96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 listopada 2023 21:24
Salon - samochody nowe
Proszę uważać na ...
... Pana Mieszka. Zepsuje Ci samochód z pomoca kolegów z serwisu zamiast naprawić. Pan Mieszko nie wie co to odpowiedzialność. Za to świetnie mu idzie wmawianie bzdur i zmyślanie diagnoz. Pracownik do natychmiastowego zwolnienia.
Użytkownik sieci
18 października 2023 07:19
Salon - samochody nowe
Przegląd miał być ...
... zrobiony w ramach pakietu serwisowego bo tak poinformowała mnie infolinia. Okazało się że pomimo statusu aktywnego pakietu w systemie. Musiałem zapłacić za cały przegląd co mie zaskoczyło bo oddając samochód dostałem inne informacje.
Użytkownik sieci
7 października 2023 12:07
Salon - samochody nowe
Niestety, czas zweryfikował ...
... moją pierwotną opinię. Odebrałam auto bez koła zapasowego, godząc się na dostarczenie w terminie obiecanym przez pracownika. Dalsze kontakty z pracownikiem i firmą na poziomie nieuczciwego sklepu internetowego- brak kontaktu w ustalonym terminie, brak odpowiedzi na maile.
Użytkownik sieci
11 września 2023 18:29
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy działu ...
... części. Zadzwoniłem zamówić część do samochodu, w trakcie rozmowy pracownik poinformował, że niezbędna jest zaliczka wiec poprosilem o przesłanie dokumentu do wpłaty mailem. Odpowiedź pracownika była negująca i zostałem poinformowany, że zaliczkę można wpłacić tylko na miejscu. Zaproponowałem, że zapłace z góry i poczekam na zamowienie po zaksięgowaniu wpłaty, po czym uslyszałem, że temu pracownikowi nie zależy na tym żebym ja to zamówił tylko mi... zadzwoniłem do innego oddziału w warszawie i tam jakoś dało się zamówić daną część bez problemu i żadnej zaliczki.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 08:21
Salon - samochody nowe
Od wczoraj jakiś ...
... dramat nie można odebrać samochodu. Trzech klientów czeka, nikogo w sali obsługi. Dzisiaj rano przychodzę też nikogo nie ma. Jeden człowiek na zapleczu, salon pusty do obsługi klienta nie ma nikogo , będzie od 9.00. To po co salon od 7.00 otwierają.
Użytkownik sieci
25 maja 2023 20:22
Salon - samochody nowe
Naprawa mojego auta ...
... wymagała 4 wizyt: 1 wizyta- Rozpoznanie usterki- usterka fabryczna silnika i wyciek oleju do zbiornika z płynem chłodzenia, tyle się dowiedziałem. Silnik zamówiony z fabryki i zamontowany. Cały proces trwał miesiąc, ale to rozumiem. Przy odbiorze auta z serwisu zauważyłem, że auto ma uszkodzony lakier na prawym słupku bagażnika (jakby porysowane przez pazury kota/kuny) wraz z uszkodzeniami tylnej prawej lampy. Zarysowania lakieru również z prawej i lewej strony- błotnik drzwi itd. Jak się okazało, auto przez miesiąc stało na parkingu osiedlowym przy serwisie… 2 wizyta- Auto zostało wstawione na polerowanie uszkodzeń. Uszkodzenia lakieru naprawiono. 3 wizyta - tydzień pózniej - wyświetlił się check engine, a w zbiorniku z płynem chłodzenia znów pojawił się olej. Okazało się, że układ chłodzenia nie został wyczyszczony, stąd olej, a przy montażu silnika, nieprawidłowo lub niedokładnie zostały podłączone jakieś przewody od turbosprężarki. Przewody zostały podłączone prawidłowo, układ chłodzenia wyczyszczony. 4 wizyta- ponownie check engine- okazało się, że przewody, które odpięły się z powodu błędnego/niedokładnego montażu, zostały uszkodzone przy poprzedniej awarii i mimo poprawnego podpięcia należy je wymienić niestety wymienić. Ponownie stwierdzono olej w zbiorniku z płynem chłodzącym. Ponownie wyczyszczono układ chłodzenia. Mam nadzieje, że to koniec przygód z tym serwisem ale boje się, że znów coś wyjdzie. Jeżeli chodzi o kontakt z obsługą serwisu to muszę przyznać że jest bardzo ciężki. Gdybym sam nie składał prośby na infolinii o kontakt i informacje co z moim autem na, to nikt się nie odzywał. Raz pech chciał, że zadzwonił Pan Mieszko, rozmawiał ze mna jak by robił mi łaskę ze do mnie dzwoni, przy czym był nieuprzejmy i gburowaty. Nie dziwie się podobnym opiniom ba Google odnośnie tego Pana… Pan twierdził, że nie byłem umówiony na wizytę w serwisie, a byłem na co mam potwierdzenie oraz twierdził ze nie miałem umówionego wydania auta, a miałem na co miałem dokument wydany w serwisie. Rozumiem, ze naprawa mogła się przedłużyć ale ktoś mógł mnie poinformować. Takie teksty jakie sypał Pan Mieszko przez telefon to tylko w filmach Barei słyszałem, a tu proszę- sam wziąłem udział w komedii. Po tych całych problemach liczyłem, że w ramach rekompensaty za problemy i popełnione błędy, które zmusiły mnie do kilku wizyt, otrzymam w ramach przeprosin jakiś gadżet lub rabat na akcesoria…cokolwiek. Tak żeby zatrzeć złe wrażenia. A tu ani przepraszam ani pocałuj mnie w d**e. Chociaż nie, to drugie Pan Mieszko dał mi odczuć z nawiązką. Tak jak sprzedawcy i dział finansowy mogę ocenić w tym salonie na 5+, tak serwis i obsługę klienta w serwisie oceniam poniżej zera. Szczerze nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
20 marca 2023 16:01
Salon - samochody nowe
Dział części niekompetentny. ...
... Zamówiłem cześć która miała być na sobotę żeby się upewnić zapytałem dwa razy czy napewno będzie i otrzymałem odpowiedź twierdzącą a byłem w salonie osobiście. Miałem otrzymać informację o dostawie a tymczasem nic więc wybrałem się do salonu w sobotę przed zamknięciem w którym była jedna osoba i poinformowała mnie ze dział części zamiennych w sobotę jest nieczynny. Dodam że w piątek po zamówieniu części oglądałem również samochody nowe bo myślałem o zmianie bo pierwsza salonowa dacia już swoje przeszła(kupiona w salonie na Alejach Jerozolimskich) i zainteresowanie mną jako klientem było zerowe a sam salon trochę jak widmo na sprzedaży nikogo a na dziale części musiałem poprosić panią z działu serwisowania bo pewnie czekałbym do wieczora i jak finalnie wyszło niepotrzebie bo skoro salon nie potrafi sprzedać części za 100 zł jak można liczyć na dobrą obsługę przy zakupie samochodu za 120 tys.
Użytkownik sieci
4 marca 2023 13:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka