86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 10:44
Salon - samochody nowe
Dostałem inne felgi ...
... niż te które zamówiłem. Pracownik obsługi desperacko ratował sytuację proponując mi kołpaki w ustalonej cenie żeby zakryć te brzydactwa które dostałem. Żałuję, że się zgodziłem. Po wyjaśnieniu serwisu zdecydowałem podnieść ocenę o 1 gwiazdkę. Tylko o jedną ponieważ finalna propozycja rozwiązania problemu dość znacznie się różniła od warunków ustalonych telefonicznie.
Użytkownik sieci
16 marca 2023 20:16
Salon - samochody nowe
Wystąpiła usterka która ...
... nie została naprawiona i mimo że mam wykupiony najwyższy pakiet gwarancyjny kazano mi zapłacić za usługę.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2022 16:19
Salon - samochody nowe
Zgłoszenie szkody z ...
... AC. Zastrzeżenie że zależy mi na aucie zastępczym. Serwis stwierdził że zamawia części i że zadzwoni do mnie za 2tygodnie w spr umówienia terminu. Po 3 tygodniach sam zadzwoniłem do serwisu dowiedziałem się że części już leżą u nich w warsztacie ale auta zastępczego nie dostanę na czas naprawy. Inny salon w Warszawie zaproponował mi termin o kilka dni później ale jak to określił daje auto zastępcze na swój koszt bo dbają o klienta.
Użytkownik sieci
19 listopada 2021 10:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 lipca 2021 18:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Opinia ...
... dotyczy obsługi, zajmującej się sprzedażą samochodów używanych. Fatalna obsługa klienta i totalna dezinformacja, a raczej brak jakiejkolwiek informacji. Umówiliśmy się na oglądanie samochodu, tego samego dnia o 17. Nikt nie poinformował nas o tym, że auto zostało już sprzedane. Brak poszanowania czyjegoś czasu. Nie mamy pretensji, że auto zostało sprzedane, jednak uważamy, że należałoby informować o tym klientów zainteresowanych oglądaniem samochodu...
Użytkownik sieci
10 czerwca 2021 09:32
Salon - samochody nowe
Wczoraj odebrałem samochód ...
... po naprawie . Wizyta była wczesniej umawiana i przekładana . Zgłosilem 3 usterki : naprawa statr- stop, naprawa klimatzacji , wymiana lusterek. Naprawa była realizowana "na raty". Podczas pierwszej wizyty naprawiono start stop i umowiono mnie na nastepny termin uzależniony od dostawy cześci . Ten termin był przekładany ze względu na brak samochodu zastępczego. Z tego powodu przez długi weekend jeździłem bez klimatyzacji. Wczoraj odebrałem samochód. Klimatyzacja działa ale start stop jest znowu zepsuty. Lusterka na pewno nie były wymieniane. Być może wymieniono w nich jakies elementy wewnątrz. Wszystko w ramach gwarancji . Samochód był kupiony nowy w firmie DECAR. Od wczoraj próbuję sie dodzwonić ale nikt nie odbiera . Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
5 marca 2021 23:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 stycznia 2021 15:06
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem. ...
... Praktycznie zerowa obsuga. Coś się dowiedzieć o części albo o usterkę to gorzej jak w urzędzie.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2020 10:23
Salon - samochody nowe
Wymiana szyby czołowej ...
... w ramach AC. Samochód oddany brudny z brudną nową szybą i przykazaniem - proszę nie myć samochodu w ciągu 24 h. Po umyciu okazuje się, że szyba z wadą fabryczną. Efekt - kolejna wizyta w serwisie, kolejny stracony czas. Oczywiście wada szyby nie jest winą serwisu, ale wydanie samochodu w takim stanie już zdecydowanie tak. Dobra strona serwisu to natomiast krótki czas oczekiwania w porównaniu z konkurencją i dostępność samochodów zastępczych.
Użytkownik sieci
18 listopada 2020 17:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 19:05
Salon - samochody nowe
Polecam uważnie obejrzeć ...
... samochód po naprawie. Panom zdarza się przypadkiem wsadzić uszkodzoną część w nowy, dopiero co wymieniony zderzak. Ktoś mógłby przypadkiem wyjechać z serwisu z uszkodzonym samochodem po naprawie z AC... i co wtedy?
Użytkownik sieci
14 listopada 2020 21:47
Salon - samochody nowe
Jakis czas temu ...
... dokonalem zakupu rocznego Renault Megane. Podczas wymiany akumulatora okazalo sie, ze w aucie byl zamontowany akumulator z nissana micry. Parodia to malo powiedziane.
