92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 października 2018 13:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 października 2018 11:54
Salon - samochody nowe
Polecam. Miła, fachowa obsługa, wszystko przebiegło super!
Użytkownik sieci
26 października 2018 18:13
Salon - samochody nowe
Dziś odebrałam auto ...
... i jestem zadowolona zarówno z naprawy jak i z obsługi. Czekałam 2 tygodnie ale dla mnie jest zrozumiałym, że to musi potrwać. Wiem jak wyglądają akceptację przez ubezpieczalnie bo mam z tym do czynienia. Dopiero potem zamawiane są części. Po niektórych opiniach widać, że nie dla wszystkich jest to oczywiste, chcieliby mieć naprawę blacharsko-lakierniczą w dwa dni i to najlepiej za darmo...
Użytkownik sieci
23 października 2018 10:13
Salon - samochody nowe
Slaba obsluga. Czekalem ...
... na czesci 2 tygodnie przed naprawa. Auto zamiast tydzien bylo 2 tyg w naprawie. Przy odbiorze (4tyg od zgloszenia szkody) dowiedzialem sie ze mam podjechac na wymiane zderzaka bo dostali zly. Faktura i jej wypisywanie zajelo 20 minut. Nadkole od wewnatrz zapryskane lakierem, zamalowane zaslepki i uszczelnienie niedokladnie polozone ze szparami powodujacymi dostawanie sie wody do blachy. Bedzie oficjalna reklamacja
Użytkownik sieci
1 października 2018 08:26
Salon - samochody nowe
Szybki serwis
Użytkownik sieci
27 września 2018 11:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 września 2018 16:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 września 2018 11:48
Salon - samochody nowe
3.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2018 04:22
Salon - samochody nowe
Kiepski serwis, średnio uprzejmy personel.
Użytkownik sieci
23 lipca 2018 10:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2018 18:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 czerwca 2018 21:08
Salon - samochody nowe
Na mój gust zbyt duże obciążenie.
Użytkownik sieci
24 maja 2018 07:36
Salon - samochody nowe
Niewielki salon.
Użytkownik sieci
21 maja 2018 14:58
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Być (Wersja oryginalna) Ol
Użytkownik sieci
21 maja 2018 11:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 maja 2018 18:00
Salon - samochody nowe
Czasem trzeba długo ...
... czekać ale obsługa miła i kompetentna
Użytkownik sieci
7 maja 2018 08:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2018 18:02
Salon - samochody nowe
Same superlatywy.
Użytkownik sieci
15 marca 2018 19:14
Salon - samochody nowe
Przyznaje tylko jedną ...
... gwiazdkę tylko dla tego, że nie można dać mniej. Obsługa salonu Dacia znajdującego się przy ulicy Rivoliego 2b w Luboniu, to kompletne dno. Powiem więcej nie mam jej wcale. Miałam dzisiaj wątpliwą przyjemność odwiedzić to miejsce w ramach tzw. drzwi otwartych mających na cel promocję pojazdu o nazwie Dacia Duster II. No fakt, drzwi zakluczone nie były i na tym kończą się pozytywne strony pobytu w tym salonie. Już na początek w oczy rzuciły się pojazdy stojące bezpośrednio przed wejściem. Nie była to jednak oferta salonu, ale jakieś zakurzone złomki. Jeden w stanie destrukcyjnym, ze zwisającymi na przewodach resztkami podzespołów, których reszta leżała na chodniku pod pojazdem. Otoczenie salonu wygląda jak dziupla z przodu i z tylu wraki. Widok raczej mało zachęcający. Po wejściu do salonu w oczy rzuciły się dwa pojazdy - Dacia Sandero oraz Dacia Duster. I tutaj zaskoczenia ciąg dalszy, ponieważ nie była to reklamowana na prawo i lewo Duster II, ale jej poprzednia, ubiegłoroczna wersja z zabłoconym bieżnikiem kół. W oczy rzucił się również siedzący w narożniku salonu mężczyzna, sprawiający wrażenie ciążo zmęczonego - pewnie klient... W salonie za biurkiem siedziało dwóch panów. Chciałoby się napisać, pracowników obsługi, ale do tego potrzebna jest obsługa... Pomijam fakt, że w salonie było na tyle ciemno, że nie można było zobaczyć szczegółów wnętrza pojazdów. Panowie byli bardzo zajęci sobą oraz prowadzeniem dyskusji również pomiędzy sobą. Z powodzeniem klient mógłby rozkręcić samochód na części, a obsługa bardzo usilnie starałaby się go nie zauważyć. W salonie udało mi się w sposób skuteczny zmarnować około 15 min. Przez ten cały czas żaden z pracowników nie zainteresował się moją osobą. Nie pozostało nić innego jak wyjść z niesmakiem i podzielić się doświadczeniami. Żenada panowie, żenada...
Użytkownik sieci
15 marca 2018 18:56
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Totalne lekceważenie klienta.