85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 marca 2022 23:28
Salon - samochody nowe
Piękne miejsce z ...
... super autami, niestety kobieca obsługa serwisu do wymiany, łże, kłamie, lekceważy i wprowadza w błąd a co najgorsze obraża i ma klientów za głupich. Umówienie na najprostszy przegląd i odbiór samochodu gdyby nie determinacja trwało by chyba tydzień, brak słów.. gdyby nie interwencja u "wyższej instancji" nie wiem jak by się to skończylo... Ale to nie o to chyba chodzi w takich wydawało by się prestiżowych miejscach za jaki chce uchodzić Dom Volvo... szkoda..
Użytkownik sieci
1 marca 2022 10:28
Salon - samochody nowe
Obsługa na bardzo ...
... niskim poziomie. Z wielką łaską. Pracownicy patrzą na klienta z góry, jakby był złem koniecznym. Kupowałem część, poprosiłem o fakturę, podałem NIP, a pracownik nie pytając czy dane są poprawne daje mi wydrukowana fakturę na inne dane. Na prośbę o poprawienie wzrusza ramionami i mówi że nie poprawi, tylko trzeba wysłać do nich notę korygująca. Paranoja, sam się pomylił i nawet nie miał chęci zrobić czego kolwiek. A ja mam teraz iść do księgowości i się tlumaczyc. Niech klient sam się męczy, pogaduszki i poranna kawka z kolegami ważniejsza.... Nikomu nie polecam tego miejsca. Radzę OMIJAĆ szerokim łukiem, w końcu jest dużo innych salonów Volvo.
Użytkownik sieci
13 lutego 2022 07:49
Salon - samochody nowe
Auto oddane do ...
... serwisu po 60 tys. Serwis mial trwać 1.5h plus mycie i sprzatanie. Po 3h nie byl gotowy, dostalam info ze jest jeszcze sprzątany. Odbiór nastąpił po 3.50 min bez żadnego raportu o stanie auta oraz co zostało wymienione. W środku samochodu brudno az sie zastanowiłam czy aby napewno jest to marka premium? Tylna kanapa nie odkurzona, gumowe dywaniki pozostały brudne od błota. Kurze widoczne na elementach wewnętrznych auta. Taka obsługa daje do myślenia przy kolejnym wyborze auta.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2022 13:33
Salon - samochody nowe
Serwis to jakaś ...
... kpina. Od ponad tygodnia nie mogę się skontaktować. I ta infolinia, że niby "oddzwonimy".... No NIE, NIE ODDZWANIACIE!!!!
Użytkownik sieci
16 grudnia 2021 08:39
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nieprzyjemne doświadczenie personelu, które nie odzwierciedla jakości samochodów (Wersja oryginalna) O experienta neplacuta a personalului care nu reflecta calitatea masinilor
Użytkownik sieci
16 listopada 2021 07:49
Salon - samochody nowe
Serwis w Domu ...
... Volvo to nie lada wyzwanie. Organizacja kuleje. Niby Volvo, ale na infolinii banku obsługa jest 100 razy lepsza. Umówienie terminu serwisu poszło sprawnie (Rejestracja przez aplikację. Telefon od konsultanta w celu potwierdzenia daty i godziny). Przy odstawieniu auta okazało się, że nie zgadza się godzina - rzekomo 7.00 (wg aplikacji umówiona i potwierdzona godzina to 8-8.30). Przewidziany czas serwisu - 2h. Ktoś zadzwoni, że auto jest gotowe do odbioru. Po 2h zero informacji. Telefonuję i otrzymuję informację, że jeszcze 1h ale raczej mniej. Ok… Mija kolejna godzina - zero kontaktu. Dzwonię ponownie. Auto gotowe... Za 30 min będzie do odbioru z myjni. Ok. Stawiam się w salonie. Auto nie jest gotowe. Kolejne 15 minut trzeba czekać. Czekaliśmy kolejne 30 min. Ostatecznie auto odebrane po ponad 4 godzinach! Wszystko byłoby ok, gdyby obsługa udzielała informacji zgodnych z rzeczywistością.
Użytkownik sieci
15 listopada 2021 20:08
Salon - samochody nowe
Kontakt zero zarówno ...
... z serwisem jak i obsługa klienta. Trzeci raz podejmuje próbę serwisu auta i jest bez zmian. Auto premium, salon premium, marka też premium ale tylko na papierku. Poziom Fita za czasów świetności FSO Nigdy więcej nowego auta z tej lokalizacji. P.s na naprawę powłoki lakierniczej czekam od Połowy lipaca. Pozdrawiam serdecznie
Użytkownik sieci
10 września 2021 23:49
Salon - samochody nowe
Może nie do ...
... końca bezpośrednia ocena, ale... Państwa ogłoszenia aut UŻYWANYCH w których podajecie cenę katalogową, a później rzekomą korzyść dla klienta to mistrzostwo marketingu. Współczuję tylko tym, którzy się na to nabierają.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 00:28
Salon - samochody nowe
Mam pytanie do ...
... klientów Dom Volvo wymieniłem w tym serwisie tarcze hamulcowe na nowe coś ok. 3800 zł. i po kilku hamowaniach (rozgrzaniu klocków) rzuca kierownicà tak jak przed ich wymianà, czy ktoś miał taki przypadek ? Starych tarcz nie zwrócono, powiedziano že poddano utylizacji. Dlaczego rzuca kierownicà ?
Użytkownik sieci
17 lipca 2021 12:36
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem. ...
... Po 20 minutach oglądania XC90 nikt nie podszedł. Żadnego handlowca nie było. Szkoda. 😏
Użytkownik sieci
19 czerwca 2021 17:02
Salon - samochody nowe
Niestety ale obsługa ...
... słaba. Oglądając samochody nikt do mnie nie podszedł, nie zapytał.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 12:34
Salon - samochody nowe
Auto umówione na ...
... serwis 1.06 do dziś nie zrobione. Długi weekend na parkingu. Codziennie „może uda się dziś”, „proszę spróbować później”. Nie polecam.
Użytkownik sieci
18 maja 2021 20:06
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa i ...
... praca z klientem nie mieści sie w jakiejkolwiek granicy. Od roku nie potrafią zrealizowac usługi w dodatku ich przedstawiciel to kłamca i lawirant. załosne
Użytkownik sieci
14 maja 2021 19:01
Salon - samochody nowe
Obsługa dramat, przyjechałem ...
... dziś z chęcią zakupu XC90. Niestety oczekiwałem na podejście handlowca 35 minut i się nie doczekałem. Brak zainteresowania klientem który jest na salonie. Ochrona też ma średnie podejście, przegania z parkingu
Użytkownik sieci
1 maja 2021 10:12
Salon - samochody nowe
Szkoda słów, nieuczciwe, nieetyczne zachowanie obsługi.
Użytkownik sieci
30 marca 2021 11:29
Salon - samochody nowe
Burak i cham z obsługi klienta
Użytkownik sieci
26 marca 2021 11:04
Salon - samochody nowe
Obsługa dramat. Umówione ...
... użyczenie na 4 marca. Samochód w ogóle nie przygotowany do jazdy, nie zatankowany, bateria rozładowana, wlew paliwa się nie otwierał. Po powrocie zero kontaktu, nawet handlowiec nie odebrał osobiście kluczyków, żadnego przepraszam czy propozycji umówienia kolejnej jazdy. Stracony czas, a skojarzenia z marką Volvo mam już tylko negatywne. Jeżeli rozważasz zakup Volvo to rekomenduje wybrać inny salon.
Użytkownik sieci
16 marca 2021 21:52
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa zajęta ...
... sama sobą, egzaltacja i nierzetelna informacja ...panu Piotrowi podziękowanie za zmarnowany czas i dziwne gierki cenowe, finalnie kupiłem Mercedesa GLA i BMW x3... cały dział sprzedaży do wymiany
Użytkownik sieci
20 stycznia 2021 21:07
Salon - samochody nowe
Obsługa dramat ,wiecznie ...
... zajęci czym innym niż klientem, umówiony byłem na odbiór auta po 11.30 ,o 12.20 Paniusia od wydania auta się pojawia ,nie zorientowana w niczym ,wciska jakieś kity o funkcjach volvo call że auto się musi sparować wiele godzin . Zaskoczona ustaleniami z opiekunem biznesowym .Szaleństwo ich podejście do klienta, jednym słowem auto opłacone to klienta olać do spodu .nie polece ich w żadnym wypadku .
Użytkownik sieci
31 grudnia 2020 12:12
Salon - samochody nowe
kłopot ze sprzedażą? ...
... bo zlecacie spamerom wysyłkę maili, a ponieważ mamy ponad 2000 domen spam trafia na większość i jeżeli płacicie od adresu to nieźle was robią w .... wuja ..... 31,12,2020 ponowna wysyłka spamu, tanio było? Playlink jest spamerem i tak wasze wiadomości bez czytania trafiają do kosza, ze spamerami nie współpracuję i nic od nich nie kupuję, tym bardziej, że spam trafia na drugi koniec Polski ....