93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Mirosław Konieczny
19 marca 2025 16:19
Serwis
Niestety nie mogę polecić tego serwisu
Niestety, po mojej pierwszej wizycie w serwisie Dacia Rzeszów (Armii Krajowej 82, Auto Spektrum) zdecydowałem, że będzie to moja ostatnia.
Krótka historia wydarzeń (jeśli komuś się chce czytać, niezwykłe wnioski na końcu):
W lutym 2025 kupiłem Dacię Spring elektryk. Podczas zakupu ku mojemu zdziwieniu "cwany francuz" stwierdził, że bagażnik przedni to za dużo dla polaczków i usłyszałem od Doradcy (do którego tak na marginesie nic nie mam, sympatyczny człowiek, którego polubiłem, Pan Marek), że na rynek polski nie są one dostarczane, nie mając wyboru wziąłem co było i już. W komplecie z autem nie było tylnych wycieraczek, a te przednie - pominę milczeniem, dodam tylko, że po przyjeździe do domu wyrzuciłem je od razu i dałem sobie gumowe. No i świetnie. Postanowiłem jednak nieco wzbogacić tę biedę rumuńsko-francuską i dodać nieco akcesoriów według mnie niezbędnych, typu wkład do bagażnika, gumowy wycieraczki gumowe przód i tył, bo wiadomo, jak wygląda tapicerka po latach eksploatacji bez tych akcesoriów. Dodatkowo chciałem sobie zamontować rejestrator jazdy bo bez tego raczej trudno dziś cokolwiek udowodnić. Tyle tylko, że potrzebne mi było podłączenie takiego adaptera z 12V akumulatora samochodowego, który w Dacii odpowiada za światła i obsługę auta muzykę itp., na złącze USB rejestratora, który zakupiłem, czyli dwa przewody plus i minus (opcja podłączania z zapalniczki i wiecznie płatający się kabel odpada, jak dla mnie). Jednak nie dostałem jasnej odpowiedzi z serwisu Dacii, czy jak sobie zamontuję sam lub w innym serwisie gwarancja zostanie zachowana, a więc wymyśliłem wyjazd do serwisu celem dokonania tego karkołomnego podłączenia dwóch przewodów - sorry 3, bo dwa były splecione w jeden te od plusa po i przed zapłonem. Ponadto stwierdziłem, że przedni bagażnik ma sens bo tragicznie mnie wkurzały ładowarka i kabel latające po całym bagażniku na zakrętach. Dziś 19.03.2025 byłem w salonie na montażu bagażnika UWAGA !! 14 śrubek. oraz podłączeniu adaptera wraz z przeprowadzeniem kabla po słupku A od rozdzielni 12V koło lusterka przedniego. Czas operacji od godziny 8:00 do 12:30 !!! 4,5 godziny. Z czego policzone do rachunku miałem tylko 3 godziny pracy. Za usługę łącznie zapłaciłem 1851,49 zł mam fakturę !! Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że ani kwota, ani czas nie zostały określone przed rozpoczęciem prac. Totalnie zaskoczony zapłaciłem, czy to dużo czy mało - oceńcie sami, ale tu nie chodzi tylko o samą kwotę, ale o pewne zasady i coś co nazwałbym naciągactwem w sensie nie wiemy lub nie da się określić ile i jak długo - to ściema! Usłyszałem od serwisu, chyba że 3 razy, że te proste czynności są mocno nietypowe, i że nie wiadomo jak przebiegnie montaż - rozumiecie to serwis autoryzowany mówi o nietypowym montażu oryginalnego bagażnika przykręcanego na 14 śrubach !!!! Pełna żenada. Kolejna sprawa, która zadecydowała o napisaniu tego komentarza to fakt, że ustalałem z kierownikiem Krystianem Umińskim (szef w dumnym zespole Dacia https://autospektrum.dacia.pl/o-nas/nasz-zespol/). Chodzi mianowicie o to, że do serwisu mam ponad 100 km w jedną stronę, Zasięg Dacii Spring deklarowany jest na około 200km, dla mojej jazdy 140-150 max, w związku z tym prosiłem o naładowanie auta, żebym w drodze powrotnej nie musiał Januszować za tirem. Samochód został podładowany z 48% na 58% czyli o 10 % (to jakieś 3-5 zł w kosztach), jak zgłosiłem problem, ponieważ na samochód czekałem ponad 4 godziny i spokojnie w tym czasie by się podładował minimum do 80% to usłyszałem od Pana kierownika Krystiana Umińskiego, że oni nie mają obowiązku ładowania elektryków. Ręce mi opadły - nie jestem przyzwyczajony do takich standardów, posiadam kilka aut i bywałem w wielu salonach, ale czegoś takiego to nie widziałem. Chciałbym też napisać żeby była jasność, że gdyby nie dopłaty urzędowe to -> W ŻADNYM WYPADKU NIE KUPIŁBYM Dacii Spring elektrycznej. Jedynie co może uratować ten serwis to nierozgarnięta klientela, która płaci i nie umie sklecić zdania w opinii, ale na moim przykładzie mocno się pomyliliście.
