94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 marca 2021 10:14
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa. ...
... Polecam bo znam firmę i sprzedawców. Profesjonaliści
Użytkownik sieci
18 listopada 2020 10:36
Salon - samochody nowe
Poprosiłem o ofertę ...
... telefonicznie. Wiele zapewnień. Minęły 3 miesiące i nikt się do mnie nie odezwał. Dobrze, że inny salon podszedł do klienta profesjonalnie.
Użytkownik sieci
18 maja 2020 15:53
Salon - samochody nowe
Pomocni sprzedawcy, cierpliwie wysłuchali i doradzili :)
Użytkownik sieci
11 maja 2020 10:22
Salon - samochody nowe
Brak szacunku do ...
... klienta pani na infolinii przerywa w pół słowa
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2020 19:52
Salon - samochody nowe
do napisania tej ...
... informacji skłoniła mnie wizyta na przeglądzie gwarancyjnym mojego samochodu w jednym w Państwa salonów , a mianowicie Rzeszowskim przy ul. Armii Krajowej 82. Przeglądu tego dokonałem w dniu 21.04.2020 r o godz. 10.40 ,i to tą datę i godzinę wyznaczyła mi pani umawiająca mnie na przegląd , Pani nie zapytała ile mam lat ? z powodu godziny gdzie mogą przebywać w sklepach osoby 65+ , w związku z tym zmuszony byłem być załatwiany na zewnątrz budynku , poinformowano mnie ,że również muszę na odbiór auta czekać na zewnątrz , nastepnie po wezwaniu mnie przez Pania od ubezpieczeń bym opłacił w Salonie opłate ubezpieczeniowa oraz OC , w oczekiwaniu na potwierdzenie wpłaty zostałem arogancko i w sposób bezczelny wyproszony z lokalu w którym przebyłem jedynie ja wraz z żona oraz kilkunastu pracowników salonu. Po wymiane słownej z jednym z pracowników wyszedłem z lokalu. Wydaje mi sie że skoro ja zostałem umówiony na przeglą na godz. 11 mogłem oczekiwać jak wcześnie w budynku. A skoro Panstwo powołujecie się na sytuacje epodemiczną w kraju to powinienem mieć możliwość oczekiwać na samochód w budynku ,pomieszczeniu do tego wyznaczonym bądz powiniem zostać zmieniony trermin przeglądu. Usługi nie powinny być świadczone połowicznie. Następnie pracownik serwisu poinformował mnie ,że samochód będzie do odbioru o godz.13.00 czyli po 2.5 godzinie. Nadmieniam że wczesniej tj. od 2013 roku przyjężdzałem na przeglądy Dacią Sandero Stepway , a od 2 lat Dacia Daster i nigdy tak długo ten przegląd nie trwał. Zakres przeglądu zgodnie z fakturą polegał na wymianie oleju,wymianie filtra kabinowego oraz aktualizacji oprogramowania do wtrysków. O godz. 13.03 dochodząc do salonu zauważyłem ,że mój samochód wraz z mechanikiem wyjężdza na drogę robiąc sobie przejażdzkę być może testową? jednak wczesniej takiej sytuacji nie doznałem. Czekając cierpliwie na odbiór samochodu wytrzymałem do godz.13.30 i poszedłem do pracownika serwisu zapytać co jest z moim samochodem, bo mechanik którego zauważyłem za kierownicą mojego samochodu spacerwał po salonie. Po saprawdzeniu tej infomacji przez osobę z serwisu natychmniast samochód był gotowy do odbiory. Uważam ,że była to złośliwośc osób obsługujacych mnie po dopołudniowej wymiane argumentów. Podając powyżesz pragnę zwrócić uwagę na sposób obsugi klientów , bo wszystkiego nie można zrzucać na sytuacje epidemiczną kraju ,a dzisiaj traktowanie osób załatwiających sprawy za swoje pieniążki na polu bez względu na warunki atmosferyczne jest nieporozumieniem świadczącym o braku szacunku dla klientów . Zaznaczam ,że powyższa informacje przesłałem do Autos Spectrum Kraków , lecz do dnia dzisuiejszego żadnej intrerwencji ze strony Zarządu nie było.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2020 14:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 marca 2020 18:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 marca 2020 20:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 marca 2020 13:13
Salon - samochody nowe
Opinia o salonie ...
