Zobacz na mapie
94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 17:07
Salon - samochody nowe
Aktualizacja po odpowiedzi ...
... PGD: w salonie kupiłem już 2 samochody i w tej kwestii wszystko OK. Niestety serwis i obsługa w serwisie to porażka. W serwisie oszuści i papraki. Omijajcie z daleka jak nie chcecie zmarnować pieniędzy. W styczniu przy okazji kontroli okresowej dustera zgłosiłem piszczące hamulce. Diagnoza- piszczą hamulce bębnowe, czyszczenie za 400 zł pomoże. Zleciłem i zapłaciłem. Po wyjechaniu z serwisu piszczenie nadal występowało. Umówiłem się na wizytę reklamacyjną. Potwierdzono, że piszczenie jest ale teraz z przodu?! I zalecenie wymiany hamulców. Na moje pytanie po co w takim razie wyłudzili ode mnie 400 zł nie otrzymałem odpowiedzi. Moje reklamacje są kierowane do osoby, która mnie oszukała. Centrala dacia/renault umywa ręce, że to nie ich serwis. Jest to moja kolejna „przygoda” z tym serwisem. Poziomu obsługi i kultury najzwyczajniej brak.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2025 11:13
Salon - samochody nowe
Drugi dzień dzwonię ...
... w sprawie części. Nie odbierają telefonów.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 10:22
Salon - samochody nowe
Pan w okularach ...
... który zajmuje się sprzedażą robi to totalnie za kare, jest bardzo nie miły i mówi wprost że dopiero jak zobaczy pieniądze to będzie poważnie rozmawiał. Ludzi traktuje bardzo źle i ocenia po wyglądzie
Użytkownik sieci
17 września 2024 20:50
Salon - samochody nowe
UWAGA Szczerze odradzam ...
... zakupu auta w salonie Renault na Aleje Jerozolimskie 156 , jeśli chcecie kupić Renault to wybierzcie każdy inny salon sprzedaży aut Renault aby tylko Nie ten . Diler sprzedaży samochodów nie ma kompletnie nic do powiedzenia w tym salonie i jest marionetką osoby która jest nad nim wyżej , chciano mi sprzedać nowe auto z defektem na dachu średnicy piłeczki pinpongowej nie uprzedzając mnie o tym przed zarejestrowaniem i Ubespieczeniem auta ... Defekt zauważyłam przy odbiorze auta gdzie w tej sytuacji nie odebrałam samochodu gdyż był z defektem . Zaproponowano mi oklejenie dachu by przykryć defekt bądź sprzedaż drugiego takiego samego auta lub zwrot gotówki , gdzie w tej sytuacji po przespaniu się z podjęciem decyzji stwierdziłam że płacę za auto nowe więc ma być bez defektu i poprosiłam o drugie auto lecz w tej sytuacji chciałam dopłacić salonowi i wziąść bogatszą wersję niż tę którą brałam obecnie ale niestety osoba która jest na dilerem nie wyraziła na to zgody i dała mi tylko wybór wziąść auto z defektem lub drugie takie samo bądź zwrot gotówki i nie sprzedanie mi juz innego auta w tym salonie . Więc wzięłam zwrot gotówki gdzie ja zachowałam się błyskawicznie z wyrejestrowaniem auta i zdania papierów salonowi a na pieniądze musiałam czekać 3 dni robocze bo salon miał niby problemy z bankiem. Diler stwierdził na koniec że każde auto nowe jest z defektem ... Gdzie właśnie kupiłam auto nowe bez defektów w innym salonie renault i w bogatszej wersji tak jak chciałam jeśli miałam brać na nowo drugie auto. Mało tego nikt mi nie zwrócił kosztów które poniosłam za zbędne zarejestrowanie auta którego nie kupiłam. Totalna porażka i słabe podejście do klienta który chce kupić auto za gotówkę. Ostrzegam salon wystawił na otomoto auto na sprzedaż i to za wyższą cenę jaką ja miałam kupić. Więc Szczerze mocno zastanówcie się nad kupnem samochodu w tym salonie. Zakup dotyczył samochodu Renault Clio 1.0 LPG Evolution pomarańczowy. Nie polecam i będę wszystkich ostrzegać. W innym salonie Renault kupiłam auto bez problemu i Defektu i z miłą obsługą.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 13:37
Salon - samochody nowe
Auto oddane na ...
