85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 października 2023 20:36
Salon - samochody nowe
Slaby kontakt w ...
... trakcie oczekiwania na samochód, ale po odbiorze samochodu to już całkiem się nie znamy. Nie polecam tego salonu.
Użytkownik sieci
30 września 2023 20:35
Salon - samochody nowe
Obsługa przy zakupie ...
... auta bardzo miła, pomocna, bez zarzutu. Później podczas serwisowania auta wszystko zmieniło się. Umówiłam się na godzinę 7 rano. Byłam chwilę przed umówioną godziną. O godzinie 7:00 wraz z innymi Klientami serwisu weszliśmy do środka. Na recepcji poinformowano nas abyśmy usiedliśmy i zostaniemy zaraz poproszeni przez pracownika serwisu. Obok kanapy znajduje się ekspres kawowy. Panowie z serwisu zaczęli dzień od kawy, czyli od 7 godziny kawa i pogaduchy. Po 23 minutach zostałam poproszona w celu uzgodnień co robimy z autem. Ponad 20 minut oczekiwania zanim obsługa serwisu wypije kawę, ok, ale dlaczego umawiacie na godzinę 7:00 jeśli nie pracujecie od godziny 7:00??? Oczywiście problem jaki zgłosiłam serwisowi po raz drugi nie został usunięty. Pracownicy serwisu oddają samochód po rzekomej naprawie, ale nie sprawdzają czy usunęli awarię. W drodze powrotnej usłyszałam dźwięk, stukanie, które miało zostać usunięte. Nie zostało. Próbowałam się dodzwonić ponownie do serwisu, niestety nie udało się. Nikt też nie oddzwonił. Po kilku dniach udało się dodzwonić!! Radość. Jednak był to piątek około godziny 13. Prosiłam o rozmowę z kimś kto rzekomo wykonał naprawę usterki. Nie udało się, potem dostałam zapewnienie, że w przeciągu 30 minut oddzwoni do mnie kierownik. Niestety nikt nie oddzwonił. Po tygodniu umówiłam się z innym serwisem - euroserwis na al. Jerozolimskich. Tam zdiagnozowano i usunięto problem za pierwszym razem. Nie polecam Dom Volvo.
Użytkownik sieci
20 września 2023 22:09
Salon - samochody nowe
Ciekawy salon z ...
... autoryzowanym serwisem. Tylko dlaczego moje auto zostało od razu przewiezione do serwisu Nissan-Renault?
Użytkownik sieci
15 września 2023 11:22
Salon - samochody nowe
Obsługa nie raczyła ...
... się zainteresować... dobrze że są bardziej przyjazne miejsca ...
Użytkownik sieci
10 września 2023 07:44
Salon - samochody nowe
Drogo 😁😁😁😁
Użytkownik sieci
8 września 2023 21:44
Salon - samochody nowe
Serwis wykonany szybko, ...
... tylko w innych proponują chociaż głupią kawę.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 16:29
Salon - samochody nowe
Zarozumiała obsługa
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 10:38
Salon - samochody nowe
Od 45 minut ...
... próbuje się dodzwonić - teraz już do różnych dzialow- nikt nigdzie nie odbiera połączenia. Ani sprzedaż ani serwis ani części. szkoda czasu
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 23:06
Salon - samochody nowe
W dniu 26.07.2023 ...
... przyjechałem do salonu ok. Godziny 12. Pół godziny zajęło mi znalezienie miejsca do zaparkowania pod salonem... Całkowity brak zainteresowania że strony sprzedawcy, nikt nawet do mnie nie podszedł. Porażka.
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 22:39
Salon - samochody nowe
Salon Volvo z ...
... autoryzowanym serwisem i brak miejsca na zaparkowanie pojazdów klientów jak też aut oczekujących na przyjęcie do serwisu. Na plus serwis kawowy. Mało elastyczni handlowcy. Nowe fabryczne auto, pierwsza rejestracja odebrałem już z przebiegiem kilkudziesięciu km - podobno wszystko jest w porządku i jest to dopuszczalne że ktoś sobie nim gdzieś pojeździł. Ale było minęło. Wnioski niech każdy wyciągnie sam.
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 17:09
Salon - samochody nowe
Szczerze NIE POLECAM ...
... tego salonu. Zamówiłem XC60 - proces zamówienia przebiegł bez zastrzeżeń, samochód wyprodukował się zgodnie z ustalonym terminem. W dniu odbioru podczas oględzin samochodu okazało się, że jest uszkodzone prawe przednie nadkole - rysa około 20 cm. Po zgłoszeniu tego pracownikowi salonu - usłyszałem, że tego nie zauważyli i że mogło to się zdarzyć podczas transportu z fabryki (pracownicy salonu patrzyli na mnie jak kosmitę, że to zauważyłem i generalnie, że mi to przeszkadza - pozostaje cieszyć się, że podczas tego transportu samochód nie został bardziej uszkodzony). Po wymianie kilku zdań i przekonanie pracowników Volvo, że to nie jest normalna sytuacja - nowy samochód został zabrany na polerowanie uszkodzonego elementu. Po powrocie okazało się, że rysa nie została zlikwidowana. Na koniec końców postanowiłem odebrać samochód, a od pracownika Volvo zostałem zapewniony, że po weekendzie skontaktują się ze mną i naprawią usterkę ponieważ "Volvo nie ucieka od odpowiedzialności". Niestety po weekendzie nikt z Volvo się ze mną nie skontaktował, kontakt nastąpił z mojej strony. Zostałem umówiony na kolejne polerowanie, które nie zakończyło sprawy. Niestety pomimo zapewnień, że Dom Volvo nie ucieka od odpowiedzialności to sprawa nie została rozwiązana. Bardzo żałuje, że zdecydowałem odebrać się ten samochód. Jedyne co zostało mi zaproponowane przez Dom Volvo to trzecie polerowanie uszkodzonego elementu. Nie tego spodziewałem się po takiej marce. Szczerze nie polecam. W jakiej formie została do mnie wysłana propozycja wymiany elementu na nowy? Od kwietnia nie dostałem żadnej propozycji poza polerowaniem uszkodzonego elementu.
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 10:29
Salon - samochody nowe
Trzeba pomyśleć o ...
... zmianie handlowców. Człowiek przychodzi zostawić "raptem" 400k, a jest traktowany gorzej jak w budzie z kebsem bo "i tak nie ma samochodów, wiec mi tam nie zależy ktoś kupi" Pozdrawiam wysokiego Pana
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 15:56
Salon - samochody nowe
Po godzinie oczekiwania ...
... na osobę odpowiedzialną za kontakt z klientem zrezygnowałem i wyszedłem. Sprzedając towar za kilkaset tysięcy złotych taka obsługa klienta to nieporozumienie. Aktualizacja komentarza. Proszę sobie darować te przeprosiny nawet nikt kawy nie zaproponował i miejsca gdzie można usiąść i poczekać.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 13:13
Salon - samochody nowe
Obsługa ma gdzieś ...
... to, że ich własne auta stoją na miejscach dla inwalidów. Trzeba stawać dalej poza parkingiem bo miejsc brak dla klientów. Skandal pod względem obsługi dla osób niepełnosprawnych
Użytkownik sieci
9 czerwca 2023 13:51
Salon - samochody nowe
Работают отвратительно. Ждал ...
... 45 минут пока кто подойдёт спросить. (Przetłumaczone przez Google) Działają obrzydliwie. Czekałem 45 minut, aż ktoś przyjdzie i zapyta.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2023 18:17
Salon - samochody nowe
Fajny salon, szkoda ...
... tylko, że nie można kupić w nim auta, żaden model nie jest dostępny nie będący dieselem..
Użytkownik sieci
2 maja 2023 17:47
Salon - samochody nowe
Obsługa w tak ...
... prestiżowym salonie to pomyłka. Byłem poważnie zainteresowany kupnem auta używanego, które obejrzałem w internecie, niestety poza tym, że cena była wyższa o 15tys zł niż na otomoto to na podejście kogoś z obsługi trzeba poczekać odpowiednio długo i choć Pani w recepcji robiła wszystko żeby ktoś podszedł to i tak to trwało przynajmniej 20 minut. W końcu idzie Pan Marcin, myślałem, że do nas ale podszedł do osób którzy oglądali nowy egzemplarz. Niestety jaśnie Pan po kolejnej interwencji Pani z recepcji nadal został przy klientach, nie raczył podejść, chociaż aby powiedzieć że podejdzie za 5 minut. To moja druga wizyta w tym miejscu i raczej ostatnia, zarząd tego miejsca powinien przyjrzeć się obsłudze. Pracownicy myślą, że klient im tylko przeszkadza.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2023 22:12
Salon - samochody nowe
przyjechałem z xc60 ...
... na wycenę żeby odsprzedać. prosiłem o wycenę na maila. auto dawno sprzedane, a obiecanej wycenę wciąż czekam. zero zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 06:40
Salon - samochody nowe
Zawiodłem się na pracownikach sprzedaży samochodów używanych.
Użytkownik sieci
7 marca 2023 06:49
Salon - samochody nowe
Niekompetentna obsługa.