93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Mirosław Konieczny
19 marca 2025 16:19
Serwis
Niestety nie mogę polecić tego serwisu
Niestety, po mojej pierwszej wizycie w serwisie Dacia Rzeszów (Armii Krajowej 82, Auto Spektrum) zdecydowałem, że będzie to moja ostatnia.
Krótka historia wydarzeń (jeśli komuś się chce czytać, niezwykłe wnioski na końcu):
W lutym 2025 kupiłem Dacię Spring elektryk. Podczas zakupu ku mojemu zdziwieniu "cwany francuz" stwierdził, że bagażnik przedni to za dużo dla polaczków i usłyszałem od Doradcy (do którego tak na marginesie nic nie mam, sympatyczny człowiek, którego polubiłem, Pan Marek), że na rynek polski nie są one dostarczane, nie mając wyboru wziąłem co było i już. W komplecie z autem nie było tylnych wycieraczek, a te przednie - pominę milczeniem, dodam tylko, że po przyjeździe do domu wyrzuciłem je od razu i dałem sobie gumowe. No i świetnie. Postanowiłem jednak nieco wzbogacić tę biedę rumuńsko-francuską i dodać nieco akcesoriów według mnie niezbędnych, typu wkład do bagażnika, gumowy wycieraczki gumowe przód i tył, bo wiadomo, jak wygląda tapicerka po latach eksploatacji bez tych akcesoriów. Dodatkowo chciałem sobie zamontować rejestrator jazdy bo bez tego raczej trudno dziś cokolwiek udowodnić. Tyle tylko, że potrzebne mi było podłączenie takiego adaptera z 12V akumulatora samochodowego, który w Dacii odpowiada za światła i obsługę auta muzykę itp., na złącze USB rejestratora, który zakupiłem, czyli dwa przewody plus i minus (opcja podłączania z zapalniczki i wiecznie płatający się kabel odpada, jak dla mnie). Jednak nie dostałem jasnej odpowiedzi z serwisu Dacii, czy jak sobie zamontuję sam lub w innym serwisie gwarancja zostanie zachowana, a więc wymyśliłem wyjazd do serwisu celem dokonania tego karkołomnego podłączenia dwóch przewodów - sorry 3, bo dwa były splecione w jeden te od plusa po i przed zapłonem. Ponadto stwierdziłem, że przedni bagażnik ma sens bo tragicznie mnie wkurzały ładowarka i kabel latające po całym bagażniku na zakrętach. Dziś 19.03.2025 byłem w salonie na montażu bagażnika UWAGA !! 14 śrubek. oraz podłączeniu adaptera wraz z przeprowadzeniem kabla po słupku A od rozdzielni 12V koło lusterka przedniego. Czas operacji od godziny 8:00 do 12:30 !!! 4,5 godziny. Z czego policzone do rachunku miałem tylko 3 godziny pracy. Za usługę łącznie zapłaciłem 1851,49 zł mam fakturę !! Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że ani kwota, ani czas nie zostały określone przed rozpoczęciem prac. Totalnie zaskoczony zapłaciłem, czy to dużo czy mało - oceńcie sami, ale tu nie chodzi tylko o samą kwotę, ale o pewne zasady i coś co nazwałbym naciągactwem w sensie nie wiemy lub nie da się określić ile i jak długo - to ściema! Usłyszałem od serwisu, chyba że 3 razy, że te proste czynności są mocno nietypowe, i że nie wiadomo jak przebiegnie montaż - rozumiecie to serwis autoryzowany mówi o nietypowym montażu oryginalnego bagażnika przykręcanego na 14 śrubach !!!! Pełna żenada. Kolejna sprawa, która zadecydowała o napisaniu tego komentarza to fakt, że ustalałem z kierownikiem Krystianem Umińskim (szef w dumnym zespole Dacia https://autospektrum.dacia.pl/o-nas/nasz-zespol/). Chodzi mianowicie o to, że do serwisu mam ponad 100 km w jedną stronę, Zasięg Dacii Spring deklarowany jest na około 200km, dla mojej jazdy 140-150 max, w związku z tym prosiłem o naładowanie auta, żebym w drodze powrotnej nie musiał Januszować za tirem. Samochód został podładowany z 48% na 58% czyli o 10 % (to jakieś 3-5 zł w kosztach), jak zgłosiłem problem, ponieważ na samochód czekałem ponad 4 godziny i spokojnie w tym czasie by się podładował minimum do 80% to usłyszałem od Pana kierownika Krystiana Umińskiego, że oni nie mają obowiązku ładowania elektryków. Ręce mi opadły - nie jestem przyzwyczajony do takich standardów, posiadam kilka aut i bywałem w wielu salonach, ale czegoś takiego to nie widziałem. Chciałbym też napisać żeby była jasność, że gdyby nie dopłaty urzędowe to -> W ŻADNYM WYPADKU NIE KUPIŁBYM Dacii Spring elektrycznej. Jedynie co może uratować ten serwis to nierozgarnięta klientela, która płaci i nie umie sklecić zdania w opinii, ale na moim przykładzie mocno się pomyliliście.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 19:19
Salon - samochody nowe
Salon widmo. Dwa auta na krzyż. Strata czasu
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 10:17
Salon - samochody nowe
Serwis Dacii to ...
