95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 20:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam kupowanie ...
... CUPRY !!! We wrześniu 2024 zakupiliśmy cupre formentro jako auto nowe w autoryzowanym salonie znajdującym się w Katowicach na ulicy Kościuszki 215 A. Auto od tego czasu przejechało niecałe 3 tysiące kilometrów. W aucie praktycznie od pierwszych dni użytkowania występują dwie usterki które po czterokrotnym wizycie w serwisie niezostały usunięte. Pierwsza usterka to błąd kamery przedniej gdyż soczewka w niej paruje i nie działa serwis powiedział że tak jest i tyle. Druga usterka to błąd wyświetlacza zacinanie się podczas jazdy komunikaty głosowe o skontaktowaniem się z serwisem uniemożliwia to bezpieczne użytkowanie samochodu oraz jakichkolwiek zmian ustawień samochodu klimatyzacji oraz komunikat głosowy sam się pod głośnia i nie da się go wyciszyć ani zniwelować . Diler kontaktował się z CUPRA Polska który też nie znalazł rozwiązania usterki i ciągle czekamy na następny termin naprawy. Do komentarza dołączam nagranie gdzie występuje usterka numer 2 salon nie chce dać auta zastępczego mówi cytuję „ Można załatwić sobie auto z AC ". Już nigdy nie zakupimy żadnej cupry ani seata.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 20:38
Salon - samochody nowe
Salon ładny. Ale ...
... obsługa lipa. Chciałem zobaczyć Cuprę Leon ale była zamknięta. Usłyszałem, że auto jest zarezerwowane i jak chcę zobaczyć taki samochód to mogą mi pokazać taki na placu. Tylko że na zewnątrz padało i było ciemno bo już po godzinie 16-tej. Nie rozumiem- to salon czy garaż na zarezerwowane samochody? Zapytałem też sprzedawcę o różnicę w lampach led plus i matrix. Pani zostawiła mnie bez słowa i zniknęła -gdzieś na ponad 10 min bo poszła zapytać kogoś innego i razem sprawdzali na innym komputerze. Nie mają wielu modeli aut a mimo wszystko nie da się zobaczyć auta które stoi na salonie i brak wiedzy sprzedawców. pojechałem do Lellka do Gliwic...
Użytkownik sieci
30 października 2024 10:32
Salon - samochody nowe
Niestety za dzisiaj ...
... 1. Serwis umówiony na 9:30, na obsługę czekałem do 10.
Użytkownik sieci
25 października 2024 13:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 października 2024 13:27
Salon - samochody nowe
Dramat. Gwarancja do ...
... bramy potem sie nie znamy. Pekniecie materiału na siedzeniu tlumacza tym że jest to element eksploatacyjny. Kpina. Nigdzie nie jest wymieniona lista elementów eksploatacyjnych. Kolejne usterka kamery cofania oraz soczewek w lusterkach. Czas na oczekiwanie na kontakt z serwisem to 10 dni! Źle to świadczy o marce. Nie mogę polecić tego serwisu. Odp. Zasady nie są jasno określone ponieważ nigdzie nie jest udostępniona lista elementów eksploatacyjnych. Ostatnio usłyszałem na serwisie że podobno źle wsiadam do samochodu jednak nigdzie nie zostało opisane jak powinno się się do niego wsiadać a i przy zakupie też nie było przeprowadzinego szkolenia na temat wysiadania z samochodu.
Użytkownik sieci
7 września 2024 10:20
Salon - samochody nowe
Takie Studio CUPRA ...
... i same mastery obsługi a samochodu nie umyją po serwisie gwarancyjnym.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 10:42
Salon - samochody nowe
Chciałem obejrzeć i ...
... zakupić samochód, czekałem ponad 20 min ale nikt nie był zainteresowany nawet żeby podejść i powiedzieć ile realnie będę czekał. Jak nie u was to gdzie indziej 👍
Użytkownik sieci
9 czerwca 2024 17:45
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam korzystanie ...
