99%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 października 2023 09:59
Salon - samochody nowe
Polecam sprzedawcę p. ...
... Piotra Peregonczuka. Super obsługa. Oferta idealnie dobrana wg. potrzeb klienta (sprzętowa i cenowa). Polecam
Użytkownik sieci
4 października 2023 22:02
Salon - samochody nowe
Pan Remigiusz Brewerski ...
... udzielił mi wszelkich potrzebnych informacji o modelu Dacia Sandero. Serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
4 października 2023 16:53
Salon - samochody nowe
Pan Remigiusz Brewerski ...
... dołożył wszelkich starań, by szybko i fachowo zaopatrzyć mnie w piękna i nową Dacia Duster ...bardzo polecam. Fachową obsługa.
Użytkownik sieci
3 października 2023 19:08
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona ...
... z salonu i obsługi Dacia Duster w Toruniu. Korzystamy z mamą kolejny raz z usług salonu Dacii,dziś przyprowadziłyśmy dwa nowe auta Dacii Duster,modele bardziej podrasowane i bardziej zrywne na drodze.Ja osobiście dziękuję Panu Piotrowi Peregończukowi za przemiłą obsługę i sprawne załatwienie wszelkich formalności dotyczących zakupu aut.Życzę powodzenia całej załodze i mam nadzieję, że do zobaczenia 🙂z wyrazami szacunku Katarzyna Caputa
Użytkownik sieci
25 września 2023 13:49
Salon - samochody nowe
Wspaniała obsługa ze ...
... strony dealera. Bardzo kompetentny sprzedawca, pełen zaangażowania i charyzmy z uśmiechem na twarzy. Dzięki temu do salonu chce się wracać i na pewno polecę ów salon moim znajomym.
Użytkownik sieci
20 września 2023 23:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 września 2023 15:45
Salon - samochody nowe
Mimo, że nie ...
... zakupiłem samochodu, spotkałem się z bardzo profesjonalnym doradztwem Pana Remigiusza
Użytkownik sieci
19 września 2023 15:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 września 2023 17:13
Salon - samochody nowe
Uprzejma obsługa profesjonalne podejscie
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 09:20
Salon - samochody nowe
Mimo, że nie ...
... jestem ani z Kujaw, ani z Ziemi Chełmińskiej, czyli z najbliższego otoczenia klienteli salonu, zostałam klientką mimo woli :-) a z powodu usterek w służbowej Dacii Duster. Pierwszy raz odwiedziłam Auto Reve, by odblokować radio. Wszystko odbyło się szybko, sprawnie i w miłej atmosferze. Widać, że ceni się w tym miejscu wysoką kulturę obsługi klienta. Zjawisko to istnieje w Polsce wyłącznie w prywatnym biznesie, i to biznesie marki Premium, w którym klient, niezależnie, jakim samochodem reprezentowanych marek przyjedzie, traktowany jest poważnie. Po raz drugi wizyta dotyczyła już bardziej skomplikowanych napraw. Bez problemu dodzwoniłam się z trasy do biura obsługi, zostałam umówiona na następny dzień, na konkretną godzinę, na diagnostykę, wszystko to zostało potwierdzone smsem, łącznie z pinezką dojazdu z Google maps. Na miejscu przemiły Pan wszystko mi wyjaśnił, pokazał usterkę, omówił konsekwencje dla pojazdu, od razu dostałam kosztorys i podjęłam decyzję o naprawie. Naprawa trwała 2 godziny. Klientowi w takiej sytuacji oferowana jest kawa lub herbata. Na miejscu można płacić: gotówką, kartą i blickiem. Dla mnie ten adres kojarzyć się będzie z poczuciem bezpieczeństwa, rzetelną informacją, zainteresowaniem moim problemem z samochodem, kulturą pracy i obsługi. Zapewne będę tu stałą klientką, co dla osoby, przejeżdżającej tysiące kilometrów, jest niebywałym komfortem znać pewne miejsce, do którego można się udać, w przypadku awarii głównego narzędzia pracy.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 09:20
Salon - samochody nowe
Mimo, że nie ...
