98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 15:58
Salon - samochody nowe
Korzystałem z serwisu, ...
... aby wymienić olej w samochodzie. Proste czynność, co może pójść nie tak? Fotel pasażera przesz serwisanta (swoją drogą dlaczego w ogóle był dotykany? Do wymiany oleju wystarczy jak wsiądzie jedna osoba nam miejsce kierowcy, które jest zabezpieczane odpowiednią warstwą ochronną) został tak mocno siłą cofnięty, że fotelik zamontowany w tyle był przechylony o jakieś 10 stopni i nagięty. Zobaczyłem to dopiero kolejnego dnia wyjeżdżając z dzieckiem. Zapewne fotelik stracił swoje właściwości przez nieumiejętne i siłowe mocowanie się pracownika serwisu z siedzeniem. Fotelik to nie tania rzecz, a ok 2-3 tysiące - zapewne serwis nie podejmie się zwrotu kosztów. Kto jak kto, ale chyba serwisant powinien umieć pomyśleć i nie zrobić takich rzeczy. Przyjechałem wymienić olej, a tymczasem stwierdzam, że oleju to trzeba dolać do głowy serwisanta. Nie mam jak udowodnić winy serwisu, bo kamerka patrzy na drogę a nie na kabinę, ale przestrzegam innych klientów, aby demontować foteliki, bo obsługa ewidentnie sobie z czymś takim nie radzi. Poprzednią wymianę oleju robiłem w Dacia Gdynia i tam poradzili sobie bez problemu mimo fotelika w aucie. Tutaj niestety już tak gładko nie poszło.
Użytkownik sieci
29 października 2024 21:39
Salon - samochody nowe
Wypowiedź jedynie w ...
... zakresie naprawy mechanicznej. Niska jakość, naprawa gwarancyjna nie została zakończona prawidłowo pomimo sprawdzenia przez dział jakości napraw. Poprzednie naprawy gwarancyjne kończyły się większymi lub mniejszymi uszkodzeniami karoserii pojazdu, o których klient nie był informowany.
Użytkownik sieci
24 września 2024 13:51
Salon - samochody nowe
Jak to jest, ...
... że Duster po wizycie gdzie wymieniono świece przejeżdża ok 200 km i silnik zaczyna szarpać? Świece wykręcono we własnym zakresie pod domem o okazały się mieć porcelanę mocno ciemną, były stare . Wstawiono na własny koszt nowe i od ponad 2500 km spokój . Także domyślam się, że opinia zostanie zablokowana . Nie lubię gdy ktoś na mój koszt uprawia ściemę ( auto z wykupioną usługą serwisową które właśnie kończyło ją jak i gwarancję ) .
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2024 14:38
Salon - samochody nowe
Opinia po 3 ...
... miesiącach używania auta: Niestety, ale już tak różowo nie jest jak zaraz po zakupie. Z przykrością muszę napisać, że niestety skrzynia automatyczna w samochodzie DD 1.3 tce 150KM jest w moje ocenie na tyle kiepska, że zadzwoniłem do serwisu (trzyma obroty nisko tak, że autem trzęsie, 6 bieg przy 72km/h, 5 bieg przy ok 53 km/h, obroty 1300-1500). W mojej ocenie jest to wada, że skrzynia dobiera nieoptymalne parametry pracy silnika w nieodpowiednim zakresie obrotów czego skutkiem jest nieprzyjemny odgłos (silnik pracuje na za niskich obrotach, każdy kierowca umie taki dźwięk wyłapać). Pan konsultant rejestrujący klientów na serwis powiedział mi, że to nie jest wada auta (czyli normalne, że autem trzęsie), tylko cecha. Jak to usłyszałem, to byłem w szoku, że w nowym auciem trzęsienie w kabinie jest cechą a nie wadą. Jeśli to cecha, to szkoda, że w momencie zakupu nikt mi o tym nie wspomniał (o innych cechach jak elektryczne szyby, klimatyzacja, składane lusterka jak najbardziej była mowa - szkoda, że tak wybiórczo). Cóż, czar zachwytu prysnął, serwis mnie zignorował i nawet nie zapisał na weryfikacje (od kiedy to w ogóle pan na infolinii serwisowej ocenia takie rzeczy i stwierdza, że auto jest sprawne?). Cóż więc dalej? Jeszcze z dwa przeglądy gwarancyjne i potem dziękuję ASO, auto pojedzie do tunera, który przeprogramuje skrzynie, a DACIA straci klienta. Słabe to ze strony Serwisu, ale cóż... A do tej pory ręczna zmiana biegów, jakże wygodna przy układzie góra-dół. Tym bardziej mi niezmiernie przykro, ponieważ pierwsze wrażenie super (opinia poniżej) i jakby nie ta wada, to z auta byłbym