Zobacz na mapie
92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 09:56
Salon - samochody nowe
W salonie podejście ...
... "gwarancja do bramy". Kupno samochodu - wszystko super. Końcówka leasingu, odbieranie "gwarantowanych" przeglądów, napraw gwarancyjnych - tragedia. Jedno z gorszych doświadczeń z perspektywy klienta. Klient po sprzedaży to już "szkodnik" :) - podejście lat 90.
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 15:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 19:25
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju miała ...
... potrwać godzinę. Po 2,5 czekania skończyła mi się cierpliwość, poszedłem zapytać ile to jeszcze potrwa i okazało się magicznie że auto jest gotowe a kluczyki były na biurku więc nie wiem ile czasu zaspał pracownik i nie powiadomił mnie o tym.
Użytkownik sieci
23 października 2023 20:09
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do działu ...
... części aby zapytać czy do felg stalowych są stosowane inne śruby niż do aluminiowych. Pracownik po sprawdzeniu VIN stwierdził iż do mojego samochodu były zastosowane felgi aluminiowe. Ten fakt jest mi znany. Zapytałem czy może sprawdzić jakie śruby ma model z f. stalowymi - takie widnieją w cenniku. Odpowiedział iż on "nie sprzedaje nowych samochodów tylko części i nie wie co oferuje sprzedaż" . W mojej ocenie całkiem logiczna odpowiedź. Wiem że kupię felgi i śruby jeśli będą potrzebne w innym salonie
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 08:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 10:28
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... sprzedaż, wszystko przebiegało idealnie. Super kontakt i zaangażowanie sprzedawcy. Miło skończyło się przy wadzie samochodu. Zero kontaktu ze strony serwisu, 4 razy się z nimi kontaktowałam z prośbą o pomoc... Zero, nic... Tak że, odnoszę wrażenie, że pozbywają się samochodów i mimo obietnic nie biorą za nie odpowiedzialności w ramach gwarancji...
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2023 12:06
Salon - samochody nowe
Po serwisie auta ...
... umyli mi auto i zostawili na mrozie. Przez to ręczny bardzo słabo działa i trzeba go zaciągnąć na siłę na maxa, żeby zadziałał, jak zaciągnę słabiej to tego ręcznego praktycznie nie ma. Jak wróciłem, żeby mi to naprawili, Pan w serwisie powiedział, że wszystkie dustery tak mają. Roczne auto, a podczas jazdy zaczęło ściągać mi w bok, oczywiście za naprawę zostałem naliczony, co powinno być naprawa gwarancyjna. Sprawę muszę zgłosić do Dacia Polska.
Użytkownik sieci
12 marca 2023 16:47
Salon - samochody nowe
Porazka. Klient zostawiony ...
... sam sobie. Wszyscy pochowani. Ja rozumiem ze sobota to mniejszy skład. Jednak na dziale Dacia ani jednego handlowca.
Użytkownik sieci
25 lutego 2023 14:55
Salon - samochody nowe
Wstawiłem o 7:15 ...
... na cały dzień Mastera do serwisu na Al.Jerozolimskie na przegląd ze sprawdzeniem i wymianą klocków hamulcowych, podejrzewam że przednich ale proszę o sprawdzenie bo świeci się kontrolka i kluczyk żeby sprawdzić klocki hamulcowe Godzina 9:38 sms że auto gotowe i do odbioru Godzina 14:40 przyjazd po auto do serwisu Odbieram, wsiadam i co? Pali się nadal kontrolka od klocków. Wracam do Pani ,która mnie obsługiwała i pytam czemu nie wykasowała się inspekcja stanu klocków hamulcowych po wymianie. Otrzymałem taką odpowiedź. Usiądźcie wygodnie. uwaga!!..........."POJEŹDZI PAN TROCHĘ TO KONTROLKA SAMA ZGAŚNIE" Wzywam więc mechanika ,który wykonywał przegląd. Ten oczywiście nie może przyjść bo już poszedł do domu. Pani leci do innych mechaników żeby sprawdzili co tam się dzieje. mija czas... Patrzę przez szybę a oni znów go na podnośnik i oglądają koła. Wraca i mówi że to dlatego bo tylne klocki się skończyły!!!! Dlatego się pali inspekcja. I znów mija długi czas.... Zaczyna się tłumaczenie że mój mechanik wykonał przegląd wymieniając przednie klocki nie sprawdzając tylnych, które były w gorszym stanie niż przednie oraz wypuścił samochód ze świecącą się kontrolką od stanu zużytych klocków dopuszczając go do dalszej eksploatacji Wszystko trwa ponad godzinę. Pada propozycja wymiany tylnych klocków ale mówi że trzeba się ponownie umówić . Przychodzi kolejna kobita, która zupełnie nie rozumie zaistniałej sytuacji kiedy to płacę prawie 3tyś pln i auto jest niesprawne po przeprowadzonym przeglądzie Każe im wymienić klocki natychmiast a ona że nie ma nikogo teraz--- żenada. Nigdy więcej tam nie przyjadę i odradzam każdemu Szkoda że nie można dać 0 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 12:24
Salon - samochody nowe
Samochód (po diagnozie ...
... i po oczekiwaniu na części do naprawy) miał trafić na warsztat 28.11 zgodnie z przekazanami informacjami. Wprowadzono nas w błąd, gdyż po kilku telefonach (początkowo nie dało rady się dodzwnić) okazało się, że warsztat ma inwenatryzację i zacznie działać w grudniu. Kontakt z serwisem był utrudniony, nie dostawaliśmy informacji na bieżąco, a i dodzwonić się nie zawsze się udawało.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2022 20:20
Salon - samochody nowe
Brak oleju do ...
... wymiany, dostałem zastępczy. Brak cewki cewki zapłonowej. Brak przewodów wysokiego napięcia. Cewkę i przewody miałem sam sobie kupić. Po wizycie w serwisie pojechałem do stacji kontroli (w serwisie nieczynna) i wykryli brak sygnału dźwiękowego. Zgłosiłem duże zaparowywanie szyb. Po wymianie filtra miało to się zmniejszyć, nie zmniejszyło się.
Użytkownik sieci
21 października 2022 11:01
Salon - samochody nowe
Tragedia. Samochód kwartal ...
... był unieruchomiony bo nie było części. Samochodu zastępczego brak. Terminu naprawy brak. Pan przyjmujący i drugi który wydawał samochód nie chęci wysłać oficjalnego maila z informacją że nie znacie terminu naprawy. To był żart jakiś. Potem po wydaniu samochodu okazało się że serwis nie zrobił diagnostyki i kolejna wizyta w serwisie.
Użytkownik sieci
15 września 2022 13:39
Salon - samochody nowe
Totalna żenada w dziale serwisowym
Użytkownik sieci
5 września 2022 09:41
Salon - samochody nowe
Na przyjęcie do ...
... serwisu czekałem 45 min mimo umówienia na konkretną godzinę i punktualnego przybycia. Po serwisie samochód miał zostać umyty, co nie nastąpiło.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2022 08:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam. 1. ...
... Auto było przyjęte na serwis później niż było umówione. 2. Czas weryfikacji usterki był podany 2 godziny. Po dwóch godzinach nikt nie skontaktował się i nie poinformował że weryfikacja się wydłuża. Musiałam sama zgłosić się do doradcy, po czym czekać dalej jeszcze prawie 2 godziny. Dodam, że weryfikacja tej samej usterki w innym serwisie zajęła 1 godzinę, tu - prawie 4. Taka praca wzbudza wątpliwości co do dalszej naprawy. Podziękowałam serwisu.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2022 12:09
Salon - samochody nowe
Umówiłem serwis, który ...
... miał się zakończyć o 15.30. Pracownik obsługi na miejscu zaproponował mycie auta i powiedział, że to zajmie czas mąż do 16.00. Po 16.30 nadal nikt się że mną nie skontaktował, więc na własną rękę wróciłem do serwisu. Zastałem swój samochód na zewnątrz, brudny. Okazało się, że zapomniano i o mnie - nikt mi nie dał znać,ze usługa skończona i o myciu auta.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2022 22:05
Salon - samochody nowe
Nie polecam usługi ...
... -sprawdzenia auta przed zakupem, nie została sprawdzona tak podstawowa rzecz jak weryfikacja numerów VIN. Niezgodność została odkryta dopiero na stacji diagnostycznej. Po powrocie do serwisu Panowie nie widzieli swojej winy twierdząc, że weryfikacja numerów nie wchodzi w powyższą usługę.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2020 19:18
Salon - samochody nowe
Serwis mechaniczny RRG ...
... Aleje Jerozolimskie. Sytuacja miała miejsce 2 czerwca, kiedy to zostawiłem auto na roczny przegląd serwisowy. Samochód przed przyjęciem do serwisu był oglądany w mojej obecności przez pracownika pod kątem uszkodzeń. Po wykonaniu usługi zaobserwowałem ubytek lakieru na przednim zderzaku o czym niezwłocznie poinformowałem pracowników serwisu. Ubytek był zamalowany markerem maskującym. 11 czerwca otrzymałem telefon o możliwości obejrzenia monitoringu. Pan Kamil Litwiejko 19 czerwca udostępnił mi zapis kamery, który jednak był niepełny gdyż nie zawierał fragmentu, w którym samochód znajdował się w myjni.Moim zdaniem zderzak został obity ciężkim narzędziem lub myjką ciśnieniową Karcher. Dodam że wielokrotnie korzystałem z Państwa usług i nie miałem zastrzeżeń jeśli chodzi o podejście do klienta oraz wykonywane usługi. W tym przypadku jestem pewny że usterka miała miejsce w Państwa serwisie.
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 07:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 października 2019 14:36
Salon - samochody nowe
Jakość bez uwag ...
... ale nie trzymają się terminów. Serwis który miał trwać 2,5h trwał 4 godziny. O kawe/herbate trzeba prosić Panią recepcjonistke, przydałby się automat samoobsługowe w poczekalni.