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 09:10
Salon - samochody nowe
Wszystko zgodnie z ...
... planem, serdecznie polecam Pana Marka, który prowadził procedurę sprzedaży i Kacpra Berlana, który wydawał auto.
Użytkownik sieci
7 lutego 2025 14:08
Salon - samochody nowe
Miło i szybko
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 19:19
Salon - samochody nowe
Salon widmo. Dwa auta na krzyż. Strata czasu
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 13:19
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejście, ...
... zorganizowane tak żeby wszystko poszło sprawnie. Polecam
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 13:14
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 10:17
Salon - samochody nowe
Serwis Dacii to ...
... jakaś kpina. Najpierw przy błahej naprawie wycieraczek zamiast obiecanych 3h czekałam 6 bo pan który kończył zmianę zapomniał zadzwonić a kolejna osoba “nie miała czasu” Teraz Samochód ponad miesiąc stoi w serwisie, brak informacji kiedy będzie potrzebna część, zero zaproponowania jakiegokolwiek rozwiązania.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2025 10:52
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjinalna obsługa. ...
... Zamowione cześci były na czas z informacją o możliwości odbioru. Naprawa też super.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 11:30
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i miła obsługa.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 14:52
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i pomocna obsługa serdecznie polecam
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 11:25
Salon - samochody nowe
Polecam, polecam - ...
... w pełni profesjonalne podejście do klienta, fachowa i merytoryczna obsługa, panowie Kacper i Grzegorz dysponują dużą wiedzą która rozwiała wszelkie nasze wątpliwości
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 19:26
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, spokój i jakość obsługi!!!
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 11:47
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam. Pan ...
... Mateusz Kowalski jest mistrzem w obsłudze klienta.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 14:26
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa polecam wszystkim serdecznie niesamowite doznanie
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 11:03
Salon - samochody nowe
Nie marnujesz czasu ...
... . Wszystko zorganizowane . Bardzo miła Obsługa ,Wiedza ,Cierpliwość do klienta w salonie czy też przez rozmowę telefoniczna od pierwszego dnia aż do zakupu samochodu . Szczególne podziękowania dla Pana Mateusza -pełen profesjonalizm . DZIĘKUJĘ Gratulacje dla Dacia Rzeszów za posiadanie takiego pracownika .Pozdrawiam 😀
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 10:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 14:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 13:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2024 21:57
Salon - samochody nowe
Sympatyczna i profesjonalna obsługa. Dacia Duster 2024 zakupiony.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2024 10:58
Salon - samochody nowe
Miałem problemy z ...
... moją Dacia Lodgy 2018. Przeprowadzono remont silnika na gwarancji i trwało to parę miesięcy. Super Kierownik robił wszystko by mi pomóc mimo nieprzychylności renault polska...wstyd. mechanik Pan Bartek najlepszy na swiecie. Obsługa serwisu dramat chlopaki ogarnijcie się bo wstyd. Według mnie najlepszy serwis w Polsce. Pozdrawiam Tomasz