98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 19:17
Salon - samochody nowe
brak realnej pomocy
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 18:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam z ...
... całego serca!!!! W maju 2024 roku kupiłem w tym salonie nowe Kangoo. Do momentu zakupu i odbioru auta team Renault był miły i pomocny. Niestety po 2 tygodniach od zakupu okazało się, że samochód miał zrobione poprawki lakiernicze i bardzo nieprofesjonalnie, o czym oczywiście nie byłem poinformowany. Od razu po odkryciu, że samochód był malowany skontaktowałem się ze sprzedawcą, który nie wziął mnie na poważnie, ponieważ stwierdził że to niemożliwe i z pewnością zostałbym o tym poinformowany przed zakupem. Na moje pytanie: czy do uszkodzenia pojazdu mogło dojść przy transporcie bądź produkcji, odpowiedziano, że auto po dostarczeniu do salonu jest dokładnie sprawdzane przez bardzo doświadczonego pracownika. Pojechałem do autoryzowanego salonu Renault na oględziny i przypuszczenia potwierdziły się - auto było naprawiane blacharsko. Ekspertyza została natychmiastowo przesłana do salonu, który dalej „umywał ręce” i kazał mi składać reklamacje bezpośrednio do Renault Polska, pomimo, że kierownik blacharni gdzie auto było sprawdzane odrazu powiedział, że powinienem dochodzić swoich racji w salonie, w którym zakupiłem samochód. Całą zgromadzoną dokumentację wysłałem do Renault Polska i otrzymałem odpowiedź, że z samochodem wszystko było w porządku do momentu dostarczenia auta do salonu więc producent kazał się kontaktować ze sprzedawcą czyli salonem Pieluszyńska. Salon przyjął zgłoszenie i znów musiałem czekać na odpowiedź. Oczekiwałem od salonu zwrotu kosztów opinii rzeczoznawcy(wycena utraty wartości pojazdu) jak i samej kwoty utraty wartości. Cała sprawa trwała ponad dwa miesiące zanim otrzymałem ostateczną decyzję, że niestety nie otrzymam żadnego zadośćuczynienia, ponieważ salon nie dogadał się z Renault Polska a, że producent nie poczuwa się do niczego to salon też ma mnie w nosie, pomimo tego, że przez cały ten czas słyszałem od pracowników, że jest to "Rodzinna firma z wieloletnimi tradycjami" i że napewno tak tego nie zostawią. Dodatkowo od osoby prowadzącej tą sprawę usłyszałem, że oni nie weryfikują stanu samochodów, które są do nich dostarczane przez producenta. Wychodzi na to, że rodzinna firma zgubiła się w swoich zeznaniach twierdząc wcześniej, że wszystkie pojazdy sprawdza bardzo doświadczony pracownik. Na koniec powiedziano mi, że jeśli nie zgadzam się z opinią mogę wystąpić na drogę sądową z Producentem czyli Renault Polska. Kupując auto w tym salonie nie można być pewnym, że wszystko będzie fabrycznie nowe. Jeśli jednak ktoś podejmie ryzyko zakupów w tej „rodzinnej firmie” proponuję odbierać samochód z pomocą rzeczoznawcy, który porządnie prześwietli nowy nabytek.
Użytkownik sieci
7 października 2024 13:38
Salon - samochody nowe
Masakra, 3 godziny ...
... czekaliśmy na zwykły przegląd i umycie auta, które wróciło umyte na opieprz- w środku praktycznie nie tknięte, na zewnątrz również nie powalało. Jedyny plus to że Pani w recepcji była bardzo uprzejma i pytała o kawę żebyśmy nie zasnęli w trakcie czekania.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2024 09:32
Salon - samochody nowe
Salon DACIA Pieluszynska ...
... nienależycie wywiązał się z wykonania umówionej uslugi. Dokonali uszkodzenia przekazanego elementu do zamontowania. Odradzam korzystania z nieuczciwego salonu. Pracownik firmy przyznał się do winy jednak reklamacja nie została uznana a wina zrzucona na nas. Radzę osobom które zdecydują się na skorzystanie z usług na dokładne fotografowanie oddawanych elementów do montażu. Przestrzegam przed nieuczciwymi praktykami salonu. Niestety usuwają negatywne uczciwe opinie, a na ich stronie na Facebooku zostałam zablokowana. Pracownik który pakował uszkodzony bagaznik do wydania to Marcin B.
