84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 12:58
Salon - samochody nowe
Odpowiedź Domu Volvo. ...
... Usterki nie obejmuje program gwarancji. Ciekawe co obejmuje ta gwarancja? Dziękuję Bogu, że nie pokusiłem dokupić tej dodatkowej. Sprzedawca czaruje przy sprzedaży, że obejmuje każdą usterkę. Nie chodzi mi o zapłatę rachunku, a o robienie klientów w konia. Do błędów komputera jaśnie państwo nie raczyli nawet zajrzeć. Koniec dyskusji mamy tu żywy przykład jak olać i stracić klienta!
Użytkownik sieci
29 października 2019 14:05
Salon - samochody nowe
Mieszkanie w sąsiedztwie ...
... tego dilera to koszmar. Od rano do wieczora wyją alarmy aut!! Pomimo próśb i gróźb osoby kierujące pracownikami nie potrafią zapanować nad swoimi pracownikami!!!
Użytkownik sieci
24 października 2019 11:00
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi klienta ...
... tak daleko odbiega od standardów w innych markach premium, z którymi miałem do czynienia, że aż muszę się tym podzielić. Ten konkretny salon zanotował dużego minusa za nie przesłanie oferty na samochód, którego specyfikację omawialem telefonicznie z handlowcem przez ponad pół godziny. Zero kontaktu, pomimo obietnic. Wtedy pomyślałem, że może mialem pecha i spróbuje u innego dealera Volvo, ale okazało się ze warszawskie salony tej marki trzymają równy poziom. Znudzone i nieprzyjemne telefonistki przelaczaja do działów handlowych, w których nikt nie odbiera. Jak już ktos odbierze to na dzien dobry informuje o wszystkim czego nie da sie zrobić, mając chyba na celu jak najszybsze zakończenie rozmowy. Jestem świadom, że Volvo cieszy sie obecnie zainteresowaniem, ale przy takim podejściu do klienta, przeczuwam, że ten stan nie potrwa długo. Po kilkukrotnych probach zakupu samochodu w różnych salonach oraz 1 wizycie osobiście, z przyjemnością wybrałem samochód konkurencji.
Użytkownik sieci
1 października 2019 14:24
Salon - samochody nowe
Obsługa dramatyczna. Pojechałam ...
... z zamysłem zakupu samochodu - i jak się okazuje Salon nie dysponuje pracownikami ( wyjątkowo dziś tak trafiłam). Serio? 2 tygodnie temu również nie byłam w stanie nic załatwić bo wszyscy pracownicy byli na jazdach testowych. Gratuluje podejścia do potencjalnego klienta.
Użytkownik sieci
29 września 2019 09:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 września 2019 22:17
Salon - samochody nowe
Miejsce stylowe, zadbane. ...
... Oferowany produkt też niczego sobie. Ale.... ... przy wejściu Pani w recepcji unosi wzrok brak odpowiedzi na staropolskie dzień dobry - być może było pod nosem. Pani chowa się za monitorem. Sprzedawcy udają, że nie widzą klienta. Obsługuje się więc sam. Katalog moim doradcą - był obok S60. Podchodzę w kierunku recepcji myśląc, że Pani w recepcji zainteresuje się chodzącym po salonie kliencie - myślenie nie boli ale czasami bywa złudne jak, relacji zero. Przy wyjściu zero interreakcji na staropolskie dowidzenia. Oj marnie. Będzie Euroservice.
Użytkownik sieci
1 września 2019 09:03
Salon - samochody nowe
Człowiek przychodząc do ...
... salonu Volvo spodziewa się trochę lepszego podejścia sprzedawcy do potencjalnego klienta, który mógłby u Państwa zostawić trochę $$$ (przynajmniej takie było moje oczekiwanie względem marki Premium za jaką uważałem do tej pory Volvo), sprzedawca od niechcenia skonfigurował samochód, nawet nie próbując w żaden sposób czegokolwiek podpowiedzieć/doradzić. Konfigurację na zasadzie co chce w aucie to mogę zrobić przez konfigurator na stronie bez konieczności pojawienia się w salonie. Jazdy testowej nawet nie byłem w stanie przeprowadzić gdyż samochód z tym silnikiem był niedostępny przez 3 kolejne tygodnie, ale Pan sprzedawca stwierdził że potwierdzi dostępny termin i odezwie się w poniedziałek żeby umówić się na jazdę testową. Od rzeczonego poniedziałku minęło 2 tygodnie, a kontaktu w jakiejkolwiek sprawie którą chciałem potwierdzić lub na którą chciałem się umówić jak nie było tak nie ma. Bardzo ciekawe podejście do klientów mają Państwo, chyba że to ja popełniłem faux pas pojawiając się w bardzo ciepły letni dzień w krótkich spodenkach i t-shirt i parafrazując klasyka może u Państwa istnieje zasada, że klient w krótkich spodenkach i t-shirt nie jest godzien jeździć Volvo i go na to nie stać. Jeżeli takie jest Państwa podejście to gratuluję podejścia i oceniania 'książki po okładce'. Jednocześnie sugeruje przyjrzenie się konkurencji z podobnego segmentu, gdzie klient nie czuje się nie być godnym jeżdżenia samochodem z 4 kółkami i gdzie sprzedawca potrafi spędzić kilka godzin żeby omówić wszelkie kwestie i doradzić klientowi. Niestety moje doświadczenie potwierdziło się z doświadczeniem kolegi, który bardzo podobne miał odczucia po wizycie u Państwa. Jednocześnie życzę Państwu powodzenia w dalszym prowadzeniu biznesu z takim podejściem do klienta.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2019 20:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2019 14:32
Salon - samochody nowe
Dramat w obsłudze ...
... posprzedażowej - o ile sam proces wyboru, budowania specyfikacji i negocjacji był bez zarzutu (pozdrowienia dla pana Lecha), to niestety Dom Volvo nie umie radzić sobie z faktem, że półroczne XC90 już trzeci raz musi odwiedzić serwis, z czego jedna wizyta była już na lawecie.... Natomiast dodzwonić się do jaśniepaństwa z serwisu nie sposób - 20 minut oczekiwania na połączenie nie gwarantuje rozmowy z konsultantem! Przepraszam, ale od marki z tej półki można oczekiwać sporo więcej w sposobie obsługi klienta Postanowiłem dopisać moje dalsze wrażenia z rozwiązywania problemu - wsiadłem w samochód i wybrałem telefon do działu serwisowego rozpoczynając tym samym oczekiwanie na połączenie z konsulatantem, a jednocześnie jechałem do serwisu na Puławskiej. Dodam tylko, że miałem do przejechania dystans spod PKiN w godzinach popołudniowego szczytu, dojechałem nadal wisząc na linii i oczekując na połączenie, po czym pokazałem mój telefon z połączeniem trzem trajkoczącym w najlepsze na recepcji panienkom z pytaniem, dlaczego kpią z klientów... Salon był pusty, jeden klient w dziale serwisowym, nikogo przy telefonie i odpowiedź, że pewnie coś się stało z centralką.... Może jednak właściciel salonu zechce w końcu się zainteresować tematem, bo to naprawdę kwalifikuje się do przetłumaczenia i wysłania w górę do Goeteborga...
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2019 17:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2019 21:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 14:24
Salon - samochody nowe
Nikt w serwisie ...
... nie odbiera telefonów przez kilka dni pod rząd! To kpina z klientów!
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 12:49
Salon - samochody nowe
ja rozumiem ze ...
... wygladam wzrostem jak szczyl, moze nie nosze ubran od srucciego, ale nie lubie jak do drugiego czlowieka odnosi sie z niechecia juz od DRZWI. Ile razy tam wszedlem, tyle razy odnioslem wrazenie i widzialem wzrok typu " zgubiles, sie biedny dzieciaku?" albo "uwazaj elka, chce zajumac dlugopis" szkoda ze wszystkich traktujecie z gory, mimo iz to dzieki nam zyjecie. elo. PS. W DUPIE mam kontakt z wami juz. nawet nie musicie odpisywac.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2019 18:04
Salon - samochody nowe
Do dipy brak zainteresowania
Użytkownik sieci
8 czerwca 2019 22:12
Salon - samochody nowe
Niestety muszę potwierdzić ...
... niezbyt dobre opinie o Domu Volvo. O ile oferta na samochód, rozmowy ze sprzedawcą i sama transakcja sprzedaży samochodu przebiegły wzorowo (nie ma się co dziwić kasa przyszła......) to po odbiorze samochodu i wyjedzie za bramę czar prysł. Zerowy kontakt z osobą która sprzedała mi samochód (pomimo deklaracji, że jest do dyspozycji w razie potrzeby)- nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile. Pan oddzwonił jeden raz po tym jak miła Pani z Domu Volvo zadzwoniła z ankietą i przedstawiłem swoje odczucia..... Kolejny temat to obsługa w dziale części zamiennych- Pan z którym rozmawiałem całą swoją osobą prezentował stanowisko "czego chcesz- albo kupuj albo spadaj".
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 13:17
Salon - samochody nowe
Witam, jeśli ktoś ...
... liczy na szybki kontakt i miłą obsługę to radze unikać Dom Volvo. W ogóle nie można się dodzwonić. Jak już Pan raczył odebrać to z tonu był bardzo nie uprzejmy i arogancki. Zadzwoniłem do innego serwisu tel odebrany po trzecim sygnale i jeszcze mi zaproponowano 5% rabatu. także odradzam
Użytkownik sieci
8 maja 2019 21:33
Salon - samochody nowe
Klient indywidualny jest umiarkowanie dopieszczany
Użytkownik sieci
5 maja 2019 11:32
Salon - samochody nowe
Do dziś nie ...
... dostałem oferty która mieli przygotować . Minął miesiąc. Nie traktują poważnie klienta.
Użytkownik sieci
28 marca 2019 09:56
Salon - samochody nowe
Najpierw nie można ...
... się dodzwonić. Potem proszą o numer, żeby nie oddzwaniać. Kupiłem tam już 3 Volvo i widzę dramatyczny spadek jakość obsługi klienta w ostatnim roku.
Użytkownik sieci
19 marca 2019 22:30
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... zdecydowanie zbyt wysoka ocena dla tego salonu. Przez parę dni uczestniczyłem w dziwnej telegrze próbując dodzwonić się do działu serwisowego. Niestety nigdy nie trafiłem na "wolną linię". Tydzień temu udało mi się skontaktować z recepcja. Pani wylegitymowała mnie oraz moje auto i powiedziała ze niebawem ktoś się odezwie. Nikt się nie odezwał do dnia dzisiejszego a moje Volvo dobija do 30000 km. Moja rada: zamiast inwestować w lanserskie światełka zainwestujcie w telefony i kompetentnych pracowników.