84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2025 14:55
Salon - samochody nowe
Ta sama część ...
... to tego samego auta.Serwis volvo warszawa inna cena,Lublin inna cena,Kielce inna cena.
Użytkownik sieci
3 marca 2025 07:41
Salon - samochody nowe
Zakup auta z ...
... oferty Selekt , sam zakup trwał długo przez pracowników wiele pozostawia do życzenia . Po zakupie okazało się że auto ma rodzaj napędu pompy oleju który jest wadliwy ale serwis i salon jedyne co zrobił to kosztorys i zalecenia co zrobić jak się zapali kontrolka żeby się nie uszkodził silnik . I cytuję nie jest to wada fabryczna . Jesteśmy bardzo długo klientami salonu . Daje ** tylko za solidną obsługę Pań ubezpieczenia .
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 09:07
Salon - samochody nowe
Niestety, po 15 ...
... latach bycia stałym klientem Domu Volvo zakończyłem swoją przygodę z serwisem i marką z olbrzymim poczuciem niesmaku i nieskrywanym żalem. Ostatnie doświadczenia z serwisem to mieszanka od groteski, abstrakcji, czarnego humoru, horroru, po rozmowy i sytuacje mocno nieprzyjemne. Dziwię się standardom obsługi i serwisu. Przykro.
Użytkownik sieci
19 lutego 2025 11:59
Salon - samochody nowe
Serdecznie odradzam próbę ...
... kupna auta w tym salonie. Umawiam się na wizytę na konkretny dzień i godzinę. Dojazd zajmuje mi prawie dwie godziny więc ustalam sobie wcześniej cały dzień. Przestawiam spotkania i ponoszę koszta. Dwie godziny przed spotkaniem pan sprzedawca Konrad Wilczyński odwołuje spotkanie bo auto rzekomo zaliczyło parkingówkę. Informuje że poświęciłem czas i koszty, zależy mi na nabyciu tego konkretnego modelu z oferty selekt, więc rysa nie robi na mnie wrażenia mogę podjechać i tak - w końcu dzień tak czy inaczej mam stracony. Odmowa. Pytam dlaczego skoro to tylko rysa. Zaczynam powątpiewać w uczciwość salonu, który wcześnej zapewniał mnie że auto jest w nienagannym stanie. Skoro to tylko rysa co szkodzi pokazać mi auto? No chyba, że usterka jest większa, ale salon ją ukrywa. Sprzedawca kategorycznie odmawia spotkania. Na dodatek cały kontakt z odwołaniem wizyty odbywa się sms-owo. Pełen profesjonalizm.
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 12:37
Salon - samochody nowe
Straciłam godzinę zycia!!!! ...
... Umówienie na konkretną godzinę na jazdę próbną- wynik po 40minutach czekania usłyszeć że już za 15/20min będzie auto to zart!!!!!
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 19:50
Salon - samochody nowe
Dzisiaj dwie gwiazdki ...
... - za dobrą kawę i ciastka. Umówiona wymiana gwarancyjna ramienia wycieraczki trwała 2h…
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 11:33
Salon - samochody nowe
edit: opinia dotyczy ...
... całokształtu współpracy z volvo. jedyne co mogę pochwalić to że wygodnie się jeździ i dlatego są 2 gwiazdki a nie jedna. natomiast sama jakość obsługi począwszy od zrobienia oferty aż do teraz to jedna wielka porażka
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 10:47
Salon - samochody nowe
Nikt sie nie ...
... interesuje Klientem, pracownicy zajęci swoimi sprawami, Klient im wyraźnie przeszkadza. Nażelowana i wysztafirowana obsługa w garniakach nie odbiega poziomem od obsługi magazynu tyle że opakowanie lekko inne.
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 10:03
Salon - samochody nowe
Ten salon nie ...
... zasługuje nawet na 1 gwiazdkę. Parking mały ciasny zawalony autami firmowymi. Miejsc dla klientów nie ma prawie wcale. Obsługa przez jaśnie państwo to zupełnie inny wymiar. Na recepcji nikogo, kilku nażelowanych eleganckich panów zajętych rozmowami ze sobą, rozmowami telefonicznymi, udają że nie widzą klienta. W końcu może sam wyjdzie. Jeżeli już bardzo się upierasz aby kogoś o coś zapytać, pan przewracając oczami wyraźnie zniecierpliwiony wybąkuje "był Pan umówiony?". Jakby zapytanie go o cokolwiek w kontekście samochodu na który zamierzasz wydać kilkaset tysięcy wiązało się ze specjalnym anonsowaniem. Pewnie jego czas jest zbyt cenny. Umówienie się na jazdę próbną graniczy z cudem, a co ciekawe niejednokrotnie widać pracowników Domu Volvo podrozunacych w różnych godzinach samochodami dla Klientów wracającymi z różnych prywatnych wojaży, nagminnie łamiących przepisy - jazda bus pasem, skręt w Karczunkowska z pasa do tego nie przeznaczonego, wpychanie się do skrętu bez czekania na swoją kolej. Ceny zawyzone w stosunku do innych punktów o kilkanaście %. A teraz najlepsze - na pytanie skierowanie do Pana sprzedawcy w salonie: jaka jest pojemność bagażnika? Odpowiedź brzmi: mniej bo jest bezpieczniej. Brawo, gratuluję podejścia, pracowników, jakości i podejścia do Klienta. Mam wrażenie że tam trzeba wymienić wszystkich od kierownictwa po sprzątaczki, może być to coś pomogło
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 09:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 10:42
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby poziom ...