... jestem ani z Kujaw, ani z Ziemi Chełmińskiej, czyli z najbliższego otoczenia klienteli salonu, zostałam klientką mimo woli :-) a z powodu usterek w służbowej Dacii Duster. Pierwszy raz odwiedziłam Auto Reve, by odblokować radio. Wszystko odbyło się szybko, sprawnie i w miłej atmosferze. Widać, że ceni się w tym miejscu wysoką kulturę obsługi klienta. Zjawisko to istnieje w Polsce wyłącznie w prywatnym biznesie, i to biznesie marki Premium, w którym klient, niezależnie, jakim samochodem reprezentowanych marek przyjedzie, traktowany jest poważnie. Po raz drugi wizyta dotyczyła już bardziej skomplikowanych napraw. Bez problemu dodzwoniłam się z trasy do biura obsługi, zostałam umówiona na następny dzień, na konkretną godzinę, na diagnostykę, wszystko to zostało potwierdzone smsem, łącznie z pinezką dojazdu z Google maps. Na miejscu przemiły Pan wszystko mi wyjaśnił, pokazał usterkę, omówił konsekwencje dla pojazdu, od razu dostałam kosztorys i podjęłam decyzję o naprawie. Naprawa trwała 2 godziny. Klientowi w takiej sytuacji oferowana jest kawa lub herbata. Na miejscu można płacić: gotówką, kartą i blickiem. Dla mnie ten adres kojarzyć się będzie z poczuciem bezpieczeństwa, rzetelną informacją, zainteresowaniem moim problemem z samochodem, kulturą pracy i obsługi. Zapewne będę tu stałą klientką, co dla osoby, przejeżdżającej tysiące kilometrów, jest niebywałym komfortem znać pewne miejsce, do którego można się udać, w przypadku awarii głównego narzędzia pracy.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 13:01
Salon - samochody nowe
Życzliwość, fachowość
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2023 13:30
Salon - samochody nowe
Bardzo miła profesjonalna ...
... obsługa. Pan udzielił wszelkich informacji. Samochód odebraliśmy i jeździmy i nadal mamy kontakt z Panem profesjonalizm pod każdym kontem POLECAM a sama wrócę tam na pewno
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 00:47
Salon - samochody nowe
Sprawdzanie wykonania usługi ...
... po mechanikach przez ich przełożonych. Każdy popełnia błędy, ja też.
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 18:52
Salon - samochody nowe
Mimo zapewnień obsługi ...
... o poinformowaniu telefonicznym w sprawie decyzji z banku, kompletna ignorancja i zero odezwu. Brak rowniez odp na meila.
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 17:45
Salon - samochody nowe
Kompletne informacje, znakomita obsługa.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 16:50
Salon - samochody nowe
Obsługa fachowa. Odpowiedzi ...
... na pytania pełne i wyczerpujące.Czas oczekiwania na auto podczas przeglądu serwisowego spędzony przy kawie. Samochód oddany umyty na zewnątrz i wewnątrz. Polecam salon Daci Toruń. Wizyta i zostawienie auta w serwisie dnia 24 lipiec na 25 podważyła poprzednie bardzo dobre wrażenie. Auto oddane nieumyte i zakurzone. Pan z obsługi nieuprzejmy. Komentarz, że tylko naprawa niecałe 2 godziny to nie jest umyte. Po co auto było trzymane całą dobę.
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 16:15
Salon - samochody nowe
Nie zostały sprawdzone ...
... i ewentualnie usunięte, wszystkie zgłaszane usterki. Na pięć zgłaszanych problemów, rozwiązane zostały tylko dwa. Odniosłem wrazenie, że Pan z serwisu chciał się pozbyć mnie i auta jak najszybciej. Oczywiście sprawy z przeglądem gwarancyjnym zostały zrobione według harmonogramu, ale nic wiecej. Dodatkowo zapłaciłem za bezpiecznik 40 zł. Uważam, że jest to część która podlega gwarancji.
Użytkownik sieci
16 lipca 2023 08:21
Salon - samochody nowe
Doradca od samego ...
... początku był dostępny i odpowiedział na wszystkie pytania.
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 10:05
Salon - samochody nowe
Wszystko ok na 5