... niestety neutralna!!!. 1. byłem zdecydowany na samochód konkretny model zamówiony 11.12.19. miał być na koniec roku, oczywiście nie był Pan Grzegorz na tydzień przed odbiorem informuje że nie ma samochodu-błąd systemu ( ktoś mu sprzedał pewnie eheheh.) Czas oczekiwania na nowy to polowa marca 2020!! Trudno zgodziłem się.(zmieniłem kolor na inny bo wcześniej brałem to co było?? albo nie było jak się okazało). 11.02.2020 dzwoni pan Grzegorz że auto jest to super, czekałem jak na Cud. Po małym zamieszaniu umówiłem się na odbiór na 21.02.20r. Pan Grzegorz wiedział że będę po 15-stej, a tu oczywiście zajęty, inny klient u innego sprzedawcy ma auto na salonie do odebrania a moje w garażu!!!, Jeszcze brak dywaników zamówionych.( dotarły dzisiaj kurierem po telefonie w piątek gdzie moje dywaniki??) Jedynie Pani od ubezpieczenia ratuje honor firmy bo po kontakcie telefonicznym w ciągu 2h oferty były wysłane na maila. Nie mogę odpowiedzieć na komentarz to tutaj dopiszę, Proszę Państwa ja jako klient nie mam pojęcia czy samochód jest w waszym systemie z niebieską kłódka?? (albo go macie na sprzedaż albo nie??), co do rabatu na kolor metalik oczywiście otrzymałem 600zł, ale dopłaciłem 1200zl , czyli zwiększyłem wartość zamówienia.(Jakbym nie chciał samochodu to poczekałbym 45 i zyskał gratis od was 2000 zwrotu zgodnie z umową zaliczki) Może moja 1 gwiazdka była zbyt surowa, Nie mam zastrzeżeń co do uprzejmości pracowników, ale to jakiś w moim przypadku nieszczęśliwy zbieg okoliczności.
Użytkownik sieci
24 lutego 2020 22:22
Salon - samochody nowe
Przy zakupie samochodu ...
... polecam skorzystać z pomocy Pana Jakuba, który prezentuje bardzo wysoki poziom profesjonalizmu i dba o wszystkie szczegóły. Nie po raz pierwszy kupowałam auto w salonie, ale po raz pierwszy Sprzedający starał się dopasować wybór do moich realnych potrzeb, w konsekwencji jestem bardzo zadowolona (Dacia Duster). Pan Jakub z dużą cierpliwością odpowiadał na wszystkie pytania dotyczące auta i wyjaśniał moje wątpliwości. Podczas jazdy próbnej umożliwił mi jazdę w różnych warunkach, co w dużej mierze zadecydowało o wyborze. Odbiór samochodu, bez pośpiechu ze szczegółowym wyjaśnieniem działania wszystkich funkcji.Polecam serdecznie salon, Pana Jakuba i Dacię Duster.
Użytkownik sieci
17 lutego 2020 20:46
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 22:36
Salon - samochody nowe
Perfekcyjnie zdalne załatwienie ...
... wszystkich formalności. Wystarczyła tylko wizyta po odbiór samochodu. Przygotowanie i wydanie samochodu przeprowadzone wręcz wzorcowo. Sprawę prowadził Pan Jakub - polecam w 100 %.
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 11:31
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 stycznia 2020 08:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 grudnia 2019 16:48
Salon - samochody nowe
Polecam w 100%. ...
... Dziękuję za pomoc i zaangażowanie w szczególności P. Jakubowi. Auto kupione ponad 800 km od domu, wszystkie formalności załatwione przez internet. Jeszcze raz polecam !!!
Użytkownik sieci
22 grudnia 2019 13:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 13:40
Salon - samochody nowe
Super 👌
Użytkownik sieci
19 października 2019 07:34
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 października 2019 13:32
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... oraz organizacja całego procesu zakupu. Polecam i pozdrawiam serdecznie :)
Użytkownik sieci
28 września 2019 15:19
Salon - samochody nowe
Brdzo miła obsługa ...
... i wogule wszystko fajnie tylko mało aut w salonie