... przegląd i wymianę oleju i filtra. Olej wymieniony na rzadszy niż każdorazowo wcześniej w serwisie Dacii bez wcześniejszej konsultacji. Brak informacji przed odbiorem auta o konieczności wymiany filtra powietrza. Brak jakiegokolwiek kontaktu z serwisem. Po (nieprawidłowo) wykonanej usłudze wyświetla się kontrolka, mówiąca o konieczności wykonania serwisu. Podczas przeglądu żadnych wskazań do pilnych napraw, a tydzień po problemy z kompresorem klimatyzacji. Po kontakcie w sprawie zgłoszenia uwag, brak jakiegokolwiek dalszego kontaktu.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2024 13:10
Salon - samochody nowe
Kupując Dacie zdawałem ...
... sobie sprawę że to samochód dla prostych ludzi i firma idzie na ilość nie jakość, ale ostatnia wizyta w serwisie w ramach naprawy gwarancyjnej… pokazała że klient gorszego sortu to trafne określenie. Naprawdę cieszyłem się że Pani z obsługi jeszcze na mnie nie napluła za to, że nie znałem idealnie stanu licznika, a przy odbiorze nie miałem przy sobie kopi zlecenia . Ale pewnie jestem mało domyślny bo to są wszystko oczywiste rzeczy. Nie polecam serwisu.
Użytkownik sieci
27 lipca 2024 20:44
Salon - samochody nowe
Miałem nikła przyjemność ...
... zawitać do tego serwisu Dacii jakoś czas temu. Zacznę od tego że klient Dacii jest traktowany, jako klient drugiego sortu, bo ważniejszy jest klientem klient Renault. To widać dobitnie patrząc choćby na różnice między kącikiem klienta Dacii a Renault. W podejściu doradców też odczuwa się niechęć. Pewnie nie zwrocilbym na to uwagi, gdybym akurat nie czekał wraz z innym klientem. Z tym że Renault.. Tam doradca był przesympatyczny, u mnie zdecydowanie od niechcenia. Dodam, że wymiana opon trwała 7 godzin. Całe szczęście okazało się, że w Morach nie ma rozróżnienia na dwa kąciki klienta a przede wszystkim jest tam Pan Robert, który sprawia, że klient Dacii czuje się jak kloent marki premium, nawet jeśli tego nie oczekuje.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 15:15
Salon - samochody nowe
Dacia się kończy, ...
... na polski rynek wchodzą chińskie samochody o wiele lepsze i o wiele tańsze. Chińskie samochody to przyszłość
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 09:56
Salon - samochody nowe
W salonie podejście ...
... "gwarancja do bramy". Kupno samochodu - wszystko super. Końcówka leasingu, odbieranie "gwarantowanych" przeglądów, napraw gwarancyjnych - tragedia. Jedno z gorszych doświadczeń z perspektywy klienta. Klient po sprzedaży to już "szkodnik" :) - podejście lat 90.
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 15:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 19:25
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju miała ...
... potrwać godzinę. Po 2,5 czekania skończyła mi się cierpliwość, poszedłem zapytać ile to jeszcze potrwa i okazało się magicznie że auto jest gotowe a kluczyki były na biurku więc nie wiem ile czasu zaspał pracownik i nie powiadomił mnie o tym.
Użytkownik sieci
23 października 2023 20:09
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do działu ...
... części aby zapytać czy do felg stalowych są stosowane inne śruby niż do aluminiowych. Pracownik po sprawdzeniu VIN stwierdził iż do mojego samochodu były zastosowane felgi aluminiowe. Ten fakt jest mi znany. Zapytałem czy może sprawdzić jakie śruby ma model z f. stalowymi - takie widnieją w cenniku. Odpowiedział iż on "nie sprzedaje nowych samochodów tylko części i nie wie co oferuje sprzedaż" . W mojej ocenie całkiem logiczna odpowiedź. Wiem że kupię felgi i śruby jeśli będą potrzebne w innym salonie
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 08:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 10:28
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... sprzedaż, wszystko przebiegało idealnie. Super kontakt i zaangażowanie sprzedawcy. Miło skończyło się przy wadzie samochodu. Zero kontaktu ze strony serwisu, 4 razy się z nimi kontaktowałam z prośbą o pomoc... Zero, nic... Tak że, odnoszę wrażenie, że pozbywają się samochodów i mimo obietnic nie biorą za nie odpowiedzialności w ramach gwarancji...
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2023 12:06
Salon - samochody nowe
Po serwisie auta ...
... umyli mi auto i zostawili na mrozie. Przez to ręczny bardzo słabo działa i trzeba go zaciągnąć na siłę na maxa, żeby zadziałał, jak zaciągnę słabiej to tego ręcznego praktycznie nie ma. Jak wróciłem, żeby mi to naprawili, Pan w serwisie powiedział, że wszystkie dustery tak mają. Roczne auto, a podczas jazdy zaczęło ściągać mi w bok, oczywiście za naprawę zostałem naliczony, co powinno być naprawa gwarancyjna. Sprawę muszę zgłosić do Dacia Polska.
Użytkownik sieci
12 marca 2023 16:47
Salon - samochody nowe
Porazka. Klient zostawiony ...
... sam sobie. Wszyscy pochowani. Ja rozumiem ze sobota to mniejszy skład. Jednak na dziale Dacia ani jednego handlowca.
Użytkownik sieci
25 lutego 2023 14:55
Salon - samochody nowe
Wstawiłem o 7:15 ...
... na cały dzień Mastera do serwisu na Al.Jerozolimskie na przegląd ze sprawdzeniem i wymianą klocków hamulcowych, podejrzewam że przednich ale proszę o sprawdzenie bo świeci się kontrolka i kluczyk żeby sprawdzić klocki hamulcowe Godzina 9:38 sms że auto gotowe i do odbioru Godzina 14:40 przyjazd po auto do serwisu Odbieram, wsiadam i co? Pali się nadal kontrolka od klocków. Wracam do Pani ,która mnie obsługiwała i pytam czemu nie wykasowała się inspekcja stanu klocków hamulcowych po wymianie. Otrzymałem taką odpowiedź. Usiądźcie wygodnie. uwaga!!..........."POJEŹDZI PAN TROCHĘ TO KONTROLKA SAMA ZGAŚNIE" Wzywam więc mechanika ,który wykonywał przegląd. Ten oczywiście nie może przyjść bo już poszedł do domu. Pani leci do innych mechaników żeby sprawdzili co tam się dzieje. mija czas... Patrzę przez szybę a oni znów go na podnośnik i oglądają koła. Wraca i mówi że to dlatego bo tylne klocki się skończyły!!!! Dlatego się pali inspekcja. I znów mija długi czas.... Zaczyna się tłumaczenie że mój mechanik wykonał przegląd wymieniając przednie klocki nie sprawdzając tylnych, które były w gorszym stanie niż przednie oraz wypuścił samochód ze świecącą się kontrolką od stanu zużytych klocków dopuszczając go do dalszej eksploatacji Wszystko trwa ponad godzinę. Pada propozycja wymiany tylnych klocków ale mówi że trzeba się ponownie umówić . Przychodzi kolejna kobita, która zupełnie nie rozumie zaistniałej sytuacji kiedy to płacę prawie 3tyś pln i auto jest niesprawne po przeprowadzonym przeglądzie Każe im wymienić klocki natychmiast a ona że nie ma nikogo teraz--- żenada. Nigdy więcej tam nie przyjadę i odradzam każdemu Szkoda że nie można dać 0 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 12:24
Salon - samochody nowe
Samochód (po diagnozie ...
... i po oczekiwaniu na części do naprawy) miał trafić na warsztat 28.11 zgodnie z przekazanami informacjami. Wprowadzono nas w błąd, gdyż po kilku telefonach (początkowo nie dało rady się dodzwnić) okazało się, że warsztat ma inwenatryzację i zacznie działać w grudniu. Kontakt z serwisem był utrudniony, nie dostawaliśmy informacji na bieżąco, a i dodzwonić się nie zawsze się udawało.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2022 20:20
Salon - samochody nowe
Brak oleju do ...
... wymiany, dostałem zastępczy. Brak cewki cewki zapłonowej. Brak przewodów wysokiego napięcia. Cewkę i przewody miałem sam sobie kupić. Po wizycie w serwisie pojechałem do stacji kontroli (w serwisie nieczynna) i wykryli brak sygnału dźwiękowego. Zgłosiłem duże zaparowywanie szyb. Po wymianie filtra miało to się zmniejszyć, nie zmniejszyło się.
Użytkownik sieci
21 października 2022 11:01
Salon - samochody nowe
Tragedia. Samochód kwartal ...
... był unieruchomiony bo nie było części. Samochodu zastępczego brak. Terminu naprawy brak. Pan przyjmujący i drugi który wydawał samochód nie chęci wysłać oficjalnego maila z informacją że nie znacie terminu naprawy. To był żart jakiś. Potem po wydaniu samochodu okazało się że serwis nie zrobił diagnostyki i kolejna wizyta w serwisie.