98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 12:37
Salon - samochody nowe
Obsługa szybka, informacje zero trzeba dopytywać.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 10:22
Salon - samochody nowe
Nie spełnia swoich zobowiązań gwarancyjnych.
Użytkownik sieci
22 marca 2022 19:43
Salon - samochody nowe
Proponuję poprawić godziny otwarcia umieszczone w Google.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2022 12:09
Salon - samochody nowe
historia małej czarnej ...
... Daci:) od wielu wielu lat jesteśmy klientem Dacia w naszych flotach znają bądź znajdowały się samochody z pełnej Państwa gamy zaczynając od Sandera przez Logany Dastery po Lodgi . Same samochody są idealne do naszej pracy dzięki świetnej relacji kosztów do funkcjonalności i bez awaryjności . w zeszłym roku zakupiliśmy dwa kolejne nowe samochody Dacia. Niestety jedna z nich uległa awarii świateł i instalacji gazowej (jednocześnie ) . Ku nieszczęściu dokładnie tego samego dnia odmówiła posłuszeństwa pierwszy raz od 7 lat nasza wysłużona Loganka. Licząc iż Sandero jest nowe i posiada gwarancję mobilności oraz ubezpieczenie premium otrzymamy samochód zastępczy . Niestety dowiedzieliśmy się że jest o tylko sprytny trik marketingowy Salon Dacia Świętochłowice nigdy nie spotkał się z czymś takim i odmówiono nam wydania auta zastępczego . Informacji udzielił Pan Adam B.- no trudno licząc na szybka naprawę zostawiliśmy samochód. Niestety okazało się to wielkim błędem . Samochód trafił do serwisu w dniu 05,01,2022 po kilku naszych telefonach otrzymaliśmy informację iż do wymiany są dwie żarówki i czujnik gazu który trzeba zamówić i samochód będzie 3- 4 dni do odbioru . Niestety przez okres 13 dni do dnia dzisiejszego nie udało nam się skontaktować z Panem Adamem B. pomimo kilkudziesięciu telefonów pozostawianych próśb o kontakt Pan Adam nie był w stanie oddzwonić do nas przez 13 dni . Dopiero dziś po zablokowaniu telefonu obsługi klienta udało nam się odbyć krotkom około 1 minutowa rozmowę z Panem Adamem . I to doznaliśmy lekkiego szoku dowiadując się iż - dacia Sandero jest sprawna i można ją jeździć od 06.01.2022 r nie używając instalacji gazowej dlatego tez nie przysługuje nam zwrot za samochód zastępczy ani auto zastępcze - nikt nas o tym fakcie nie poinformował od dnia dostarczenia samochodu do serwisu !!!!!!! - czyli od dwóch tygodniu nie mamy auta które sprawne stoi u Państwa na parkingu !!!! - dowiedzieliśmy się również że samochody stoją u Państwa pod serwisem 2- 3 miesiące i nikt nie widzi w tym problemu ponieważ jest to normalne . - kolejno poinformowano nas że czujnik został zamówiony i może będzie za tydzień dwa, miesiąc nie wiadomo . - na pytanie dlaczego nie dostaliśmy informacji że możemy odebrać samochód eksploatować go i podjechać tylko na wymianę czujnika gdy będzie on już na miejscu otrzymaliśmy informację iż zazwyczaj klienci wolą odebrać w pełni sprawny samochód . Zaznaczam iż cała ta sytuacja odbywa się w momencie kiedy jednocześnie wypadły nam z użytkowania 2 samochody. Oczywiście pomimo bardzo grzecznej rozmowy Pan rzucił nam słuchawka telefoniczna ponowne połączenie nie było możliwe - nikt już nie odebrał niebyło też co liczyć na to że ktoś oddzwoni . Na uwagę zasługuje również fakt ironicznej rozmowy Państwa Przedstawiciela w szczególności na styl rozmowy i to pozwolę sobie tylko na jeden cytat z rozmowy . Miło mi że po dwóch tygodniach udało mi się z Panem skontaktować Panie Adamie - odpowiedz ,,mi również jest miło - oczywiście z wielka ironią ,, Nie liczymy z na zbyt wiele że ktokolwiek nam pomoże w temacie .ale może lżej nam będzie na sercu jak się Pan Adam B ze wstydu spalił chodź tacy ludzie wstydu nie mają.... Dziś przy odbiorze auta kierownik przynajmniej przyznał się do winy serwisu i przeprosił za sytuacje . Ogólnie panuje tam chaos niedbalstwo i wielkie zamieszanie . w drugim samochodzie wymieniono szybę wiązkę zapomniano o zawieszeniu .. Niestety nikt na niczym tam nie panuje nikt za nic nie opowiada . Jest kilka fajnych osób które są zaangażowane ale całokształt niestety jest tragiczny . Jeśli wstawisz tam samochód na wszystkie bież papier i nie licz na to że ktoś odbierze telefon . Jedyną realną opcja kontaktu jest wizyta osobista . No i hit hitów informacja z pierwszej ręki z Salonu Dacza Świętochłowice biuro obsługi - przemiła Pani informuje by skorzystać z gwarancji mobilności należy poinformować o tym salon 48 h wcześniej czyli w szklanej kuli trzeba sprawdzić kiedy nastąpi awaria !! MISTRZE
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 16:29
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa. Przez ...
... pól godziny nikt nawet słowem sie do nas nie odezwał. Ja rozumiem, że Pan był zaaferowany podłączaniem telefonu do jak się domyślam wydawanego sandero, ale minimum czego bym oczekiwał to żeby ktoś podszedł, przywitał się, przeprosił że ma innego klienta i zachęcił do oglądnięcia samochodów. A tak to niestety pójdę do innego salonu