Zobacz na mapie
98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 15:22
Salon - samochody nowe
Dacia Duster III ...
... 1.2 TCe wersja Journey - zakupiona w październiku 2024, samochód zakupiony za 125000zł w salonie jako nowy. W dniu odbioru w salonie rdza na elementach zawieszenia, po 2 miesiącach używania rdza dotarła na elementy napędowe. Zawieszający się tablet, zawieszające się kamery. Brakujące elementy zabezpieczenia ochrony silnika (wystające śruby bez nakrętek), odpryski lakieru na klapie bagażnika oraz nadwozia. Fluktuacje obrotów i dławienie się silnika. Samoistnie włączający się tryb ograniczenia prędkości. Dla serwisu to wszystko wymienione powyżej jest NORMALNE i według serwisu nie ma podstaw do usunięcia w/w wad. Na wady elektroniki istnieje szansa, że aktualizacja oprogramowania może je usunie - niestety termin takiej aktualizacji jest nieznany. Kontakt z handlowcem w salonie po zakupie niemalże niemożliwy o ile nie pojedzie się tam osobiście. Nie polecam nikomu zakupu, prawdopodobnie należy poczekać na wersje poliftowe, bo to co aktualnie sprzedają moim zdanie jest nie do zaakceptowania. Wymiana oleju i filtra oleju 900zł gdzie sam oryginalny filtr z oficjalnej strony kosztuje 90zł, olej Castrol 190zł. Niestety wymiana gdziekolwiek indziej narusza zasady gwarancji. Przestrzegam każdego kupującego.
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 05:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 września 2024 14:33
Salon - samochody nowe
Byliśmy w sobotę ...
... 31 października 2024r. Po wejściu do salonu zero zainteresowania ze strony pracowników ani dzień dobry tak jak byśmy byli niewidzialni, a kręciliśmy się po salonie z 15 minut oglądając samochody dostępne w środku. Obejrzeliśmy posiedzieliśmy w samochodach i zniechęceni brakiem zainteresowania potencjalnymi klientami wyszliśmy z salonu. Pracownicy powinni pójść na szkolenie z obsługi klienta albo zmienić pracę. Bardzo rozczarowany po wizycie w tym miejscu i nie polecam.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2024 18:02
Salon - samochody nowe
Po oddaniu samochodu ...
... na wymianę lusterka zleconą przez serwis, dostałem telefon z informacją, że wymiana lusterka nie zostanie wykonana na gwarancji, bo zostało ono przymocowane do samochodu poza serwisem. Zaproponowano mi wymianę lusterka z własnej kieszeni. Na szczęście stare nadal działa. Polecam Jaszpol osobom, które mają za dużo czasu i pieniędzy. P.S. Powinni Pastwo wiedzieć, że moje imię to nie Mariusz.
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 21:01
Salon - samochody nowe
Dotyczy komentarza o ...
... akumulatorze w daci. Szanowni Państwo cóż to za mijanie się z prawdą? Protokół odbioru samochodu z dnia 22.07 mówi jasno o podejrzeniu uszkodzenia akumulatora oraz o konieczności wymiany a więc skąd informacja o braku uszkodzeń? Biorąc pod uwagę informacje w powyższej wiadomości akumulator pozostaje sprawny a wada systemu start stop pozostaje w dalszym ciągu a więc nadal unikacie odpowiedzialności gwarancyjnej która samochód posiada do 100 tysięcy km lub do dwóch lat a żaden z tych limitów nie został osiągnięty Załączam również zdjęcie informacji o gwarancji akumulatora 24 miesiące lub 36 miesięcy - ot tu także brak limitu kilometrów a więc przebiec 73 tysięcy nie jest powodem odmowy naprawy gwarancyjnej pojazdu. Niestety nasz problem w dalszym ciągu pozostaje bez rozwiązania mimo samochodu na gwarancji. Serwis to niestety jedna wielka porażka.
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 21:57
Salon - samochody nowe
Sam wybór, zamówienie ...
... finansowanie samochodu jak bardziej wporzadku. Serwis niestety mocno na nie! Dacia duster problemy z systemem start-stop. Najprawdopodobniej uszkodzony akumulator. Samochód oddawany był 4 razy na Serwis i o dziwo kompletnie nic nie zrobione. Problem jak był tak jest. Auto jest ,,zarabiające,, co Serwis zdecydowanie sobie lekceważy bo przecież to żaden problem, że auto stoi u nich tydzień i wyjeżdża dokładnie z taka sama usterka jak przyjechało, potem stoi dzień, a potem dwa co jest bardzo duża strata finansowa a jedyna przyczyna dla Serwisanta zdaje sie wpinka pasa i ilosc przeciagnieć pasa przez co w jego opinii akumulator nie ma ładowania. Przez 4 wizyty brak możliwości stwierdzenia konkretnej przyczyny. Przy ostatniej stwierdzenie ,,podejrzenia uszkodzenia akumulatora,,. Na prośbę wymiany akumulatora, który według warunków gwarancji jest na prawach gwarancji przez 24 miesiące po upływie niecałych 18 miesięcy gwarancji nie posiada. Na prośbę o wyjaśnienie sytuacji Pani z serwisu informuje, że ona nie wie, ona tylko przekazuje a z własnej kieszeni nie opłaci wymiany akumulatora i trzeba sobie samemu z producentem wyjaśniać co z profesjonalizmem nie ma nic wspólnego a wręcz wydaje się być niegrzeczne.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 12:20
Salon - samochody nowe
Poraz X zostałem ...
... olany, niedotrzymanie terminu tez X - RAZ szkoda gadać, szkoda prądu energii i czasu na tą ,,firmę'' Od 5 LAT ROK W ROK TO SAMO
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 06:57
Salon - samochody nowe
Samochód sprzedadzą szybciutko ...
... ale serwis słaby i bardzo drogi.olej i części {oryginalne} 2-3 razy droższe niż w sklepie. Długie terminy oczekiwania na miejsce na serwisie - 2 tygodnie+ Przy składaniu reklamacji typowa spychotechnika: do kierownika, do dyrektora, dyrektor nie wiem czy żyje bo po miesiącu brak odpowiedzi. Nie polecam
Użytkownik sieci
26 grudnia 2022 20:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 10:37
Salon - samochody nowe
Tragedia