... z usług serwisu CUPRA Katowice oraz jakiegokolwiek innego podmiotu z grupy JKK MOTO KWIATKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA. Czas naprawy mojego samochodu był skandalicznie długi, trwał niemal 5 miesięcy, bez możliwości uzyskania samochodu zastępczego przez pierwsze 10 dni, mimo wielokrotnych próśb. Brak jakiejkolwiek inicjatywy ze strony sprzedawcy w kwestii informowania o postępie naprawy był całkowicie nieakceptowalny. Komunikacja ze strony serwisu ograniczała się jedynie do kontaktu poprzez radcę prawnego z zewnętrznej kancelarii, co świadczyło o skrajnym braku szacunku wobec klienta. Po ostatecznej naprawie, mój pojazd został zwrócony z uszkodzonym mechanicznie zderzakiem oraz wyciekiem, którego zauważyłem po 5 dniach od odbioru. Pomimo wielokrotnych próśb o kontakt, sprzedawca nie tylko ignorował moje reklamacje, lecz również bezczelnie je odrzucał. Dopiero po przedstawieniu nagrania z kamery budynku, udokumentowującego wystąpienie wycieku, sprzedawca przyznał się do istnienia usterki. Całkowity czas spędzony przez samochód w serwisie wyniósł łącznie 6 miesięcy, a mimo to, sprzedawca nie wykazywał żadnej skłonności do wzięcia odpowiedzialności za opisane sytuacje. Wnioskując, serwis ten wykazuje rażący brak profesjonalizmu i szacunku wobec klienta, co skutecznie dyskwalifikuje go jako godne miejsce do zakupu lub naprawy pojazdu.
Użytkownik sieci
7 maja 2024 08:03
Salon - samochody nowe
Gdyby była możliwość ...
... dałabym okrągłe 0. Na serwisie byłam w grudniu z Cupra Formentor. Osoba która przyjmowała samochód poinformowała mnie że jest akcja serwisowa i muszą wgrać nowe oprogramowanie. Ok jak trzeba to trzeba choć wg mnie wszystko działało jak trzeba. Po odbiorze samochodu okazało się że w ogóle przestało działać wybieranie głosowe rozmowy telefonicznej, dziwne bo wszystkie inne polecenia wykonywał bez zastrzeżeń. Zadzwoniłam do serwisu 5 minut po odebraniu samochodu zaraz jak wykryłam usterkę - i pierwsza niespodzianka. Myślałam że wrócę i wgrają oprogramowanie jeszcze raz a tu zonk Pani zaproponowała termin za miesiąc!!! Pracuje z samochodu i to ważna dla mnie funkcja ale cóż myślałam że miesiąc jakoś przeżyję. Po miesiącu zjawiłam się w serwisie i opisałam usterkę, wszystkie inne polecenia głosowe działają tylko nie wybieranie głosowe rozmowy tel. Poszłam grzecznie do salonu bo serwisie trwał remont a Pan miał zadzwonić jak samochód bedzie gotowy. Po 2 godzinach sama poszłam na serwis bo zbliżała się godzina spotkania z klientem. Okazało się że samochód od godziny czeka a Pan jakoś o mnie zapomniał. Ale to nic , okazało się że serwis twierdzi że wg nich wszystko działa. Zaprosiłam więc Pana do samochodu i zaprezentowałam jak działa.... Oczywiście wybieranie głosowe nie działało a oni nawet nie wgrali drugi raz oprogramowania... Pan z obsługi serwisu bardzo nieuprzejmie dodał tu cytuję : my zrobiliśmy serwis zgodnie z instrukcja więc jeśli nie działa niech sobie Pani do producenta pisze Po prostu żenada, oczywiście na odbiorze samochodu dodałam odpowiednią notatkę ale serwis jak juz kupi się samochód ma klienta " w poważaniu" Kropkę nad i stanowiła wymieniona bateria w pilocie która jest na fakturze a po 2 miesiącach pojawił mi się komunikat : wymień baterię w kluczyku Nie polecam, obchodzić ten serwis z daleka
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 22:34
Salon - samochody nowe
Doświadczyłam w ubiegłym ...
... tygodniu nieodpowiedniego zachowania, ze strony serwisu samochodowego. Zamiast rozwiązać prosty problem z wtyczką od wiatraka chłodnicy poprzez poprawne podłączenie, otrzymałam informację o rzekomej krytycznej usterce, która miała zniszczyć mój silnik. Zamiast uczciwie naprawić i podać koszty, serwis próbował naciągnąć mnie na dodatkowe opłaty. Dodatkowo, traktowanie klienta jak niedoświadczonego dziecka, które uwierzy w każde oszukańcze wyjaśnienie, jest nieodpowiednie dla serwisu obsługującego tak popularną markę,m. Rozumiem, że obsługa droższego samochodu wiąże się z wyższymi kosztami, ale celowe zatajanie informacji i manipulacje nie są godne profesjonalizmu. Nie będę polecać tego serwisu nikomu.
Użytkownik sieci
4 marca 2024 15:47
Salon - samochody nowe
Dobry kontakt do ...
