86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 18:09
Salon - samochody nowe
Oceniam serwis. Powolna ...
... i znikająca obsługa. Mieli dzwonić, jak samochód będzie gotowy. Oczywiście nic z tego. Bardzo drogo jak na markę i klasę salonu. To był ostatni przegląd gwarancyjny. Więcej mnie tam nie ujrzą.
Użytkownik sieci
12 lipca 2018 06:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 czerwca 2018 14:37
Salon - samochody nowe
Nieciekawa obsługa, nigdy ...
... nie można się dodzwonić. Szybko oceniają człowieka po wyglądzie. Nie przychodźcie w stroju roboczym bo choćbyście chcieli kupić samochód tak jak ja to będą Was zlewać aż pójdziecie do innego salonu. Jedynym promykiem światła jest Pan sprzedający części zamienne.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2018 10:31
Salon - samochody nowe
Chciałem zakupić samochód ...
... używany w programie Renault Selection. Nie było możliwości przeprowadzenia weryfikacji technicznej pojazdu ani jazdy próbnej dłuższej niż kółko wokół salonu w sobotę mimo że handlowiec wiedział, że przyjechałem z daleka (takie mamy procedury). Po namyśle zdecydowałem się na zakup po zapewnieniach, że samochód jest w pełni sprawny, jestem chroniony rękojmią, znają go jak własną kieszeń bo był u nich sprzedany i serwisowany. Rozmowa odbyła się o 9 rano, handlowiec miał wysłać dokumentację serwisową i fakturę. O godzinie 19 handlowiec przysłał mailem fakturę z klauzulą wymuszającą zrzeczenie się przeze mnie rękojmi na wady ukryte. Odpisałem z informacją że nie wyraziłem zgody na taki zapis. Jako że w dniu następnym handlowiec nie nawiązał kontaktu zadzwoniłem by dowiedzieć się, że to jest standardowa faktura w ich firmie i że tego zapisu zmienić się nie da (taką mamy procedurę). Zupełnie nie podjął tematu rozbieżności ustaleń przez telefon a zapisu na fakturze. Jedyna propozycja jaka padła to abym przyjechał jeszcze raz i przeprowadził na własną rękę weryfikację samochodu w innym serwisie, ale nie o to chodzi przy kupnie samochodu u dealera marki, szczególnie że samochody w programie Renault Selection są reklamowane jako zweryfikowane przed dopuszczeniem do sprzedaży. Moje zastrzeżenia co do niekorzystnego zapisu handlowiec skwitował: "przecież Pana nie zmuszę do zakupu". Nie muszę chyba dodawać że do transakcji nie doszło głównie ze względu na "procedury" i działania handlowców (rozdźwięk między ustnymi zapewnieniami a warunkami na papierze). Pan Piotr nawet w sprostowaniu pomija fakt, że przez telefon nie wspominał o wyłączeniu rękojmi przy zakupie na firmę - przeciwnie, przy pierwszym kontakcie stwierdził że przed ewentualnymi wadami ukrytymi nie stwierdzonymi przed odbiorem samochodu chroni mnie rękojmia. Po zgłoszeniu zastrzeżen do problematycznej klauzuli na fakturze rozminął się z prawdą informując mnie, że rękojmia przy zakupie na firmę nie istnieje (w istocie istnieje jednak może zostać zniesiona za zgodą obu stron). Pan Piotr Pominął także fakt, że wyraźnie zakomunikowałem, że chcę aby na piśmie potwierdzili że każdy element wyposażenia samochodu wymieniony w ogłoszeniu działa i jest częścią oferty w rozumieniu KC (zapis o wyłączeniu rękojmi stanowi o czymś odwrotnym - sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za wady ukryte). Wspominana sześciomiesięczna gwarancja "Renault Selection Standard" obejmuje tylko wybrane podzespoły samochodu i nijak nie rekompensuje braku rękojmi na całość.
Użytkownik sieci
24 maja 2018 08:27
Salon - samochody nowe
Dziś moja 2ga ...
... wizyta o 7 rano ,zdiagnozowamy problem oczywiście okazało się że panowie zamówili złe części i zostałem odesłany do domu po godzinie czekania....polecam wybrać się do innego serwisu w razie potrzeby.
Użytkownik sieci
17 maja 2018 10:12
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem to miejsce ...
... ostatnio, bo zapaliła mi się w samochodzie jakaś kontrolka. Nie było gdzie zaparkować samochodem. W serwisie tylko dwóch Panów i długa kolejka oczekujących. Niestety po 15 minutach nic się nie zmieniło, więc zrezygnowałem i odjechałem.
Użytkownik sieci
6 maja 2018 17:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2018 23:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2018 17:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 16:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2018 09:28
Salon - samochody nowe
Jeden z gorszych ...
