianie skrzyni biegów, dwa dni później odkryłem element, który nie był prawidłowo przykręcony i odpadł. Był to kluczowy, nośny składnik skrzyni biegów, co stanowiło duże zagrożenie dla mojego bezpieczeństwa. Zauważyłem także wiele zerwanych wtyczek i zniszczonych połączeń wewnątrz pojazdu. Wydaje się, że prace przeprowadziła osoba zdemotywowana, której ewidentnie było to obojętne, a odpowiedzialny mistrz nie zwrócił na to uwagi. Utraciłem całkowicie zaufanie do tego auta. Myślę, że głównym problemem jest zarządzanie. To naprawdę szkoda. Osobiście polecam udanie się do Lubina w poszukiwaniu lepszej obsługi. W Lubinie podchodzą bardziej rzetelnie do pracy i klienta.
Użytkownik sieci
3 października 2023 17:52
Salon - samochody nowe
Fatalna i nieprofesjonalna ...
... obsługa. Mogliby się wiele nauczyć jak traktuje się klienta, zaczynajac od nauki ”dzień dobry“ przy wejściu do salonu. Zniechęceni na pewno nie zakupimy tutaj samochodu.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2023 16:16
Salon - samochody nowe
Witam. Niestety, ale ...
... Pan z obsługi - bardzo lekceważące podejście do klienta, który naprawdę był zainteresowany samochodem. Było to dnia 14.08 po 15:00. Pan z obsługi oczywiście wykonał kalkulacje. Mąż zapytał się czy jest możliwość obejrzenia Formentora w wersji 190km, obsługujący potwierdził, że samochód znajduje się na parkingu przed salonem. Mąż wyszedł z salonu w kierunku pojazdu, a tymczasem Pan otworzył auto kluczykiem będąc w salonie i nawet nie raczył podejść do zainteresowanego (chociażby porozmawiać o aucie czy doradzić odnośnie wyposażenia). Mąż widząc w/w „zainteresowanie” pracownika salonu zrezygnował z dalszego oglądania. Byliśmy również w salonie Cupra w Szczecinie, gdzie Pani bardzo chętnie opowiedziała nam o samochodzie i odpowiedziała na wszelakie pytania. Wracając do salonu we Wrocławiu - byliśmy wtedy jedynymi klientami w salonie.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2023 13:35
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jest tylko jeden kierownik sprzedaży mówiący po angielsku. Mieliśmy trzy próby skonfigurowania samochodu i liczenia płatności kredytowych, ale żadna nie zakończyła się sukcesem. Ostatnim razem administratorzy proponowali nam czekać pół godziny, ale spędziliśmy 1 godzinę i nie było żadnych zmian. To tylko czas do stracenia. Nie polecaj tego dilera. (Wersja oryginalna) There is only one English spoken sale manager. We had three attempts to configure car and count credit payments, and no one was successful. Last time administrators proposed us wait for a half of an hour, but we spent 1 hour and there wasn’t any changes. It’s just time to waste. Don’t recommend this dealer.
Użytkownik sieci
5 maja 2023 13:43
Salon - samochody nowe
Dzwonię w piatek ...
... 28.04.23, odbiera bardzo miły Pan, zbiera wszystkie potrzebne dane i prosi o cierpliwość, informując, że oferta może być następnego dnia, jeśli dziś im się nie uda. W sobotę również jej nie otrzymuje. Rozumiem, wypadła majówka, więc przeczekuję 2 maja z nadzieją, że 4 maja rano dostanę ofertę na maila. Nic bardziej mylnego, wykonuje telefon, znów miły Pan odbiera i przeprasza, obiecuje ponaglić kolegów z działu handlowego. Nadal cisza, dzwonię o 15, znów miły Pan się tłumaczy. W końcu dzwoni zmęczony Pan Robert W.po 17- zrzuca na majówkę, na ruch i nie wiadomo na co i informuje, że podeślę ofertę w wolnej chwili. Dziś moja cierpliwość dobiegła końca po dwóch telefonach przypominajacych z mojej strony, podziękowałem Panu za współpracę. Handlowiec miał pretensję, że w ogóle proszę o ofertę, że chce kupić samochód. Nie polecam
Użytkownik sieci
25 marca 2023 13:33
Salon - samochody nowe
Niestety czar prysł. ...
... Jestem lekceważony jako klient który czeka na odbiór swojego samochodu 1.5 roku. Lekka przesada, informacja zawsze ta sama a rozwiązania ani propozycji żadnej.
Użytkownik sieci
10 marca 2023 15:53
Salon - samochody nowe
Bardzo niesympatyczna obsługa, ...
... mocny przerost formy nad treścią, pani na recepcji opryskliwa, ze stosunkiem lekceważącym do klienta. Bardzo nie polecam samego salonu, jak i samochodu Formentor, wieje tandetą.
Użytkownik sieci
17 maja 2022 15:08
Salon - samochody nowe
ZWYKLA WYMIANA PRZEDNIEJ ...
... SZYBY ASO CUPRA WROCLAW USZKODZONA MASKA BOCZNY SLUPEK I TAPICERKA BRUDNA Z KLEJU DO MONTAZU SZYB...!!!!!ZNISZCZENIA DOKONANE PRZEZ ASO WYCENIONE NA 4 TYS WYPLACILI 2.5 TYS..SZKODA SLOW I CZASU NA TO ASO...BRAK KOMPETENTNYCH OSOB I BRAKI W KADRZE BO TEL JAK JUZ SIE UDA DODZWONIC ODBIERA TYLKO JEDEN PRACOWNI !!
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2022 17:07
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za ...
... obsługę- niestety oferty nie udało nam się poznać, ponieważ nikt w salonie nie był kompletnie nami zainteresowany... nawet dzień dobry osoby obsługujące nie były w stanie odpowiedzieć. Dopiero jak ostentacyjnie stwierdziliśmy z mężem, że jedziemy do innego salonu, jedna z Pań łaskawie odpowiedziała do widzenia... w ostatnich dniach byliśmy w kilku salonach- różnych marek samochodów, ale z taką ignorancją spotkaliśmy się pierwszy raz.