98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 lutego 2022 10:07
Salon - samochody nowe
Co tu mówić, ...
... życzyłbym sobie takiego poziomu usług wszędzie. Fachowość w każdym calu!
Użytkownik sieci
15 lutego 2022 09:59
Salon - samochody nowe
Podczas przeglądu mojego ...
... samochodu wszystko wyglądało profesjonalnie przez co czułam się bardzo komfortowo. Polecam gorąco.
Użytkownik sieci
11 lutego 2022 12:08
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
11 lutego 2022 09:39
Salon - samochody nowe
Dobra lokalizacja, super ...
... obsługa - ludzie z pasją i wiedzą. Idealne miejsce aby kupić Dustera.
Użytkownik sieci
9 lutego 2022 22:52
Salon - samochody nowe
Super serwis, polecam.
Użytkownik sieci
7 lutego 2022 10:43
Salon - samochody nowe
Bardzo sympatyczna obsługa. Kompetentnie i profesjonalnie.
Użytkownik sieci
7 lutego 2022 10:37
Salon - samochody nowe
Miejsce bardzo sympatyczne, ...
... kompetentna obsługa. Kilka razy korzystałem i nigdy sienie zawiodłem.
Użytkownik sieci
7 lutego 2022 10:25
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa, dziękuję ...
... bardzo Panu Sławkowi za solidne podejście do klienta i pomoc w zakupie nowego samochodu. Polecam ten salon
Użytkownik sieci
7 lutego 2022 10:19
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony z jakości serwisu i obsługi.
Użytkownik sieci
2 lutego 2022 22:07
Salon - samochody nowe
Bardzo duży plus ...
... za profesjonalizm i przede wszystkim terminowość. Zakup auta w bardzo miłej atmosferze. Dziękujemy Panie Mikołaju 😊 Mamy nadzieję, że autko będzie się dobrze sprawowało. Pozdrawiamy Ania i Paweł.
Użytkownik sieci
2 lutego 2022 14:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lutego 2022 14:22
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam :)
Użytkownik sieci
2 lutego 2022 14:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lutego 2022 08:49
Salon - samochody nowe
Serwisuję tutaj wszystkie ...
... moje samochody od ośmiu lat . Nigdy się nie zawiodłam. Czasy są różne, ludzie się zmieniają, ale zawsze mogłam liczyć na ich pomoc. Zdarzyły się i problemy mechaniczne jak i szkody komunikacyjne. Nigdy nie zostawili mnie bez pomocy. Serdecznie polecam ten serwis wszystkim znajomym. Mam nadzieję, że tak już pozostanie. Pozdrawiam cały zespół!
Użytkownik sieci
24 stycznia 2022 17:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 stycznia 2022 15:06
Salon - samochody nowe
Solidny serwis. Fachowa obsługa.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2022 14:59
Salon - samochody nowe
Bardzo mili i fachowi ludzie.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2022 10:35
Salon - samochody nowe
Nieduży salon nadrabiający ...
... atmosferą i miłym podejściem do klienta. Kupując Sandero mogłem wypróbować obie wersje nadwozia (klasyczną i podniesioną stepway) co w 100% upewniło mnie, że podjąłem właściwą decyzję. Z ciekawości zapytałem o dostępność do jazdy próbnej Dustera z automatyczną skrzynią biegów i otrzymałem informację, że w Świętochłowicach takiego modelu nie ma, ale jest w innym oddziale firmy Pietrzak i mogą mi sprowadzić w dogodnym terminie. Na pewno skorzystam
Użytkownik sieci
20 stycznia 2022 12:09
Salon - samochody nowe
historia małej czarnej ...
... Daci:) od wielu wielu lat jesteśmy klientem Dacia w naszych flotach znają bądź znajdowały się samochody z pełnej Państwa gamy zaczynając od Sandera przez Logany Dastery po Lodgi . Same samochody są idealne do naszej pracy dzięki świetnej relacji kosztów do funkcjonalności i bez awaryjności . w zeszłym roku zakupiliśmy dwa kolejne nowe samochody Dacia. Niestety jedna z nich uległa awarii świateł i instalacji gazowej (jednocześnie ) . Ku nieszczęściu dokładnie tego samego dnia odmówiła posłuszeństwa pierwszy raz od 7 lat nasza wysłużona Loganka. Licząc iż Sandero jest nowe i posiada gwarancję mobilności oraz ubezpieczenie premium otrzymamy samochód zastępczy . Niestety dowiedzieliśmy się że jest o tylko sprytny trik marketingowy Salon Dacia Świętochłowice nigdy nie spotkał się z czymś takim i odmówiono nam wydania auta zastępczego . Informacji udzielił Pan Adam B.- no trudno licząc na szybka naprawę zostawiliśmy samochód. Niestety okazało się to wielkim błędem . Samochód trafił do serwisu w dniu 05,01,2022 po kilku naszych telefonach otrzymaliśmy informację iż do wymiany są dwie żarówki i czujnik gazu który trzeba zamówić i samochód będzie 3- 4 dni do odbioru . Niestety przez okres 13 dni do dnia dzisiejszego nie udało nam się skontaktować z Panem Adamem B. pomimo kilkudziesięciu telefonów pozostawianych próśb o kontakt Pan Adam nie był w stanie oddzwonić do nas przez 13 dni . Dopiero dziś po zablokowaniu telefonu obsługi klienta udało nam się odbyć krotkom około 1 minutowa rozmowę z Panem Adamem . I to doznaliśmy lekkiego szoku dowiadując się iż - dacia Sandero jest sprawna i można ją jeździć od 06.01.2022 r nie używając instalacji gazowej dlatego tez nie przysługuje nam zwrot za samochód zastępczy ani auto zastępcze - nikt nas o tym fakcie nie poinformował od dnia dostarczenia samochodu do serwisu !!!!!!! - czyli od dwóch tygodniu nie mamy auta które sprawne stoi u Państwa na parkingu !!!! - dowiedzieliśmy się również że samochody stoją u Państwa pod serwisem 2- 3 miesiące i nikt nie widzi w tym problemu ponieważ jest to normalne . - kolejno poinformowano nas że czujnik został zamówiony i może będzie za tydzień dwa, miesiąc nie wiadomo . - na pytanie dlaczego nie dostaliśmy informacji że możemy odebrać samochód eksploatować go i podjechać tylko na wymianę czujnika gdy będzie on już na miejscu otrzymaliśmy informację iż zazwyczaj klienci wolą odebrać w pełni sprawny samochód . Zaznaczam iż cała ta sytuacja odbywa się w momencie kiedy jednocześnie wypadły nam z użytkowania 2 samochody. Oczywiście pomimo bardzo grzecznej rozmowy Pan rzucił nam słuchawka telefoniczna ponowne połączenie nie było możliwe - nikt już nie odebrał niebyło też co liczyć na to że ktoś oddzwoni . Na uwagę zasługuje również fakt ironicznej rozmowy Państwa Przedstawiciela w szczególności na styl rozmowy i to pozwolę sobie tylko na jeden cytat z rozmowy . Miło mi że po dwóch tygodniach udało mi się z Panem skontaktować Panie Adamie - odpowiedz ,,mi również jest miło - oczywiście z wielka ironią ,, Nie liczymy z na zbyt wiele że ktokolwiek nam pomoże w temacie .ale może lżej nam będzie na sercu jak się Pan Adam B ze wstydu spalił chodź tacy ludzie wstydu nie mają.... Dziś przy odbiorze auta kierownik przynajmniej przyznał się do winy serwisu i przeprosił za sytuacje . Ogólnie panuje tam chaos niedbalstwo i wielkie zamieszanie . w drugim samochodzie wymieniono szybę wiązkę zapomniano o zawieszeniu .. Niestety nikt na niczym tam nie panuje nikt za nic nie opowiada . Jest kilka fajnych osób które są zaangażowane ale całokształt niestety jest tragiczny . Jeśli wstawisz tam samochód na wszystkie bież papier i nie licz na to że ktoś odbierze telefon . Jedyną realną opcja kontaktu jest wizyta osobista . No i hit hitów informacja z pierwszej ręki z Salonu Dacza Świętochłowice biuro obsługi - przemiła Pani informuje by skorzystać z gwarancji mobilności należy poinformować o tym salon 48 h wcześniej czyli w szklanej kuli trzeba sprawdzić kiedy nastąpi awaria !! MISTRZE
Użytkownik sieci
4 grudnia 2021 11:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek