98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 września 2023 13:32
Salon - samochody nowe
Serwis - zupełny ...
... brak profesjonalizmu. Dacia JOGGER oddana z poważna usterka. Panowie twierdzili, że diagnostyka zajmie 3h, nie mieli dla nas terminu, a za kilki dni wyjazd nad morze. Obejrzeli wiec powierzchownie samochód i po ponad godzinie uznali ze „coś się dzieje, nie powiedzą co” i nie powiedzieli czy można czy nie można jeździć autem. Bez świstka, bez dokumentu, ale jechać możecie. Nie dało nam to spokoju, maz pojechał do innego serwisu - zupełnie inne traktowanie. Po godzinie okazało się ze zepsuta jest chlodniczka oleju, auto unieruchomione natychmiast, mąż dostał samochód zastępczy na czas naprawy, dzisiaj mam już samochód sprawny gotowy do jutrzejszej podrozy. Brawo dla innego serwisu za diagnostykę i profesjonalizm. Tam pojawi się 5 gwiazdek. Natomiast Rybnik - zatrważający jest Wasz brak profesjonalizmu i zdecydownie jedna gwiazdka, a gdybym mogła wystawić zero, to na pewno pojawiło by się zero. Pojechalibyśmy z dwójka małych dzieci, niesprawnym Samochodem na trasę ponad 500km z WASZYM PRZYZWOLENIEM. Nie polecam z całego serca i również dzisiaj zgłaszam reklamacje, żeby przypadkiem przez ten brak profesjonalizmu (mówiąc ładnie) komus, kiedyś w trasie nie stała się poważna krzywda.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 23:33
Salon - samochody nowe
Realizowałem u Was ...
... wymianę rozrządu w Dacii Logan MCV II 28.07.2023r. Jestem rozczarowany, szczególnie zachowaniem pracownika serwisu. Wybrałem płatność ratalną. Sprawę finansowania rozpocząłem z p. Justyną. Dostałem od niej odpowiedź, że mamy akceptację kredytową. Miałem podać termin wizyty w seriwise, co zrobiłem tego samego dnia. Niestety, w odpowiedzi dostałem autoresponder, że p. Justyna jest na urlopie. Ok. Każdy ma prawo do urlopu, więc przekazałem dotychczasowe ustalenia do p. Iwony, która została wskazana jako zastępstwo w treści autorespondera. Niby wszystko OK, przekazałem, co trzeba, ale w dniu realizacji usługi rozpoczął się "czeski film". Nikt nic nie wie o dokumentacji kredytowej. Nie ma jej w serwisie w Rybniku. Pan z serwisu wini mnie za to, że umawiałem się przez internet. Jest nieuprzejmy, nie szuka rozwiązania sytuacji. Mi się śpieszy, ale - oczywiście - nie mogę zdać samochodu. Mam sobie siedzieć i czekać na rozwój wypadków. Serio? Z powodu Waszego błędu mam ślęczeć w poczekalni i spóźnić się na zaplanowane spotkania? Ustaliliśmy, że będę o 8:00, żeby oddać samochód. Wymianę rozrządu mieliście realizować dopiero od 11:00. To daje 3 godziny. I co? Nie da rady w tym czasie przyjąć samochodu, a potem wyjaśnić między sobą, kto dostał dokumenty dotyczące rat?! PRZECIEŻ POKAZAŁEM CZŁOWIEKOWI W SERWISIE KORESPONDENCJĘ E-MAILOWĄ Z P. JUSTYNĄ I P. IWONĄ. Dla mnie to brak szacunku dla klienta. Oczywiście, o 8:00 i pół godziny po ósmej w punkcie ratalnym na miejscu nie było nikogo, aby wyjaśnił sytuację.
Użytkownik sieci
1 listopada 2022 10:09
Salon - samochody nowe
Sprzedaż auta obsługa ...
... super beznadziejny serwis 3 wizyta w ciągu tygodnia z tym samym problemem
Użytkownik sieci
21 września 2022 19:10
Salon - samochody nowe
Obsługa ok. Czwarty ...
... raz reklamuję tą samą usterkę i nadal nie jest usunięta, za każdym razem robią to samo ( czyszczenie ) , tracę czas i pieniądze na wizyty w serwisie który nie może poradzić sobie usterką.