84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 maja 2017 13:25
Salon - samochody nowe
P O R ...
... A Ż K A!! Poważna usterka (nowe auto, na gwarancji) zgłaszana do serwisu została błyskawicznie usunięta dzięki konsultacji telefonicznej ale przez inny serwis - nieautoryzowany !! Zero wiedzy miłej pani w serwisie Dom Volvo. Jej jedyna opcja - umówić wizytę. UWAGA: najbliższy termin za 20 dni !!! (18/05->08/06) + serwis nie ma auta zastępczego.
Użytkownik sieci
8 maja 2017 13:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 maja 2017 22:33
Salon - samochody nowe
Z kontaktu z ...
... Działem Sprzedaży jestem zadowolony i tyle jeżeli chodzi o pozytywy. SERWIS i OBSŁUGA KlLIENTA to moim zdaniem jakaś porażka. Zaczęło się od porażki ze zmianą kół, zabrudzoną tapicerką, i innymi drobiazgami, a skończyło się na zmianie serwisu do czego znacznie przyczynił się Pan Paweł Kierownik Centrum Technicznego. Dodatkowo ciągle nie działająca myjnia, brak miejsc na parkingu, problemy z dodzwonieniem na ogólny numer, a ostatnio wejście "od kuchni" bo nie działały główne drzwi. Nie wspominając już o braku wglądu na halę serwisową ponieważ nie ma przeszklenia. Podobno to we Francji "kelner" ma zawsze rację, ale w Polsce kupując samochód klasy PREMIUM oczekuję kompletnie innej obsługi niż zaoferowana w Domu Volvo. Ja stanowczo odradzam.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2017 12:50
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsluga jaka ...
... mozna sobie wyobrazic. Brak komunikacji z klientem, samochod zostal ubezpieczony bez mojej zgody i akceptacji oferty. Wydanie auta to jakis zart. Samochod wydawany byl zabrudzony na parkingu. Obsluga daleka od klasy premium i szwedzkich standardow. W salonie renault po przeciwnej stronie czulem sie jak vip i wszystko bylo dopieszczone a tu olewka totalna. Nie polecam tego salonu!
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2017 11:10
Salon - samochody nowe
Obsługa masakra...przynajmniej mi ...
... się taka trafila .Pan handlowiec swoją postawą zdecydowanie zniechęcił nas do zakupu auta w tym salonie. Nieuprzejmy i zblazowany. Miałam uczucie ze mu przeszkadamy Porażka.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2017 20:39
Salon - samochody nowe
Tragedia-godziny pracy (14.00), ...
... czlowiek jedzie by porozmawiać o zakupie auta za ponad 200 tys a tu informacja ze wszyscy handlowcy mają spotkanie piętro wyżej i nikt nie raczy zejść do klienta tylko trzeba czekać ponad godzinę - powodzenia z takim podejściem - auta super ale obsługa dramat
Użytkownik sieci
2 czerwca 2016 18:16
Salon - samochody nowe
Pierwsze wrażenie okropne. ...
... Panienki z obsługi niekompentne. Najpierw usłyszałam, że S90 u nich jeszcze nie ma. Druga stwierdziła , że jest ale nie można go zobaczyć. Bo to jakaś tajemica handlowa. Przyszedł Pan, który nas zaprowadził do samochodu i odpowiedział na większość naszych pytań. A tak w ogóle to przywitał nas Pan z ochrony i pomimo kilku wolnych miejsc na parkingu, kazał na zaparkować na kawałku krawężnika. Ogólnie masakra. Niech Volvo się wstydzi.