... obsługi klienta. Na każde zadane pytanie konsultant odwołuje się do konieczności wysłania wiadomości email. Chciałem dowiedzieć się o koszt konkretnych części, ale nic nie można dowiedzieć się przez telefon.
Użytkownik sieci
28 października 2024 19:09
Salon - samochody nowe
Przychylam się do ...
... opinii o niskim standardzie obsługi. Gorzej potraktowano nas jedynie w Peugeocie. Tu nikt się nami nie zainteresował. Można było rozbić namiot, wyciągnąc kanapki, a i tak nikt nie zwróciłby uwagi.
Użytkownik sieci
3 października 2024 15:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 września 2024 11:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Pracownik serwisu urządził sobie przejażdżkę ulicą Karczunkowską (która ma bardzo słabej jakości nawierzchnie) z prędkością 100km/h.
Użytkownik sieci
19 września 2024 12:29
Salon - samochody nowe
Najczęściej brak sprzedawcy, ...
... jak już jest to: "nie mam czym handlować" - że zacytuję...
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2024 14:58
Salon - samochody nowe
Niestety mniej niż ...
... jeden nie można ..... ale dział serwisu to jakaś kpina i porażka. Jak jakiś książę z bajki z pokoju pięknego szklanego wyjdzie to minie z 40 min albo więcej wpierw chłopaki się pośmieją dobre żarciki non stop kawka i ciasteczko. A Pani z recepcji tylko pyta czy już ktoś był u Pana i aż głupio jej po raz piąty wchodzić do pięknego szklanego pokoju zapytać czy łaskawie książę któryś wstanie . Naprawdę zachęcają do posiadana i serwisowania Volvo u nich. Ciepło nie pozdrawiam
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 19:39
Salon - samochody nowe
Od lat nic ...
... się nie zmieniło, pracownicy salonu są nieuprzejmi, traktują klientów jakby im przeszkadzali. Przez pol godziny jakie spędziliśmy w salonie, nikt nie znalazł czasu żeby odpowiedzieć na nasze pytania. Jest to nasze drugie podejście do zakupu volvo w tym salonie i drugie nieudane, pierwsze kupiliśmy w salonie oddalonym o 400km gdzie obsługa miała dla nas czas.
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 20:50
Salon - samochody nowe
Właściciele muszą być ...
... bardzo bogaci, bo pozwalają, żeby ich sprzedawcy rujnowali potencjalne sprzedaże. Żeby nie można było kupić lokalnie, tylko trzeba jeździć na drugi koniec Warszawy. Co za czasy….
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 09:55
Salon - samochody nowe
Przez 15min oglądania ...
... nawet nikt nie podszedł doradzić. A nowe EX30 to plastik z butelek na desce i cerata na siedzeniach. Może następnym razem ktoś znajdzie czas. Edit. Widzę odpowiedź od Państwa. Ale jakie szczegóły? Stosujecie automatyczna zwrotkę do opinii czy jak? Byłem w salonie 18.07 w godzinach popołudniowych. Handlowcy zamiast zająć się klientami to siedzą w przedsionku toalety i się głupio śmieją (dwóch facetów z rozpiętymi koszulami którzy najwyraźniej się zajmowali sobą).
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 09:15
Salon - samochody nowe
Brak parkingu. Serwis ...
... wybitny. Umawiają się na telefon, nikt nie dzwoni. Przeglądy po łebkach, na koniec faktura do zapłacenia i zero informacji o samochodzie. Nikt nie interesuje się klientem. Można czekać, az ktoś przyjdzie, ale niestety, pracownicy są zainteresowani samymi soba, a nie klientem. Na każde poważne pytanie odpowiadają z fochem. Udają wielkich specjalistów, niestety profesjonalizm nie idzie w parze z wysokim poziomem cen. Takie fancy miejsce dla ludzi, którym można każdy kit wcisnąć.