... jakaś kpina. Najpierw przy błahej naprawie wycieraczek zamiast obiecanych 3h czekałam 6 bo pan który kończył zmianę zapomniał zadzwonić a kolejna osoba “nie miała czasu” Teraz Samochód ponad miesiąc stoi w serwisie, brak informacji kiedy będzie potrzebna część, zero zaproponowania jakiegokolwiek rozwiązania.
Użytkownik sieci
26 listopada 2024 16:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 października 2024 18:05
Salon - samochody nowe
Obsługa miła, ale ...
... okrutnie długi czas oczekiwania na przyjęcie serwisu pomimo braku kolejki. Przy oddaniu auta do serwisu 56 minut a przy odbiorze 41 minut.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2024 13:10
Salon - samochody nowe
miały być na ...
... weekend dni otwarte daci.. ;-( w niedziele pocałowałam klamke jak i inny kleiety rownież..dziwne,dawniej to w niedziele były dni otwarte...
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 14:09
Salon - samochody nowe
Pracownicy jako osoby ...
... niepełnosprawne. W dniu serwisu auta nie zrobili nic co było w umowie. Obrzydliwe.
Użytkownik sieci
1 lipca 2023 18:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2023 12:47
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jestem przyzwyczajony do złej obsługi w Polsce, ale nie spodziewałem się, że obsługa nowego salonu samochodowego będzie tak okropna i całkowicie nie do zaakceptowania. Kupiliśmy nasz nowy pojazd 2022 i dodatkowy 5-letni plan serwisowy od tego rzeszowskiego dealera i to był błąd. Moja żona była tak źle traktowana, że nieraz wychodziła zalana łzami. Mieliśmy problemy z nowym samochodem z przebiegiem poniżej 8 000 km, a biuro obsługi powiedziało mi prosto w twarz, że problem dotyczy mojej wersji oprogramowania i że muszę sam go naprawić. Wyszliśmy bardzo niezadowoleni i próbowaliśmy rozwiązać problemy, ale nie mogliśmy ich rozwiązać. Ponownie poprosiliśmy o pomoc i nikt nie był chętny do pomocy. Nie wiem, ile zapłaciliśmy za zakup nowego samochodu i zakup nowego 5-letniego planu serwisowego, ale ten dealer potrzebuje trochę edukacji na temat tego, czym właściwie jest usługa. Nie kupuj w tym miejscu. Spodziewam się, że kiedy wrócę na pierwszą wymianę oleju, za którą opłaciłem z góry, będę musiał przywieźć własne narzędzia i sprzęt. (Wersja oryginalna) I am used to bad service in Poland, but I was not expecting service from a new car dealership to be this terrible and completely unacceptable. We purchased our new 2022 vehicle and additional 5 year service plan from this Rzeszów dealership and it was a mistake. My wife has been treated so poorly that more than once she has left in tears. We have been having troubles with the new car with less than 8,000 kms and the service desk told me directly to my face that the problem was with my software version and that I have to fix the problems myself. We left very unhappy and tried to fix the issues but could not resolve. We asked for help again and nobody was willing to help. I do not know what we paid for buying a new car and buying the new 5 year service plan but this dealership needs some education on what service actually is. Do not shop at this location. I expect that when I return for my first oil change which I have pre-paid for that I will have to bring my own tools and equipment.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2022 12:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 listopada 2020 10:36
Salon - samochody nowe
Poprosiłem o ofertę ...
... telefonicznie. Wiele zapewnień. Minęły 3 miesiące i nikt się do mnie nie odezwał. Dobrze, że inny salon podszedł do klienta profesjonalnie.
Użytkownik sieci
11 maja 2020 10:22
Salon - samochody nowe
Brak szacunku do ...
... klienta pani na infolinii przerywa w pół słowa
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2020 19:52
Salon - samochody nowe
do napisania tej ...
