96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 22:34
Salon - samochody nowe
Doświadczyłam w ubiegłym ...
... tygodniu nieodpowiedniego zachowania, ze strony serwisu samochodowego. Zamiast rozwiązać prosty problem z wtyczką od wiatraka chłodnicy poprzez poprawne podłączenie, otrzymałam informację o rzekomej krytycznej usterce, która miała zniszczyć mój silnik. Zamiast uczciwie naprawić i podać koszty, serwis próbował naciągnąć mnie na dodatkowe opłaty. Dodatkowo, traktowanie klienta jak niedoświadczonego dziecka, które uwierzy w każde oszukańcze wyjaśnienie, jest nieodpowiednie dla serwisu obsługującego tak popularną markę,m. Rozumiem, że obsługa droższego samochodu wiąże się z wyższymi kosztami, ale celowe zatajanie informacji i manipulacje nie są godne profesjonalizmu. Nie będę polecać tego serwisu nikomu.
Użytkownik sieci
4 marca 2024 15:47
Salon - samochody nowe
Dobry kontakt do ...
... momentu zakupu samochodu i jego wydania. Po tym czasie każdy kontakt z infolinią to dramat. Samochód odebrany na początku stycznia 2024, od tego czasu dwukrotna wizyta na serwisie, która zmarnowała mój czas nie sprawiając, iż usterka zostanie usunięta. Słysząc słowa "już powinno być okej", kiedy nawet serwisant nie jest w stanie powiedzieć, co wcześniej BYŁO NIE okej, nie świadczy dobrze o kadrze pracowniczej. W poniedziałek 26.02 wyjechałam drugi raz z serwisu z "naprawionym" samochodem, by po trzech dniach zaczęła pojawiać się dokładnie ta sama usterka. Od 28.02 nie da się do serwisu dodzwonić, gdyż ciągle, po dwudziestominutowym słuchaniu "jesteś pierwszy w kolejce", ktoś rozłączał połączenie. Mimo, iż Cupra była moim małym marzeniem, mam ochotę zerwać umowę leasingową i nigdy więcej nawet nie pomyśleć i tej marce... Powinni się Państwo uczyć od konkurenyjnych marek sub- i premium jak powinien wyglądać kontakt z klientem i chęć załatwienia jakichkolwiek problemów związanych z nowym samochodem.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 17:22
Salon - samochody nowe
Zainteresowanie klientem, obsługa ...
... i chęć sprzedaży samochodu zerowa. Kontakt bezpośredni z handlowcem p. Patrykiem przez telefon tragedia. Nie odbierał, nie oddzwaniał mimo prośby kontaktu przez sms. Brak zainteresowania po jeździe próbnej, tylko wydanie i odbiór kluczyków. Finalnie wybrałam inną markę, mimo dużej chęci zakupu Cupry. Jeżeli sprzedaż jest na dnie, co dopiero serwis itd. Szkoda, może potrzeba załodze szkoleń i motywacji.
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 16:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu ...
... tego salonu. Wszystko przebiega dobrze do momentu pierwszej usterki, pózniej zero kontaktu i olewanie klienta. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 20:21
Salon - samochody nowe
Współpracy ocenić nie ...
... mogę, bo jej po prostu nie było. Zainteresowanie potencjalnym klientem żadne. Można pójść obejrzeć i wyjść.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 22:02
Salon - samochody nowe
Poraszka, nie polecam ...
... współpracy z Panem Szymonem M. Osoba w 100% z brakiem kompetencji w tym co robi, przesympatyczny do momentu zamówienia pojazdu (Cupra Formentor). W momencie otrzymania zamówienia (pewnie zrobienia planu) brak kontaktu, nie odbiera telefonu, nie oddzwania nie tylko od kupującego ale również brak współpracy z bankiem(leasingiem). Całkowity brakiem kompetencji Pan Szymon pokazał w momencie jak okazało się że bank nieprawidłowo wystawił jeden z dokumentów a "handlowiec" miał zająć się notą korygująca... "Olał" prośby (ponaglania) banku o dopełnienie formalności w celu prawidłowego dokonczenia rejestracji pojazdu( brak możliwości wystawienia "twardego" dowodu rejestracyjnego). Na piśmie potwierdził pracownikowi mojego banku że poprawione dokumenty wyszły z salonu ... po trzech dniach czekania na kuriera, ponownym kontakcie (po kilku kolejnych próbach) okazało się że dokumenty w ogóle nie wyszły z salonu. Gorąco nie polecam nikomu współpracy z Panem Szymonem. Mam nadzieję że kierownictwo ma świadomość tego jak jest "profesjonalne " reprezenentowany ich salon i wizerunek. Pozdrawiam Marcin
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 15:55
Salon - samochody nowe
Mieszane uczucie, bo ...
... serwis bez problemów, natomiast sprzedawca nie ma pojęcia co sprzedaje. Brak podstaw z obsługi Cupra - Android auto, przez co wyprowadza klientów w błąd.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 17:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 września 2023 12:37
Salon - samochody nowe
Nie wiem skąd ...
... te wysokie opinie. Pewnie przez fakt wirtualnego rozdzielenia na cupre i seata. Chodziłem po salonie przez pół godziny, nikt absolutnie się nie zainteresował. Handlowcy uciekli na zaplecze i nie było nawet kogo złapać. Teraz dzwonie do dwóch przedstawicieli na tel komórkowe nikt nie odbiera ani nie oddzwania. Na tel stacjonarny nikt nie odbiera. Bierzcie przykład z Mazdy obok jak się prowadzi obsługę klienta
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2022 14:46
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta ok