zadowolony, a tak - trzeba było wziąć manual (fakt tego automatu to dość duża wada, rozumiem że auto nie ma klimatyzowanego schowka, pominę to, ale układ jezdny jest dość istotny, a jazda na zbyt niskich obrotach silnika jak każdy wie, zdrowa ne jest). Wiem już też, dlaczego DACIA nie miała takiego auta jako DEMO CAR (gdzie większość punktów sprzedaży jako DEMO CAR ma wersje na sterydach, aby do takiej zachęcić klienta). Jeździłem wieloma autami z automatem, jednak tak fatalnej skrzyni nie miał żaden z nich. Opinia zaraz po zakupie: Serdecznie polecam Sprzedawcę Pana Macieja Bagińskiego! Wyjątkowy człowiek, zrobił wszystko co się tylko dało, aby pomóc załatwić auto jak najszybciej, dodać trochę gadżetów, które normalnie nie występują jak alarm. Panie Macieju, czy da radę zarejestrować samochód za mnie? Oczywiście! Ale Panie Macieju, chciałbym dedykowaną rejestrację... Nie robiliśmy tego jeszcze, ale dowiemy się, damy znać. I co? I wszystko udało się załatwić. Informacja o każdym etapie produkcji samochodu. Szybki kontakt. Obsługa przez Pana Macieja 12 na 10! Żeby wszyscy sprzedawcy byli tak sumienni i rzetelni, świat byłby piękniejszy. Panie Macieju, serdecznie dziękuję. Jednak to co mnie zawiodło przy zakupie auta to fakt, że jadąc zatankować samochód, liczydło pokazało 48.2 litra gdzie bak auta to 50. Serio droga Dacio? Kupując samochód w bogatej wersji za ponad 120tys nie dać klientowi tych 10 litrów paliwa, aby na spokojnie dojechać (nawet podnieść cenę o te 100zl co przy kwocie 120tys jest pomijalne)? po prostu tak się nie robi w mojej ocenie. Serdecznie pozdrawiam jeszcze raz Pana Macieja jak również Panią Ewę, która służyła rada i pomocą w kwestii uzyskania kredytu, ubezpieczenia. Dziękuję i pozdrawiam!
Użytkownik sieci
12 października 2023 03:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 21:59
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem ...
... !!! Dzisiejsze doświadczenie w owym "serwisie" nie napawa optymizmem. Po uprzednim umówieniu się na wizytę na przegląd, który wskazał komputer i z racji tego że jestem użytkownikiem a nie właścicielem auta poprosiłem o płatność poprzez przelew po wystawieniu faktury już po przeglądzie. Po przyjedzie i pozostawieniu auta zaproponowano kawę, której niestety nie dostałem. Przegląd tzw roczny polegał na wymianie uwaga nie oleju ale filtra kabinowego ( można się z tym zgładzić lub Akceptować politykę większości koncernów samochodowych ). Po owym przeglądzie i wymianie czujnika ( na gwarancji ) i odczekaniu 2,5h nadszedł moment na odbiór. Okazało się że jednak nie mogą wyjechać autem jeśli tu i teraz nie wykonam zapłaty i pan Wojciech ... W bardzo chamski i prostacki sposób próbował wmówić że Klient kłamie i nie tak się umawialiśmy. SZOK !!! Niestety aby nie tracić więcej czasu zmuszony byłem zapłacić kara w salonie. Dodatkowo odbierając auta pan Wojciech nie potrafi zarządzić aby folia ochronna po przeglądzie została zdjęta. Pierwszy raz z tak mało profesjonalnym serwisantem miałem do czynienia. Obsługa serwisu w przypadku tego pana pozostaje wiele do życzenia. NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 07:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam kupna ...
... samochodu Dacia Jogger. W przypadku awarii będziecie uziemieni tak jak ja już dwa miesiące i prawdopodobnie kolejne dwa z powodu wadliwego samochodu zakupionego w zeszłym roku . Brak dostępnych części do naprawy nawet we Francji. Co do osób pracujących nie mam żadnych zastrzeżeń. Starają się pomóc jak mogą.
Użytkownik sieci
31 maja 2023 09:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2023 20:34
Salon - samochody nowe
Brak usunięcia przyczyny ...
... powstawania usterki. Dwukrotna naprawa tego samego elementu. Usterka niebawem wystapi ponownie. Serwis nie poczuwa sie do należytego zalatwienia sprawy-usuwa tylko skutek a nie przyczyne .Nie tak powinien działać autoryzowany serwis ani tym bardziej producent.