86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 08:28
Salon - samochody nowe
Witam mam wam ...
... do powiedzenia na temat serwisu w daci na modlińskiej. Więc wczoraj to był 01.07 pojechałem z autem na serwis ponieważ nie przełączał się na gaz a z tym problemem jestem już chyba 6 raz jak pamiętam ale wczoraj mieli jeszcze inna zagadkę bo na pustym zbiorniku zatankowałem tylko 23 l gazu a nie 33 więc na to już nie umieli odpowiedzieć bo musi być pusty zbiornik to co to za fachowcy jak nie potrafią zdiagnozować. A co do czasu ich wykonania prac mieli czas od 15 do 16.30 ale o 16.30 auto nie wyjechali a dopiero 17.10 ja czekając na poczekalni jeszcze 40 min i w pełni mnie olali nikt mnie nie poinformował że auto już gotowe a jak poszedłem zapytać się o auto to było zdziwienie że jasie pytam o swoje auto. A zadając pytania co zrobione i czemu się tak dzieje nie potrafił mi jeden z panów odpowiedzieć tylko odrazu szukał problemów na stacji benzynowej że na złej stacji tankuje i jeszcze w dodatku wciskał mi takie rzeczy o których wogole nie ma pojęcia.Podsumowując to wszystko serwis do wora i do Wisły serwisanci do kopania dołów
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 19:07
Salon - samochody nowe
Auto przyjęte na ...
... kolejną naprawę gwarancyjną w stanie nieuszkodzonym, po umówionych dwóch godzinach otrzymałem naprawione, ale z uszkodzonym błotnikiem. Rysy do żywego, nieudolnie zasmarowane "pędzelkiem i szmatą", tak by ukryć partactwo. Czynnik ludzki? Ale ludzie to firma. Szczęśliwie przed wyjazdem z parkingu obejrzałem samochód i odkryłem dowód partackiej usługi, po czym zgłosiłem to w serwisie. Co dalej? Zobaczymy.. Po pięciu dniach decyzja o naprawie, błotnik polakierowany, a na czas naprawy auto zastępcze. 1 lipca 2020 - Po raz już chyba dziesiąty wstawiam auto na naprawę gwarancyjną instalacji gazowej. Ciągle te same problemy z iglicą. Na domiar złego do zbiornika mieści się coraz mniej gazu, ale według serwisu to moja wina bo źle tankuję gaz, bo było za ciepło, bo to zły gaz był, bo... i tory chyba też były złe. Strzeżcie się i omijajcie "Decar - Koncesjoner Renault / Dacia - sprzedaż i serwis" z daleka!!
Użytkownik sieci
19 czerwca 2020 16:22
Salon - samochody nowe
Ogólnie nie można ...
... się do nich dodzwonić na odpowiedni dział (w moim przypadku do sprzedaży aut nowych Dacia) bo ciągle łączy infolinia z innymi działami a później ludzie z tych działów przełączają nieudolnie do innych gdzie po parunatsu minutach oczekiwania ktoś się rozłącza bez słowa i tak kilka razy. Beznadzieja.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 13:27
Salon - samochody nowe
Niestety szkoda czasu ...
... Auto mam krajowe Jestem pierwszym właścicielem przebieg 45 000 jednak firma szuka debili i Baranów zaproponowano mi ponad 45% poniżej ceny rynkowej Pozdrawiam wszystkich szkoda czasu firma Żeruje na czyjeś naiwności i niewiedzy Jestem zdruzgotany i załamany Jak można tak działać wyceniają niżej samochodu niż auto auto
Użytkownik sieci
21 maja 2020 12:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 maja 2020 19:39
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania potencjalnym klientem
Użytkownik sieci
13 maja 2020 09:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2020 10:50
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Kupiłem używany samochód w Decar. Samochód jest objęty programem selekcji Renault z dodatkową gwarancją. Tego rodzaju używane samochody powinny być w dobrym stanie technicznym, jak podaje renault.pl, ponieważ samochody te przechodzą przegląd techniczny. Brzmi dobrze. Ale w rzeczywistości nie. Kiedy przyjechałem nieco później do innej oficjalnej usługi wymiany oleju, filtrów i kontroli, dowiedziałem się, że ten samochód ma wiele problemów technicznych, np. w zawieszeniu, układzie wydechowym, uszkodzonej tarczy hamulcowej i tak dalej. Może to wszystko się zdarzyło, kiedy jechałem od dilera do domu? Nie wydaje mi się Jak to jest Decar? Jak sprawdzasz samochody? (Wersja oryginalna) I bought a used car in Decar. The car is in Renault Selection program with additional warranty. Such kind of used cars supposed to be in good technical condition as renault.pl states, because these cars pass technical inspection. Sounds good. But in fact not. When I came a bit later to another official service for changing oil, filters and inspection, I found out that this car has a plenty of technical issues, e.g. in suspension, exhausting system, damaged brakes disk and so on. Maybe it all happened while I was driving from the dealer to home? I don't think so. How it come Decar? How do you you check cars?
Użytkownik sieci
24 lutego 2020 20:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lutego 2020 18:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 12:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2020 19:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 stycznia 2020 18:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 17:42
Salon - samochody nowe
Jak dla mnie ...
... to najgorszy serwis RENAULT. Dramat uciekam od nich. Straciłem do serwisu zaufanie. Naprawiają jedno, niszczą drugie. Uciekaj od odpowiedzialności. Wstyd.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 16:31
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedaży flotowej ...
... godna pożałowania obsługa klienta porażka. Nie polecam radzę wybrać inny salon przoduje handlowiec pan Grzegorz marka Dacia.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 09:54
Salon - samochody nowe
Brak miejsca parkingowego, ...
... mało energiczna obsługa. Jako klient czekałem stanowczo zbyt długo na obsługę. (1,5 godziny)
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 21:06
Salon - samochody nowe
Auto Renault Laguna ...
... ze zdjęć i opisu wyglądała ok. W rzeczywistości totalne dno. Sprzedawca mówi, że auto po serwisie, a świeci się check engine i pewnie nie wykasował mechanik. Naprawa blacharska u nich, a zderzak całkowicie niespasowany. I znowu ten sam tekst, że to się da jeszcze poprawić. Zawsze uważałem, że ASO powinno mieć jakieś standardy.
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 18:48
Salon - samochody nowe
Samochód zakupiony na ...
... początku roku z fabryczną instalacją LPG. 15.10 samochód nie chciał przełączyć się na gaz. 16.10 października przyjechałam do serwisu. Serwis stwierdził, że jest to wada iglicy. Usterka "usunięta" od ręki. Po wyjechaniu z serwisu oraz przejechaniu ok. 200 metrów samochód znowu przełączył na benzynę i ponownie brak możliwości przełączenia na gaz. Po zawróceniu do serwisu usłyszałam, że to w takim układzie winna innej części i mam oczekiwać na kontakt z ich strony. Od 16.10 października nikt się ze mną SAM nie skontaktował. Jak telefonuje w sprawie naprawy zostaje mi udzielona informacja, że "ktoś oddzwoni" lub "przekaże do kierownika, żeby oddzwonił" - CISZA. Jestem rozczarowana i rozżalona podejściem do klienta. Nie wyobrażam sobie by w dzisiejszych czasach tak rażąco nie wywiązywać się z warunków gwarancji oraz reprezentować tak ignoranckie podejście do klienta. Zdecydowanie odradzam. Mam nadzieje, że opinie są analizowane i ktoś w końcu skontaktuje się ze mną na ustalenie konkretnych terminów naprawy. Jednocześnie rozpoczynam nagłaśnianie sprawy w mediach branżowych. Prasa i youtuberzy tylko czekają na nowe tematy.
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 19:40
Salon - samochody nowe
Brak mocy silnika ...
... zgłoszony i jakieś drobne usterki. Za dysze spryskiwaczy uklad dolotowy powietrza podpięcie pod clip zapłaciłem 1170 zł. Silnik nadal nie miał mocy bo podpięcie pod "clip" nie pokazało błędu. Wystarczyło wymienić cewki zapłonowe ale widać dla mechaników tego serwisu to zagadka nie do wyjaśnienia przez trzy tygodnie. Mechanik samouk wykrył awarię w dziesięć minut bez komputerowej diagnostyki.Widocznie sami młodzi mechanicy polegają tylko na komputerach a nie myśleniu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
28 października 2019 10:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka