85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2020 13:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 grudnia 2020 15:23
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić akcesoria ...
... Volvo w sobotę. Miła Pani prosiła, żebym poczekał aż zwolni się któryś ze sprzedawców. Po 10 minutach podeszła i stwierdziła, że tego dnia jednak akcesoriów nie można kupić... Pewnie ze względu na coraz większą liczbę osób zainteresowanych samochodami. Marka premium, obsługa mniej... Pojechałem do Autogali i zostałem świetnie obsłużony :)
Użytkownik sieci
27 listopada 2020 15:25
Salon - samochody nowe
Znakomity salon, podoba ...
... mi się że traktuja samochody jak ludzi i nie są w stanie podać wersji wyposażenia samochodu które chce się kupić gdyż "RODO" a jak wszyscy wiemy, samochód posiada dane OSOBOWE, bo nie jest ciężarówką xD
Użytkownik sieci
14 listopada 2020 08:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 listopada 2020 20:27
Salon - samochody nowe
Niestety, ale przy ...
... odbieraniu samochodu mocno się zawiodłem. Najpierw był problem z przesłaniem tablic, abym mógł samochód zarejestrować (2 dni zwodzili mnie informując, że zostały wysłane) w końcu sam po nie pojechałem ponad 300 km. Później okazało się, że samochód został zamówiony w innej specyfikacji niż ustalałem ze sprzedawcą (czarne skóry zamiast jasnych). Po kilku telefonach zaproponowano mi w zamian komplet opon zimowych oraz komplet gumowych dywaników. Opony dotarły, ale dywaniki pomimo 3 maili z ich strony, że zostały wysłane wciąż nie dotarły (rok czasu właśnie mija).
Użytkownik sieci
28 października 2020 15:03
Salon - samochody nowe
Kontakt z serwisem ...
... zawsze jest słaby, 2 miesiące czekałem na akcję naprawy pasów bezpieczeństwa i podobno dalej brakuje im części, ale pojechałem do innego serwisu autoryzowanego i zrobiono to od ręki!
Użytkownik sieci
24 października 2020 18:57
Salon - samochody nowe
Ceny samochodów używanych ...
... najwyższe w Warszawie,a jakość samochodów bardzo słaba.
Użytkownik sieci
23 października 2020 17:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 października 2020 08:26
Salon - samochody nowe
Trafiliśmy akurat na ...
... pracownika co widać że nie miał ochoty tam być i rozmawiać z ludźmi. Ale miejsce przyjemne
Użytkownik sieci
6 października 2020 10:33
Salon - samochody nowe
Szczerze mówiąc to ...
... poziom obsługi rozczarowujący jak na ceny które mają. Najdroższe ASO w Warszawie, a trzeba się dopraszać o podstawowe rzeczy...
Użytkownik sieci
11 września 2020 16:14
Salon - samochody nowe
Potrzebowałem wymienić i ...
... zaprogramować moduł haka. Pan z serwisu powiedział, że tylko nowy bo używanego nie da się zaprogramować i nie będzie działał z moim samochodem. W innym serwisie zaprogramowali mi bez problemów używany moduł ;-)
Użytkownik sieci
9 września 2020 18:19
Salon - samochody nowe
Slaba obsluga jesli ...
... chodzi o zakup nowego samochodu.Panu sprzedawcy jakby nie za bardzo sie chcialo udzielac jakiejkolwiek informacji.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 19:05
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz spotkałem ...
... się z takim traktowaniem. Wyraźnie przeszkodziłem księżniczce na recepcji w przeglądaniu fejsa pytaniem po 30 minutach czy można tu kupić samochód. Cieszę się, że konkurencja przychylniej patrzyła na kogoś kto chce u nich zostawić pieniądze.
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 20:56
Salon - samochody nowe
Słabo. Umawiałem się ...
... w piątek na testowanie xc 60. Na miejscu dowiaduję się, że to nie piątek tylko sobota. 0 informacji wcześniej. Handlowiec z Domu Volvo nie odbiera telefonów. Dobra mówię. Kupili Chińczycy, zmienili standardy. Szkoda. Druga gwiazdka za szybkość oddzwaniania Pani z recepcji. Byłaby jedna.
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 22:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 09:51
Salon - samochody nowe
Obsluga Klienta na ...
... bardzo niskim poziomie, brak poszanowania Klienta, ktory musi zabiegac o informacje w sprawie naprawy gwarancyjnej.
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 20:05
Salon - samochody nowe
Do lipca 2020 ...
... byłem bardzo zadowolony z serwisu. Jedyną wadą był czas oczekiwania na dostanie sie serwisu (zazwyczaj około 14 dni). Niestety ostatnio bardzo zawiodłem sie na serwisie i NIE polecam serwisu w DOM VOLVO. Pomimo umówienia sie na wymianę kompletnego manualnego sprzęgła z 2 tygodniowym wyprzedzeniem otrzymałem w przeddzień wizyty telefon z serwisu. Pani poinformowała iż nie byli w stanie ściągną nowego sprzęgła w ciagu 2 tygodni ponieważ jest ograniczony dostęp do części. Otrzymałem również informacje iż w przypadku dalszej chęci wymiany sprzęgła w DOM VOLVO muszę poczekać kolejne 2 tygodnie. Z ciekawości zadzwoniłem do 2 przypadkowo wybranych ASO Volvo jednego Warszawskiego i jednego z innego miasta. W obu przypadkach otrzymałem informacje iż kompletne sprzęgło jest dostępne oraz cały czas było dostępne w ciągu max 3-4 dni od zamówienia. NIE POLECAM serwisu.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 15:22
Salon - samochody nowe
Sztuczna grzeczność zamiast ...
... zreperować samochód to chciał wymienić części za 10 000 zł ogólnie nieciekawie
Użytkownik sieci
19 maja 2020 16:50
Salon - samochody nowe
Kupiłem używany samochód ...
... w programie Volvo Selekt w salonie Dom Volvo w Warszawie. Oznajmiono nam o jednej szkodzie obtarcie prawego nadkola, który został polakierowany. Dzisiaj po trzech latach użytkowania wykonuje przegląd przedzakupowy dla klienta w salonie Volvo w Bielanach Wrocławskich okazuje się że cały samochód został polakierowany. Duży znak zapytania co do zaufania. O takie machlojki nigdy bym was Volvo nie spodziewał. Wygląda na to że nawet autoryzowanym przedstawicielom Volvo nie można wierzyć. Przykre... Volvo V40 YV1MV5151D2003710
Użytkownik sieci
12 maja 2020 10:47
Salon - samochody nowe
Miałem ostatnio okazje ...
... zobaczyć film który się nagrał wideo-rejestratorem w aucie które to było na naprawie w tym serwisie. Szczerze jestem przerażony zarówno słownictwem jak i traktowaniem auta klienta. klient złożył reklamacje - usłyszał przepraszam... wstyd !!! Film powinien trafić do sieci jak i do centrali volvo w Szwecji na co oczywiście namawiam właściciela tego auta... Fajnie się katowało biała v60.... Odpisujecie Państwo że sprawa została załatwiona - raczej zamieciona pod dywan... Nawet nie macie tyle w sobie honoru czy szacunku dla klienta by sprawę załatwić. Taka jest prawda a nie pisanie że sprawa wyjaśniona mechanikami. Właściciel to od was usłyszał tylko przepraszam i do widzenia.