98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 16:16
Salon - samochody nowe
brak realnej pomocy
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 09:32
Salon - samochody nowe
Jestem zażenowana nieprofesjonalnym ...
... niegrzecznym zachowaniem szefa serwisu Pana Roberta Galwasa.Serwis zbywał mnie od piątku 17.11 do dziś kiedy usłyszałam że za pomoc ze zmianą koła mam zapłacić 1200 złotych a jak mi się nie podoba to mam lawetą zabrać auto i dziękować że Pan jest tak wielkoduszny że mnie nie skasuje za parking gdzie auto stoi ze zwykłą paną oczekując reakcji serwisu. Kolo ma założoną blokadę antykradzieżową w tym serwisie i bylo tu kupione.klucz został zagubiony przy zmianie opon w innym serwisie ale 17.11 obiecano nam pomóc w naszym autoryzowanym salonie po czym kiedy auto dojechalo lawetą serwis codziennie zbywał mnie obiecując rozwiązanie problemu i telefon ale nigdy nie otrzymałam telefonu zwrotnego na żadną prośbę a kiedy sama po codziennych probach uzyskania pomocy się w koncu dodzwoniłam do szefa serwisu kierownik potraktował mnie niegrzecznie i złożył propozycje absurdalną finansowo.ktorą odbieram po prostu jako chęć pozbycia się problemu którego serwis po prostu nie chce rozwiązać.chodzi o zdjęcie koła z zabezpieczeniem za co inny serwis opon przy 4 kołach proponuje 250zlotych ale oczekiwaliśmy wsparcia ze strony naszego autoryzowanego serwisu w którym jak sie okazalo nie tylko nie dostalismy pomocy ale jeszcze obcesowe i niegrzeczne potraktowanie choc z winy serwisu nie mam możliwości używania auta od 5 dni i wydałam kilkaset złotych na taksowki.jest mi bardzo przykro że szanowany dotąd przeze mnie serwis w tym wiele uczciwych i miłych osób które dotąd tam spotkałam w ten sposób traktuje stałych klientów proponując za pomoc ze zmianą jednego koła 1200 złotych podczas gdy w innym miejscu jest to 250zlotych za 4koła i propozycja padła po 4 dniach obietnic szybkiego rozwiązania przy wstępnym kosztorysie 200 złotych wraz z naprawą opony który usłyszałam w sobotę w tym samym serwisie.nie polecam.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 07:04
Salon - samochody nowe
Zaangażowany sprzedawca, zaangażowany ...
... i z szacunkiem traktujący serwis 👌🏻 Zakupy udane 😉 Edit po 3 latach* Niestety moje doświadczenia współpracy z serwisem po 3 latach od zakupu dwóch samochodów mocno się pogorszyły. Sytuacja z dzisiaj, wizyta umówiona w dniu 11.07.2023 na serwis gwarancyjny DACIA. Jest godz. 12:38 jestem w Suchym Lesie, brama zamknięta. Mieszkam 40 km od serwisu; pracuje 300 km od serwisu, aby odbyć serwis potrzebuję pochylić się nad logistyką własnego kalendarza. Nie jest to pierwszy zawód tej współpracy, po zmianach i odejściach długoletnich pracowników, kontakt jest utrudniony, podejście gorsze. Niestety. Dzisiaj czuję się potraktowany w sposób absurdalny. Brak szacunku w pełnym wymiarze.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2022 19:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka