96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 13:42
Salon - samochody nowe
Brak chęci ,brak ...
... kompetencji lub fatalna polityka serwisowo-zakupowo- finansowa. Serwis gwarancyjny poległ na awarii termostatu.pol roku i 3 wizyty a samochód nadal niedogrzewa i wychładza się w czasie jazdy.Tlumaczenie ,że na warsztacie samochód nagrzewa się poprawni…brak elementarnej wiedzy o układzie chłodzenia. Przykre doświadczenie ,a awaria banalna…sprawa nie rozwiązana.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 15:55
Salon - samochody nowe
Samochód nowy, na ...
... gwarancji dwa razy był z tą samą usterką w ciągu pół roku. Brak części więc naprawa się przeciągnie. Brak samochodu zastępczego. Zastanówcie się zanim kupicie Dacię bo jakość marna, nowy samochód w ciągu 1,5 roku naprawiany był 4 razy a później zostajecie sami bez samochodu z leasingiem Bóg raczy wiedzieć ile czasu i musicie na własny koszt radzić sobie sami z wynajmem samochodu zastępczego. Nigdy więcej! Dno! Pracownicy kłamią odpisując w komentarzach, że auto zastępcze zaproponowali choć to nie miało nigdy miejsca, wręcz odwrotnie i Pani z obsługi powiedziała, że nie ma na co liczyć bo samochody zastępcze tylko odpłatnie! Mają problem z liczeniem- auto trafiło do warsztatu 02.12, zdiagnozowali usterkę 09.12 a auto ma być naprawione najwcześniej na 16.12 a w komentarzach piszą, że naprawa trwała 8 dni, auto jeszcze nawet nie zostało odebrane! ODRADZAM!
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 20:12
Salon - samochody nowe
Serwisowi sam czas ...
... zdiagnozowania usterki zajął 8 dni. Samochód nowy, na gwarancji dwa razy był z tą samą usterką w ciągu pół roku. Brak części więc naprawa się przeciągnie. Brak samochodu zastępczego. Zastanówcie się zanim kupicie Dacię bo jakość marna, nowy samochód w ciągu 1,5 roku naprawiany był 4 razy a później zostajecie sami bez samochodu z leasingiem Bóg raczy wiedzieć ile czasu i musicie na własny koszt radzić sobie sami z wynajmem samochodu zastępczego. Nigdy więcej! Dno!
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 15:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 21:28
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis, przegląd ...
... A miał zająć maksymalnie 2,5h (wymiana filtra kabiny + przejrzenie auta) z umyciem, właśnie mija 3,5 godziny, auto nadal na przeglądzie, zrezygnowałem z mycia i siedzę czwartą godzinę za frajer! Jestem tu ostatni raz, nie polecam!
Użytkownik sieci
11 września 2024 11:22
Salon - samochody nowe
Jedynka to i ...
... tak zbyt dużo. Auto po naprawie blacharsko lakierniczej zostało zniszczone w środku. Fotele, kokpit , pasy oraz boczki drzwi pochlapane białym lakierem. Edit: dodatkowo serwis uszkodził oponę, przy odbiorze auta od razu po odpaleniu zaświeciła się kontrolka informująca o konieczności napompowania kół. Po wizycie na stacji i uzupełnieniu ciśnienia w oponach auto stało tydzień w garażu - dzisiaj po powrocie z wyjazdu zauważalny ubytek powietrza i znów świecąca kontrolka. Nie dość, że trzeba było wysprzątać auto na własny koszt to jeszcze czekają dodatkowe wydatki w postaci wizyty u wulkanizatora.. Edit: wulkanizator wyjął z opony trzpień po nitowaniu którego używacie do mocowania tablicy rejestracyjnej. Ps gdyby jakość świadczonych usług była na wysokim poziomie to nie musieli byście sami sobie wystawiać dobrych opinii próbując "zepchnąć" te złe. Żenada..
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 13:04
Salon - samochody nowe
Obsługa na najniższym ...
... poziomie, chodzę po salonie koło 10 min zero zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2024 10:06
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis powypadkowy. ...
... Z pełną świadomością odradzam wybór tego serwisu. Dałeme się namówić na to miejsce, ponieważ polecił go ubezpieczyciel i to był najgorszy wybór w tej kwestii. Samochód stoi prawie 2 miesiące. Podczas wyceny nie zauważyli (tak twierdzą) że obie lampy są uszkodzone więc musieli zamówić 2 lampę. Czas oczekiwania - bez komentarza a na koniec nie są w stanie ustawić świateł i muszą umówić się do "autoryzowanego serwisu" w tej sprawie ale nie są w stanie mi określić na kiedy. DRAMAT. Na dodatek samochód brudny zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz.
Użytkownik sieci
12 września 2023 14:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam oddawać ...
... samochodu do poprawek blacharskich na gwarancji. Niestety samochód wyglada gorzej po odebraniu. Środek samochodu pobrudzony lakierem :/ Jakiekolwiek zgłoszenie problemu w serwisie zakończyło się brakiem jakiejkolwiek odpowiedzi.
Użytkownik sieci
7 września 2023 16:41
Salon - samochody nowe
nikt nie skontaktował ...
... się ze mną w sprawie odbioru samochodu, pracownik, który wydawał mi auto po serwisie, nie był w stanie powiedzieć mi, co zostało zrobione, nie została naprawiona/wymiona jedna cześć, pomimo że o to prosiłam, a pracownik przy odbiorze zapewniał mnie, że zostało to zrobione (niestety nie sprawdziłam tego na miejscu)
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 13:57
Salon - samochody nowe
Fajnie, że wysyłacie ...
... opinie osobie, która u Was nigdy nie była, a na zamówiony samochód we wrześniu, który miał być w styczniu nawet nie otrzymałem telefonu, że go nie ma!!! W marcu dzwoniłem sam co z samochodem i obiecano mi informacje na bieżąco co się dzieje, do dnia dzisiejszego pomijając, że nie mam samochodu, nie otrzymałem nawet telefony.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 14:43
Salon - samochody nowe
Opinia dotycząca serwisu: ...
... ponad 5 dni trzymania auta w serwisie po to aby na koniec usłyszeć że nie udało się zlokalizować usterki...nieprofesjonalna obsługa i brak kompetencji - zdecydowanie odradzam!
Użytkownik sieci
15 października 2021 21:05
Salon - samochody nowe
2 naprawa w ...
... serwisie = 2 reklamacja po naprawie
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2021 10:09
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy usługi ...
... serwisu mechanicznego. Weryfikacja usterki okazała się domniemaniem, że zepsuło się "to" a może "tamto". Przy czym te "to" było na gwarancji tegoż serwisu. Bardzo nieuprzejmy kierownik serwisu bodajże p. Zbigniew. Mimo braku weryfikacji, obciążono mnie jej kosztami. Następnie auto umówione na wstawienie i naprawę. Okazuje się, że przyczyna była jeszcze inna, choć auto nie wykazało nowych błędów. Serwis ma zawsze rację, wymieńmy dobrą część na nową, przy okazji naprawmy to co na gwarancji, a głupi klient to kupi.
Użytkownik sieci
25 marca 2021 06:18
Salon - samochody nowe
Zerowe zainteresowanie potencjalnymi ...
... nabywcami. Jedynie Pani na recepcji zareagowała.
Użytkownik sieci
16 marca 2021 14:25
Salon - samochody nowe
Słaba i formacja ...
... o częściach zamiennych - brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
22 maja 2020 20:35
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 lutego 2020 14:14
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2019 13:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 stycznia 2018 06:29
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki