98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 października 2024 10:21
Salon - samochody nowe
0 gwiazdek .Moja ...
... opinia o serwisie Alcar Dacia. W zeszłym roku naprawiałem w Dacia Duster z polisy AC. Zgłoszenie naprawy w lutym 2023 roku. Po wstępnej diagnozie na części czekałem do sierpnia 2023. Naprawa prawie miesiąc. W trakcie naprawy we wrześniu uszkodzili lampę i założyli mi uszkodzoną obiecując wymianę w najszybszym możliwym czasie. Lampa nie doszła przez okrągły rok. W sierpniu 2024 po kilku telefonach zgodziłem sie na wymianę na zamiennik. W dniu 20 września podczas wymiany okazało się że lampa , która przyjechała jest nie z tej strony. Masakra. W dniu dzisiejszym po wielkiej awanturze znalazł się oryginał. Niekompetencja , brak kontaktu. Maja cie centralnie w d... Nie POLECAM.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2024 17:33
Salon - samochody nowe
Tak jak obiecałem ...
... pracownikowi infolinii Dacia, wstawiam komentarz na temat salonu Dacia Olsztyn – Alcar. W 2020 roku zakupiłem nową Dacię Sandero Stepway, wersja wyprodukowana na 15 lecie istnienia marki, rzekomo ta pokazowa. Po trzech latach i dziesięciu miesiącach przy czyszczeniu drzwi od wewnątrz samochodu odpadł lakier i pojawiła się dziura oraz zaawansowana korozja, co można zobaczyć na zdjęciu. Zgłosiłem się do salonu w Olsztynie, ponieważ uważam, że nie jest to normalna sytuacja, kiedy na samochodzie standardowo użytkowanym, pojawia się zaawansowana korozja po tak krótkim czasie. Zaproszono mnie do serwisu lakierniczego w Olsztynie. Po sprawdzeniu samochodu kierownik działu lakierniczego Dacia Alcar – Olsztyn, arogancko zapytał „Kto Panu robił ten samochód?”. Poinformował mnie, że samochód miał naprawiany element. Skoro jestem pierwszym właścicielem i nie robiłem żadnych napraw lakierniczych, to jedynie mógł to zrobić sam producent. Pracownik firmy Alcar stwierdził, że skoro przez cztery lata nie zauważyłem naprawianego elementu to już mój problem i ewidentnie to ja dokonałem napraw lakierniczych, a teraz próbuję oszukać Dacię. Dodał również "Samochód został dla pewności sprawdzony miernikiem do grubości lakieru, czy na pewno nic pan nie ukrywa". Wspomnę jeszcze, że po zakupie samochodu, po niecałym miesiącu lampa tylna ze względu na niewłaściwe zamontowanie uszkodziła zderzak samochodu i zdarła lakier. W serwisie Dacia polakierowano wyłącznie uszkodzony fragment, twierdząc, że i tak nikomu nie będzie rzucało się to w oczy. Wtedy również musiałem stoczyć walkę z poprzednim kierownikiem serwisu lakierniczego w celu właściwej likwidacji szkody. Podsumowując, ostrzegam przed zakupem samochodu marki Dacia. Można się zdziwić po kilku latach, że kupiło się samochód z ukrytymi wadami. Można się rozczarować, a do tego zostać obrażonym przez pracownika, który twierdzi, że jest się oszustem. Będę umieszczał sukcesywnie komentarz przy każdym salonie Dacia. Dlaczego? Żeby każdy przed zakupem samochodu tej marki, zastanowił się, czy nie zabrać niezależnego eksperta do sprawdzenia nowego samochodu podczas odbioru z salonu. Pozdrawiam tych, którzy oszukują, a innych nazywają oszustami.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 22:22
Salon - samochody nowe
Jakbym mógł to ...
... bym dał zero. Planowana wymiana wahaczy na gwarancji jutro o 7. Specjalnie urlop w pracy wziąłem, poinformowano mnie, dzisiaj o 13, że wahaczy na jutro nie będzie. Może trzeba szanować czas klienta i poinformować wcześniej ? Wymiana klocków i tarczy 3 tygodnie wcześniej, klocki i tarcze jak piszczały tak nowe też piszczą, oraz po 100km na tarczach rysy jakby ktoś szlifierką wyciął.Może to taki materiał ? Z czego robicie tarcze? Kolejna sprawa : tuleje na wahaczach wytluczone, samochód ściąga bardzo niebezpiecznie do prawej strony, brak zbieżności, opony się wycierają. W serwisie twierdzą że można tak jeździć. Tylko do kiedy ? Do czasu wypadku, czy do czasu zużycia całkowitego opon ? Kto zwróci mi za opony jak się zużyją całkowicie ? Samochód na gwarancji, brak możliwości wzięcia auta zastępczego. Samochód kupiony nowy w salonie za ponad 100 tysięcy, klient potraktowany tragicznie. Dramat, przestrzegam przed zakupem Dacii oraz przed tym pseudo serwisem.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 11:43
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz umówiłam ...
... sie z wadliwą nawigacją na serwis. odesłali mnie do domu bo nie było osoby, która by to zrobiła (a termin ustalili na te własnie ustawianie) i kazali się na inny termin umowić. Po umówieniu na inny termin, okazało się , że moduł nawigacji padł i do wymiany. Kazali się na 3 termin umowić. Ile razy trzeba zaliczyć jazdę do Olsztyna by w końcu coś zrobili?? tak nie działają inne serwisy Samochodowe!!! Poza tym... spędziłam ponad 3 godziny w serwisie gdzie miałam mieć wymieniony filtr gazu oraz sprawdzoną nawigację, gdyż po resecie wgraniu nowych map dalej nie działała. Auto opuściło warsztat po niecałych 2 godzinach i przez godzinę dalej czekałam na samochód który stał po prostu na parkingu!!! Jak można tak nie poszanować czasu klienta czekającego na miejscu!!?? Serwisanci nie mieli czasu się mną zając, bo podobno było mało osób. A co mnie, że tak powiem: to obchodzi!!??? czekałam ponad godzinę, póki sama nie zwróciłam uwagę, że mój samochód stoi na parkingu. Wydzielone miejsce gdzie można przeczekać wszelkie naprawy jest tak ograniczone i niekomfortowe jak mało gdzie. Siedzi się na samym środku na 3 fotelach... Poza tym, na pierwszej wizycie zmieniono dane posiadacza auta, a na drugiej wizycie otrzymałam wydrukowane papiery ze starymi danymi poprzedniego właściciela!! i jak zwróciłam na to uwagę to mnie zbyto, że dane w systemie są zmienione. Ale ja mam dokument z danymi poprzedniego właściciela. Słabo. Ogólnie serwis oceniam bardzo miernie, a mam porównanie do innych serwisów.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 19:37
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM umówiłem ...
... wizytę postawiłem auto wcześniej gdyż wymagała tego weryfikacja na zimnym silniku dzień wizyty zero telefonu z ich strony jadę więc po auto i co się okazuje zabrałem auto bez wykonanej usługi bo ktoś se przykleił kartkę że termin jest kolejnego dnia co było sprzeczne z danymi w systemie . Morał nie zweryfikowany samochód oraz poniesione koszta dojazdów 280 km na darmo 😡😡😡🤬
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2023 01:59
Salon - samochody nowe
Sprzedaż- spoko, serwis- poziom poniżej mułu.