Dominika Tokarczyk
22 czerwca 2024 15:28
Serwis
OSTRZEGAM WSZYSTKICH
OSTRZEGAM WSZYSTKICH przed usługami w tym salonie! Uszkodzili nam auto, pomimo przyznania się do winy pracownika uznają, że takie uszkodzony element już taki był! Fotografujcie wszystkie elementy które przekazujecie do tego salonu, bo z tak fałszywą obslugą Nigdy się nie spotkałam. Sprawa zostanie przekazana do UOKIK oraz prawnika. Nie zostawimy tego tak, a salon nas nie zastraszy. Niestety źle trafiliście. Mateusz B
To pracownik który pakował zniszczony bagaznik do wydania.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 16:16
Salon - samochody nowe
brak realnej pomocy
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 09:32
Salon - samochody nowe
Jestem zażenowana nieprofesjonalnym ...
... niegrzecznym zachowaniem szefa serwisu Pana Roberta Galwasa.Serwis zbywał mnie od piątku 17.11 do dziś kiedy usłyszałam że za pomoc ze zmianą koła mam zapłacić 1200 złotych a jak mi się nie podoba to mam lawetą zabrać auto i dziękować że Pan jest tak wielkoduszny że mnie nie skasuje za parking gdzie auto stoi ze zwykłą paną oczekując reakcji serwisu. Kolo ma założoną blokadę antykradzieżową w tym serwisie i bylo tu kupione.klucz został zagubiony przy zmianie opon w innym serwisie ale 17.11 obiecano nam pomóc w naszym autoryzowanym salonie po czym kiedy auto dojechalo lawetą serwis codziennie zbywał mnie obiecując rozwiązanie problemu i telefon ale nigdy nie otrzymałam telefonu zwrotnego na żadną prośbę a kiedy sama po codziennych probach uzyskania pomocy się w koncu dodzwoniłam do szefa serwisu kierownik potraktował mnie niegrzecznie i złożył propozycje absurdalną finansowo.ktorą odbieram po prostu jako chęć pozbycia się problemu którego serwis po prostu nie chce rozwiązać.chodzi o zdjęcie koła z zabezpieczeniem za co inny serwis opon przy 4 kołach proponuje 250zlotych ale oczekiwaliśmy wsparcia ze strony naszego autoryzowanego serwisu w którym jak sie okazalo nie tylko nie dostalismy pomocy ale jeszcze obcesowe i niegrzeczne potraktowanie choc z winy serwisu nie mam możliwości używania auta od 5 dni i wydałam kilkaset złotych na taksowki.jest mi bardzo przykro że szanowany dotąd przeze mnie serwis w tym wiele uczciwych i miłych osób które dotąd tam spotkałam w ten sposób traktuje stałych klientów proponując za pomoc ze zmianą jednego koła 1200 złotych podczas gdy w innym miejscu jest to 250zlotych za 4koła i propozycja padła po 4 dniach obietnic szybkiego rozwiązania przy wstępnym kosztorysie 200 złotych wraz z naprawą opony który usłyszałam w sobotę w tym samym serwisie.nie polecam.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 07:04
Salon - samochody nowe
Zaangażowany sprzedawca, zaangażowany ...
... i z szacunkiem traktujący serwis 👌🏻 Zakupy udane 😉 Edit po 3 latach* Niestety moje doświadczenia współpracy z serwisem po 3 latach od zakupu dwóch samochodów mocno się pogorszyły. Sytuacja z dzisiaj, wizyta umówiona w dniu 11.07.2023 na serwis gwarancyjny DACIA. Jest godz. 12:38 jestem w Suchym Lesie, brama zamknięta. Mieszkam 40 km od serwisu; pracuje 300 km od serwisu, aby odbyć serwis potrzebuję pochylić się nad logistyką własnego kalendarza. Nie jest to pierwszy zawód tej współpracy, po zmianach i odejściach długoletnich pracowników, kontakt jest utrudniony, podejście gorsze. Niestety. Dzisiaj czuję się potraktowany w sposób absurdalny. Brak szacunku w pełnym wymiarze.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2022 19:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka