92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 15:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 września 2023 20:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2023 19:26
Salon - samochody nowe
Obsługa słabiutka...
Użytkownik sieci
18 grudnia 2022 11:02
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2021 20:04
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 lipca 2021 20:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 maja 2021 15:10
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo miła ...
... i profesjonalna, tego nie można im ująć, natomiast podjęcie się naprawy elementu już jest problemem. Lepiej zaproponować wymianę całego elementu niż pochylić się, wymontować i naprawić.
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 05:57
Salon - samochody nowe
Jestem zawiedziony naprawa ...
... blacharską, trwała ponad 2 miesiące, niedoróbki, fatalna obsługa , są lepsze serwisy.
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 10:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 października 2019 16:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 marca 2019 11:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 08:11
Salon - samochody nowe
Standarty serwisu Renault ...
... naprawdę znacznie odbiegają od konkurencji innych marek samochodowych np VW czy Toyota. A co do tego serwisu to kompletne dno i brak profesjonalizmu w naprawie blacharskiej. Trzy razy odbierałem auto ,gdzie miałem tylko do wymiany lewą stronę zderzaka tylniego, lampę i blęde zderzaka. Zero dopasowania! Każdy element inaczej był założony i próbowano mi WCISKAĆ teksty !!!...."bo to nie jest nowy samochód". Zdecydowanie nie polecam tego miejsca... DLA MNIE TO NIE JEST SERWIS SAMOCHODOWY!!!!!!!!
Użytkownik sieci
5 grudnia 2018 13:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 października 2018 10:13
Salon - samochody nowe
Slaba obsluga. Czekalem ...
... na czesci 2 tygodnie przed naprawa. Auto zamiast tydzien bylo 2 tyg w naprawie. Przy odbiorze (4tyg od zgloszenia szkody) dowiedzialem sie ze mam podjechac na wymiane zderzaka bo dostali zly. Faktura i jej wypisywanie zajelo 20 minut. Nadkole od wewnatrz zapryskane lakierem, zamalowane zaslepki i uszczelnienie niedokladnie polozone ze szparami powodujacymi dostawanie sie wody do blachy. Bedzie oficjalna reklamacja
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2018 04:22
Salon - samochody nowe
Kiepski serwis, średnio uprzejmy personel.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2018 21:08
Salon - samochody nowe
Na mój gust zbyt duże obciążenie.
Użytkownik sieci
15 marca 2018 19:14
Salon - samochody nowe
Przyznaje tylko jedną ...
... gwiazdkę tylko dla tego, że nie można dać mniej. Obsługa salonu Dacia znajdującego się przy ulicy Rivoliego 2b w Luboniu, to kompletne dno. Powiem więcej nie mam jej wcale. Miałam dzisiaj wątpliwą przyjemność odwiedzić to miejsce w ramach tzw. drzwi otwartych mających na cel promocję pojazdu o nazwie Dacia Duster II. No fakt, drzwi zakluczone nie były i na tym kończą się pozytywne strony pobytu w tym salonie. Już na początek w oczy rzuciły się pojazdy stojące bezpośrednio przed wejściem. Nie była to jednak oferta salonu, ale jakieś zakurzone złomki. Jeden w stanie destrukcyjnym, ze zwisającymi na przewodach resztkami podzespołów, których reszta leżała na chodniku pod pojazdem. Otoczenie salonu wygląda jak dziupla z przodu i z tylu wraki. Widok raczej mało zachęcający. Po wejściu do salonu w oczy rzuciły się dwa pojazdy - Dacia Sandero oraz Dacia Duster. I tutaj zaskoczenia ciąg dalszy, ponieważ nie była to reklamowana na prawo i lewo Duster II, ale jej poprzednia, ubiegłoroczna wersja z zabłoconym bieżnikiem kół. W oczy rzucił się również siedzący w narożniku salonu mężczyzna, sprawiający wrażenie ciążo zmęczonego - pewnie klient... W salonie za biurkiem siedziało dwóch panów. Chciałoby się napisać, pracowników obsługi, ale do tego potrzebna jest obsługa... Pomijam fakt, że w salonie było na tyle ciemno, że nie można było zobaczyć szczegółów wnętrza pojazdów. Panowie byli bardzo zajęci sobą oraz prowadzeniem dyskusji również pomiędzy sobą. Z powodzeniem klient mógłby rozkręcić samochód na części, a obsługa bardzo usilnie starałaby się go nie zauważyć. W salonie udało mi się w sposób skuteczny zmarnować około 15 min. Przez ten cały czas żaden z pracowników nie zainteresował się moją osobą. Nie pozostało nić innego jak wyjść z niesmakiem i podzielić się doświadczeniami. Żenada panowie, żenada...
Użytkownik sieci
15 marca 2018 18:56
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Totalne lekceważenie klienta.
Użytkownik sieci
15 marca 2018 18:50
Salon - samochody nowe
Przyznaje tylko jedną ...
... gwiazdkę tylko dlatego, że nie można dać mniej. Obsługa salonu Dacia znajdujący się przy ulicy Rivoliego 2b w Luboniu, to kompletne dno. Powiem więcej nie mam jej wcale. Miałam dzisiaj wątpliwą przyjemność odwiedzić to miejsce w ramach tzw. drzwi otwartych mających na cel promocję pojazdu o nazwie Dacia Duster II. No fakt, drzwi zakluczone nie były i na tym kończą się pozytywne strony pobytu w tym salonie. Już na początek w oczy rzuciły się pojazdy stojące bezpośrednio przed wejściem. Nie była to jednak oferta salonu, ale jakieś zakurzone złomki. Jeden w stanie destrukcyjnym, ze zwisającymi na przewodach resztkami podzespołów, których reszta leżała na chodniku pod pojazdem. Otoczenie salonu wygląda jak dziupla z przodu i z tylu wraki. Widok raczej mało zachęcający. Po wejściu do salonu w oczy rzuciły się dwa pojazdy - Dacia Sandero oraz Dacia Duster. I tutaj zaskoczenia ciąg dalszy, ponieważ nie była to reklamowana na prawo i lewo Duster II, ale jej poprzednia, ubiegłoroczna wersja z zabłoconym bieżnikiem kół. W oczy rzucił się również siedzący w narożniku salonu mężczyzna, sprawiający wrażenie ciążo zmęczonego - pewnie klient... W salonie za biurkiem siedziało dwóch panów. Chciałoby się napisać, pracowników obsługi, ale do tego potrzebna jest obsługa... Pomijam fakt, że w salonie było na tyle ciemno, że nie można było zobaczyć szczegółów wnętrza pojazdów. Panowie byli bardzo zajęci sobą oraz prowadzeniem dyskusji również pomiędzy sobą. Z powodzeniem klient mógłby rozkręcić samochód na części, a obsługa bardzo usilnie starałaby się go nie zauważyć. W salonie udało mi się w sposób skuteczny zmarnować około 15 min. Przez ten cały czas żaden z pracowników nie zainteresował się moją osobą. Nie pozostało nić innego jak wyjść z niesmakiem i podzielić się doświadczeniami. Żenada panowie, żenada...
Użytkownik sieci
26 maja 2017 22:40
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba jakość ...
... usług blacharsko-lakierniczych. Całkowity brak spasowania elementów, pękający lakier i szpachla, bardzo dużo tzw. grudek na lakierze. Samochód wygląda strasznie. Zderzak ciągle się wyczepia, 2 razy wracałem z prośbą o dokręcenie i przymocowanie - ciągle o czymś zapominano. Na pewno tak tego nie zostawię, nie po to naprawiam samochód w autoryzowanym serwisie Renault.