Użytkownik sieci
26 października 2020 12:29
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa napraw blacharskich
Użytkownik sieci
19 października 2020 16:37
Salon - samochody nowe
Samochód kupiony przeze ...
... mnie w styczniu 2018, zostawiony przez poprzedniego właściciela w rozliczeniu. Według tego Dealera, bezwypadkowy, z drobnymi wgnieceniami na obu nadkolach. Po czasie okazało się, że samochód był uszkodzony i cały lewy bok w szpachli. Tak w dzisiejszych czasach działa ASO Renault. Potwierdzam opinię, którą wcześniej wystawiła Pani Ewelina, zostałem w ten sam sposób oszukany.
Użytkownik sieci
16 października 2020 20:00
Salon - samochody nowe
Tak naprawdę to ...
... nie wiem co myśleć wiem jest wolny rynek ok ale skoro salon wystawia na olx to chyba ktoś to auto wycenia w takim razie dlaczego po emisji ogłoszenia i pewnie duzym zainteresuwaniu podnosi się cene to raczej jest nie fer patrze fajne autko ok ale po godzinie autko drożeje o tys zl do poniedziałku cena wiec może jeszcze wzrośnie
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 12:26
Salon - samochody nowe
Straszny serwis, oszukują ...
... nie wymieniają części, kłamią, nigdy więcej.
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 12:56
Salon - samochody nowe
Słabo jeśli chodzi o serwis mechaniczny
Użytkownik sieci
12 lipca 2020 12:24
Salon - samochody nowe
Dwa lata temu ...
... ,wraz z córką kupiłyśmy w tym komisie samochód marki Dacia Logan.Sprzedający zachwalali, że jest bezwypadkowy, posiada jedynie otarcie na prawym nadkolu, że posiada fabrycznie montowaną instalację gazową. Niestety nic nie było prawdą. Problemy zaczęły się w momencie przeglądu technicznego,kiedy okazało się , że brak jest wpisu o instalacji LPG, w dowodzie rejestracyjnym .Ponadto nie poinformowano nas, że w samochodzie lewy, tylny błotnik , w wyniku jakiegoś zdarzenia był naprawiany, tj balacharka i lakier,plus szpachla.W książce serwisowej, brak jakichkolwiek wpisów o naprawie błotnika,. Jest to bardzo nieuczciwe działanie ze strony sprzedającego , czyli komisu.O tym fakcie dowiedziałyśmy się teraz , przy badaniu grubości lakieru. Przykre jest to , że wykorzystano niewiedzę klienta .Zostałyśmy delikatnie mówiąc ,,wpuszczone w maliny ,, .Wydawało się nam , że skoro sprzedający był kulturalny, zainteresowany klientem , to nic przykrego nam się nie przytrafi.Wydawało się nam , że jest również uczciwy. Bardzo zawiodłyśmy się.O serwisie nie będę się wypowiadać... Teraz wiemy, że nie można wierzyć sprzedającemu.Warto poprosić rzeczoznawcę, który dokładnie sprawdzi samochód, przed jego zakupem, zwłaszcza jeśli nie znamy się na samochodach. Bardzo jest nam przykro.
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 12:06
Salon - samochody nowe
Firma DECAR kryzysu ...
... nie przechodzi. Na przesłane zapytanie o ofertę nie ma odpowiedzi od 22 czerwca br.; pracownica nie odbiera telefonu bądź zrywa połączenie - żadnej informacji zwrotnej. Inny pracownik w zasadzie niezainteresowany, ewentualnie może odesłać do kolejnej osoby - sielanka.
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 09:03
Salon - samochody nowe
Podczas odwiedzin salonu ...
... w celu uzyskania oferty i porozmawiania o dwóch samochodach uzyskałem informacje, że najlepiej to sprawdzić sobie w internecie, bo Pan nie ma jak mi tego sprawdzić, brak komputera i nic nie wydrukuje. Dodatkowo na jazdę próbną miałem czekać na telefon od sprzedawcy. Pan był miły i uprzejmy. Tego w żaden sposób nie mogę zanegować, jednak po ponad tygodniowym oczekiwaniu nikt się nie odezwał. Zostawiłem tam swoje wszystkie namiary, jednak chyba już nie mam ochoty korzystać z oferty tej firmy. Jeżeli tak ma wyglądać obsługa klienta to nie są to standardy, których na oczekuję. Dwie gwiazdki na zachętę za uprzejmość Pana podczas pokazywania samochodów.