85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 lipca 2017 06:43
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem. Obsługa ma ważniejsze sprawy.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2017 19:59
Salon - samochody nowe
UWAGA! Obsluga totalna ...
... porazka. Umowilem sie 2 x na ogledziny auta za ponad cwierc miliona zl i 2 x po przybyciu na miejsce, dowiedzialem sie ze nie maja juz tego modelu w salonie, gdyz "wlasnie" samochod wyjechal na jakies pseudo imprezy. Trzymajcie sie od nich z daleka
Użytkownik sieci
20 czerwca 2017 14:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 czerwca 2017 10:22
Salon - samochody nowe
Najgorszy dealer. Wciska ...
... jazdę próbna po czym dzień przed terminem odwołuję. Sprzedawcy aroganccy miałem wrażenie że robią łachę rozmawiając z klientem. Zrobiłem dwa podejścia oba tak samo kiepskie nie polecam.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2017 14:40
Salon - samochody nowe
Zerowe zainteresowanie klientem ...
... przez około 15 minut, chociaż było kilka dostępnych osób ze sprzedaży dookoła. Zamiast tego przestawianie paprotek przez greeterkę na polecenie szefa. Widocznie trzeba przyjść w garniturze i rzucać banknoty przed nogi (juany czy korony?). Fatalne oznakowanie wjazdu podczas remontu.
Użytkownik sieci
22 maja 2017 15:26
Salon - samochody nowe
Za obsługę
Użytkownik sieci
18 maja 2017 13:25
Salon - samochody nowe
P O R ...
... A Ż K A!! Poważna usterka (nowe auto, na gwarancji) zgłaszana do serwisu została błyskawicznie usunięta dzięki konsultacji telefonicznej ale przez inny serwis - nieautoryzowany !! Zero wiedzy miłej pani w serwisie Dom Volvo. Jej jedyna opcja - umówić wizytę. UWAGA: najbliższy termin za 20 dni !!! (18/05->08/06) + serwis nie ma auta zastępczego.
Użytkownik sieci
8 maja 2017 13:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 maja 2017 22:33
Salon - samochody nowe
Z kontaktu z ...
... Działem Sprzedaży jestem zadowolony i tyle jeżeli chodzi o pozytywy. SERWIS i OBSŁUGA KlLIENTA to moim zdaniem jakaś porażka. Zaczęło się od porażki ze zmianą kół, zabrudzoną tapicerką, i innymi drobiazgami, a skończyło się na zmianie serwisu do czego znacznie przyczynił się Pan Paweł Kierownik Centrum Technicznego. Dodatkowo ciągle nie działająca myjnia, brak miejsc na parkingu, problemy z dodzwonieniem na ogólny numer, a ostatnio wejście "od kuchni" bo nie działały główne drzwi. Nie wspominając już o braku wglądu na halę serwisową ponieważ nie ma przeszklenia. Podobno to we Francji "kelner" ma zawsze rację, ale w Polsce kupując samochód klasy PREMIUM oczekuję kompletnie innej obsługi niż zaoferowana w Domu Volvo. Ja stanowczo odradzam.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2017 12:50
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsluga jaka ...
... mozna sobie wyobrazic. Brak komunikacji z klientem, samochod zostal ubezpieczony bez mojej zgody i akceptacji oferty. Wydanie auta to jakis zart. Samochod wydawany byl zabrudzony na parkingu. Obsluga daleka od klasy premium i szwedzkich standardow. W salonie renault po przeciwnej stronie czulem sie jak vip i wszystko bylo dopieszczone a tu olewka totalna. Nie polecam tego salonu!
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2017 11:10
Salon - samochody nowe
Obsługa masakra...przynajmniej mi ...
... się taka trafila .Pan handlowiec swoją postawą zdecydowanie zniechęcił nas do zakupu auta w tym salonie. Nieuprzejmy i zblazowany. Miałam uczucie ze mu przeszkadamy Porażka.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2017 20:39
Salon - samochody nowe
Tragedia-godziny pracy (14.00), ...
... czlowiek jedzie by porozmawiać o zakupie auta za ponad 200 tys a tu informacja ze wszyscy handlowcy mają spotkanie piętro wyżej i nikt nie raczy zejść do klienta tylko trzeba czekać ponad godzinę - powodzenia z takim podejściem - auta super ale obsługa dramat
Użytkownik sieci
2 czerwca 2016 18:16
Salon - samochody nowe
Pierwsze wrażenie okropne. ...
... Panienki z obsługi niekompentne. Najpierw usłyszałam, że S90 u nich jeszcze nie ma. Druga stwierdziła , że jest ale nie można go zobaczyć. Bo to jakaś tajemica handlowa. Przyszedł Pan, który nas zaprowadził do samochodu i odpowiedział na większość naszych pytań. A tak w ogóle to przywitał nas Pan z ochrony i pomimo kilku wolnych miejsc na parkingu, kazał na zaparkować na kawałku krawężnika. Ogólnie masakra. Niech Volvo się wstydzi.