... momentu zakupu samochodu i jego wydania. Po tym czasie każdy kontakt z infolinią to dramat. Samochód odebrany na początku stycznia 2024, od tego czasu dwukrotna wizyta na serwisie, która zmarnowała mój czas nie sprawiając, iż usterka zostanie usunięta. Słysząc słowa "już powinno być okej", kiedy nawet serwisant nie jest w stanie powiedzieć, co wcześniej BYŁO NIE okej, nie świadczy dobrze o kadrze pracowniczej. W poniedziałek 26.02 wyjechałam drugi raz z serwisu z "naprawionym" samochodem, by po trzech dniach zaczęła pojawiać się dokładnie ta sama usterka. Od 28.02 nie da się do serwisu dodzwonić, gdyż ciągle, po dwudziestominutowym słuchaniu "jesteś pierwszy w kolejce", ktoś rozłączał połączenie. Mimo, iż Cupra była moim małym marzeniem, mam ochotę zerwać umowę leasingową i nigdy więcej nawet nie pomyśleć i tej marce... Powinni się Państwo uczyć od konkurenyjnych marek sub- i premium jak powinien wyglądać kontakt z klientem i chęć załatwienia jakichkolwiek problemów związanych z nowym samochodem.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 17:22
Salon - samochody nowe
Zainteresowanie klientem, obsługa ...
... i chęć sprzedaży samochodu zerowa. Kontakt bezpośredni z handlowcem p. Patrykiem przez telefon tragedia. Nie odbierał, nie oddzwaniał mimo prośby kontaktu przez sms. Brak zainteresowania po jeździe próbnej, tylko wydanie i odbiór kluczyków. Finalnie wybrałam inną markę, mimo dużej chęci zakupu Cupry. Jeżeli sprzedaż jest na dnie, co dopiero serwis itd. Szkoda, może potrzeba załodze szkoleń i motywacji.
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 16:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu ...
... tego salonu. Wszystko przebiega dobrze do momentu pierwszej usterki, pózniej zero kontaktu i olewanie klienta. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 20:21
Salon - samochody nowe
Współpracy ocenić nie ...
... mogę, bo jej po prostu nie było. Zainteresowanie potencjalnym klientem żadne. Można pójść obejrzeć i wyjść.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 22:02
Salon - samochody nowe
Poraszka, nie polecam ...
... współpracy z Panem Szymonem M. Osoba w 100% z brakiem kompetencji w tym co robi, przesympatyczny do momentu zamówienia pojazdu (Cupra Formentor). W momencie otrzymania zamówienia (pewnie zrobienia planu) brak kontaktu, nie odbiera telefonu, nie oddzwania nie tylko od kupującego ale również brak współpracy z bankiem(leasingiem). Całkowity brakiem kompetencji Pan Szymon pokazał w momencie jak okazało się że bank nieprawidłowo wystawił jeden z dokumentów a "handlowiec" miał zająć się notą korygująca... "Olał" prośby (ponaglania) banku o dopełnienie formalności w celu prawidłowego dokonczenia rejestracji pojazdu( brak możliwości wystawienia "twardego" dowodu rejestracyjnego). Na piśmie potwierdził pracownikowi mojego banku że poprawione dokumenty wyszły z salonu ... po trzech dniach czekania na kuriera, ponownym kontakcie (po kilku kolejnych próbach) okazało się że dokumenty w ogóle nie wyszły z salonu. Gorąco nie polecam nikomu współpracy z Panem Szymonem. Mam nadzieję że kierownictwo ma świadomość tego jak jest "profesjonalne " reprezenentowany ich salon i wizerunek. Pozdrawiam Marcin
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 15:55
Salon - samochody nowe
Mieszane uczucie, bo ...
... serwis bez problemów, natomiast sprzedawca nie ma pojęcia co sprzedaje. Brak podstaw z obsługi Cupra - Android auto, przez co wyprowadza klientów w błąd.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 17:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 września 2023 12:37
Salon - samochody nowe
Nie wiem skąd ...
... te wysokie opinie. Pewnie przez fakt wirtualnego rozdzielenia na cupre i seata. Chodziłem po salonie przez pół godziny, nikt absolutnie się nie zainteresował. Handlowcy uciekli na zaplecze i nie było nawet kogo złapać. Teraz dzwonie do dwóch przedstawicieli na tel komórkowe nikt nie odbiera ani nie oddzwania. Na tel stacjonarny nikt nie odbiera. Bierzcie przykład z Mazdy obok jak się prowadzi obsługę klienta
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2022 14:46
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta ok