... salonów jakie odwiedziłem. Chciałem kupić samochód rodzinny ale z wszystkimi najnowszymi funkcjami miałem ustalone funkcje i to co ma być w środku zostało porównanie między kombi a sedanem. Umówiłem się mailowo + telefonicznie że przyjadę na jazdę testową tymi 2 modelami w wersji manualnej. Po przyjeździe i wyszukanie samemu sprzedawcy z którym się umowilem (Pani sama nie podejdzie) Pani powiedziała że musimy poczekać bo ma rozmowę ( raczej nie sluzbowa) 15 minut później wróciła by wysłuchać to czego potrzebuje i tutaj kolejne minusy, Pani stwierdziła że funkcje i dodatkowe elementy które chce domowic to wymyślanie i że tego nie ma (wszystkie funkcje dostępne były za dopłatą do nowego samochodu z fabryki) powiedziała że znajdzie mi coś podobnego i poszliśmy oglądać 2 modele jeden w salonie drugi przed (wyjście na dwór było skwitowane głośnym niezadowolenie bo trzeba było się ubrac) nikt powtórzę nikt nigdy tak zniechęcił mnie do modelu Megan kombi jak ta Pani która stwierdziła że to bardzo brzydki samochód i że nie mam gustu "COO" Już wiedziałem że nic z tego nie będzie ale stwierdziłem że zobaczę jeszcze sedan i kupię u innego sprzedawcy. Po wejściu do salonu i oglądaniu innych modeli kolega Pani zauważył chyba że nie poszło jej najlepiej i wkroczył do gry opowiadając o nowym suvie jaki mają (potem byla klotnia miedzy nimi kogo jest klient) i gdyby nie ignorancja i kompletne olewanie Pani z sprzedaży może bym się zdecydował na jakiś model ale przez jej zachowanie wybrałem inną markę. Stracony czas, nerwy i nic konkretnego się nie dowiedziałem.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 12:03
Salon - samochody nowe
Po kupnie nowego ...
... captura i przejechaniu 50 tysięcy wysypała się skrzynia koszt naprawy to 10500zl. Oczywiście wszystko stalo się 3 miesiące po końcu gwarancji... Nie polecam
Użytkownik sieci
25 marca 2018 11:57
Salon - samochody nowe
40 minut chodzenia ...
... po salonie, niestety nie udało mi się w tym czasie zainteresować obsługi na tyle, żeby do mnie podeszli, czy choćby przywitali spojrzeniem. Czyli jednak Mazda...
Użytkownik sieci
12 lutego 2018 21:44
Salon - samochody nowe
Wybrałam Decar z ...
... pośród innych, bo wydawało mi się ze skoro przygotowują dla Renault samochody firmowe do sprzedazy, to coś sobą reprezentują. Nic bardziej mylnego. Nic nie potrafią naprawić, zdjagnozować.To są WYMIENIACZE. Dwie wizyty. Zawsze wpisywana kwota przypuszczalnej naprawy (min.250zl) przy odbiorze rozpisana na "testy"i podpiecia do komputera. Przy jednej wizycie mialam 2 razy-ZART. Wydałam w sumie 500zł, za wymiane przycisku klasona i naprawę błednego odczytu poziomu gazu. Poziomu gazu pozostal bez zmian-zle wskazuje. Klakson po 4 uzyciach znowu nie działa. Nie wspomne o obsludze. Wchodzisz, stoisz 10-15min i nik cie nie widzi. Samochod do odbioru-nikt cie nie poinformuje. Zapytasz o cos z kosztorysu- takie bajdy usłyszysz ze az przerwałam i poprosiłam zeby sie nie pogrązał bo wstyd. Jestem przerazona. Nie ma mechaników. Komputer to teraz podstawa, chociaz czytac kodów tez nie potrafia.
Użytkownik sieci
6 lutego 2018 19:12
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Rozmowa ...
... z szefem Panem Rafałem na absurdalnie niskim poziomie.
Użytkownik sieci
30 listopada 2017 06:59
Salon - samochody nowe
Obsluga jest kiepska, ...
... ciezko się z nimi dogadac, żeby sprzedac auto to wszystko ładnie pięknie. Ale późniejszy serwis to katastrofa.
Użytkownik sieci
29 listopada 2017 23:32
Salon - samochody nowe
Jedna wielka pomylka ...
... powinni taczki naprawiac klienta olewaja i z usmiechem odp zrobi sie busa podstawilem o godz 10 to kolo 13 przestaeiliscie go z tylu zeby nie widziec i nie dotrzymujecie terminu naprawy i godzin przyjecia na szczescie do niby to service reno bo tak to nazwac mozna nie musze juz jezdzic nawet obrysowek nie umieja naprawic i pisze prawde a nie wspomne jak z trasy na poprwke musialem zjezdzac z europy powodzenia w oszukiwaniu ludzi
Użytkownik sieci
22 listopada 2017 15:44
Salon - samochody nowe
Auto używane, Renault ...
... Kangoo kupione jako bezwypadkowe i bez napraw poza ASO. Po roku użytkowania okazało się że błotnik był niefachowo lakierowany z użyciem dużej ilości szpachli a obejma filtra DPF spawana tak że spaw puścił i nastąpiło rozszczelnienie obudowy DPF i zasysanie spalin do kabiny. Pytanie co spowodowało że trzeba było auto roczne auto na gwarancji tak niefachowo naprawiać. Może niedługo okaże się że jest po poważnej kraksie albo innym zdarzeniu o którym komis nie raczył poinformować. Koszt naprawy to ok. 1500 zł.
Użytkownik sieci
20 listopada 2017 19:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2017 19:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka