99%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 07:40
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem przez dłuższy czas. Brak obsługi.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 21:03
Salon - samochody nowe
W przeciągu tygodnia ...
... w samochodzie pojawiają się błędy na panelu sterowniczym. Dziś po przyjeździe do biura serwisu napotkała mnie nieprzyjemna sytuacja związana z niekompetencją Pani w okularach, personaliów nie poznałem. Chodzi o podejście do klienta, 2 samochody wzięte u Państwa, nadal na gwarancji. Na pytanie gdzie i kiedy mógłbym zostawić samochód do usunięcia usterki, jak nie u Państwa w serwisie, Pani z oburzeniem zareagowała, że nie jest od udziela takich informacji i od czegoś mam internet. Rozumiem, że dobro klienta jest dla was na pierwszym miejscu, odczułem to na własnym przykładzie. Dodatkowo nikt z infolinii nie raczył odebrać słuchawki. Odczułem, że po wyjściu osób kordynujących pracę pozostałych z biura serwisu w godzinach popołudniowych jest tzw. wolna amerykanka. Problem można byłoby rozwiązać w kilka minut, po udzieleniu informacji przez osobę, która przychodzi jak widać za karę do pracy mówiąc np. "jutro proszę przyjechać o godzinie ... / w poniedziałek rano lub po prostu "proszę przyjechać, coś poradzimy". Mam nadzieję, że kolejnym ludziom kupującym u was samochody dorzucicie pakiet internetu w opcji wyposażenia, skoro klienci mają sobie sami radzić: "od czegoś mamy internet", wyjdzie to taniej, lepiej dorzucić 10 GB internetu klientom niż wypłacanie pensji ludziom na nieodpowiednim stanowisku przychodzącym za karę do pracy ;) Liczę, że chociaż tutaj uzyskam jakąkolwiek pomoc. Dziękuję.