... informacji skłoniła mnie wizyta na przeglądzie gwarancyjnym mojego samochodu w jednym w Państwa salonów , a mianowicie Rzeszowskim przy ul. Armii Krajowej 82. Przeglądu tego dokonałem w dniu 21.04.2020 r o godz. 10.40 ,i to tą datę i godzinę wyznaczyła mi pani umawiająca mnie na przegląd , Pani nie zapytała ile mam lat ? z powodu godziny gdzie mogą przebywać w sklepach osoby 65+ , w związku z tym zmuszony byłem być załatwiany na zewnątrz budynku , poinformowano mnie ,że również muszę na odbiór auta czekać na zewnątrz , nastepnie po wezwaniu mnie przez Pania od ubezpieczeń bym opłacił w Salonie opłate ubezpieczeniowa oraz OC , w oczekiwaniu na potwierdzenie wpłaty zostałem arogancko i w sposób bezczelny wyproszony z lokalu w którym przebyłem jedynie ja wraz z żona oraz kilkunastu pracowników salonu. Po wymiane słownej z jednym z pracowników wyszedłem z lokalu. Wydaje mi sie że skoro ja zostałem umówiony na przeglą na godz. 11 mogłem oczekiwać jak wcześnie w budynku. A skoro Panstwo powołujecie się na sytuacje epodemiczną w kraju to powinienem mieć możliwość oczekiwać na samochód w budynku ,pomieszczeniu do tego wyznaczonym bądz powiniem zostać zmieniony trermin przeglądu. Usługi nie powinny być świadczone połowicznie. Następnie pracownik serwisu poinformował mnie ,że samochód będzie do odbioru o godz.13.00 czyli po 2.5 godzinie. Nadmieniam że wczesniej tj. od 2013 roku przyjężdzałem na przeglądy Dacią Sandero Stepway , a od 2 lat Dacia Daster i nigdy tak długo ten przegląd nie trwał. Zakres przeglądu zgodnie z fakturą polegał na wymianie oleju,wymianie filtra kabinowego oraz aktualizacji oprogramowania do wtrysków. O godz. 13.03 dochodząc do salonu zauważyłem ,że mój samochód wraz z mechanikiem wyjężdza na drogę robiąc sobie przejażdzkę być może testową? jednak wczesniej takiej sytuacji nie doznałem. Czekając cierpliwie na odbiór samochodu wytrzymałem do godz.13.30 i poszedłem do pracownika serwisu zapytać co jest z moim samochodem, bo mechanik którego zauważyłem za kierownicą mojego samochodu spacerwał po salonie. Po saprawdzeniu tej infomacji przez osobę z serwisu natychmniast samochód był gotowy do odbiory. Uważam ,że była to złośliwośc osób obsługujacych mnie po dopołudniowej wymiane argumentów. Podając powyżesz pragnę zwrócić uwagę na sposób obsugi klientów , bo wszystkiego nie można zrzucać na sytuacje epidemiczną kraju ,a dzisiaj traktowanie osób załatwiających sprawy za swoje pieniążki na polu bez względu na warunki atmosferyczne jest nieporozumieniem świadczącym o braku szacunku dla klientów . Zaznaczam ,że powyższa informacje przesłałem do Autos Spectrum Kraków , lecz do dnia dzisuiejszego żadnej intrerwencji ze strony Zarządu nie było.
Użytkownik sieci
25 maja 2019 13:18
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 18:08
Salon - samochody nowe
Zakupiłem samochód Dacia ...
... Dokker w salonie Dacia – Auto Spektrum Krasne 7a w dniu 26.09.2018. W warunkach umowy czas dostarczenia samochodu przewidywany był najpóźniej do 21.11.2018. Po kilku dniach od upłynięcia tego czasu skontaktowałem się z salonem i udzielono mi informacji że samochód powinien być na miejscu w przeciągu tygodnia. Po tygodniu zadzwoniłem ponownie ponieważ nie dostałem żadnej informacji z salonu i dowiedziałem się że samochód tak naprawdę w ogóle nie wyjechał jeszcze z fabryki. Samochód otrzymałem 03.01.2019 czyli 43 dni później jak w umowie. Nie ukrywam że sprawa w moim przypadku była mocno problematyczna ponieważ samochód miał służyć do celów firmowych i byłem zmuszony w tym czasie opłacać samochód zastępczy. W salonie zapewniono mnie że dołożą wszelkich starać o rekompensatę zaistniałej sytuacji gdzie w salonie Dacia Krasne kazano mi przesłać reklamację do Dacia Polska. Złożyłem reklamację i dostałem odpowiedz po dwóch tygodniach że zaistniała sytuacja leży po stronie Dacia Krasne i oni nie biorą w tej sytuacji odpowiedzialności i tak też powiadomili Dacia Krasne. Minął miesiąc i nie dostałem już żadnej odpowiedzi z ich strony. Podsumowując mam bardzo złe doświadczenia z tą firmą i wiem że więcej nie zostanę ich klientem.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2018 15:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 marca 2018 20:12
Salon - samochody nowe
Beznadziejne auta
Użytkownik sieci
1 marca 2018 18:47
Salon - samochody nowe
Zostałem potraktowany w ...
... rozmowie jak natręt dla którego Pan z którym rozmawiałem dał mi do zrozumienia żebym nie zwracał głowy.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 19:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki