90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 19:07
Salon - samochody nowe
Dno, niekompetencja i ...
... olewanie wszystkich i wszystkiego, pracowników KIA powinno się wysłać o serwisu Toyoty aby tam myli podłogi i przyglądali się jak obsługiwać klienta. 1. Drobna naprawa rocznego samochodu z przebiegiem 30kkm trwała ponad 3 miesiące. 2. Samochód zastępczy wydany w zimę na oponach letnich, na pytanie dlaczego są takie opony otrzymałem odpowiedź że w Polsce nie ma obowiązku zmiany opon na zimowe. 3. Kontakt telefoniczny to kolejna kpina z ludzi którzy trafili do serwisu. 4. W trakcie 93 dniowego "serwisowania" samochód stał na parkingu tuż obok (20 m) wyburzonego budynku bez jakichkolwiek zabezpieczeń. ZDECYDOWANIE omijajcie ten serwis szerokim łukiem. Na szczęście to nie jest jedyny salon kia w Warszawie. Ciekawe czy właściciel salonu raczy to przeczytać i odnieść się do mojej opinni, jak to czyni w pozytywnych opiniach.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 21:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego salonu i serwisu.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 14:25
Salon - samochody nowe
Pozytywne wrażenie na ...
... starcie zostało niestety zatarte, samochód demo został wydany z wadą ukrytą. W trakcie przygotowania auta do wydania oraz dodatkowo w trakcie przeglądu odpłatnego serwis tego nie wychwycił. Odradzam serwisowanie auta w tym miejscu.
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 08:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Odebrałem ...
... nowe auto 29.08.2022 w Kia Dynamica. W lutym auto się popsuło i pojechało na lawecie do serwisu Kia Dynamica. Na początku marca otrzymałem informacje telefoniczną, że auto miało wcześniej uszkodzony tył i gwarant odmawia naprawy gwarancyjnej, ponieważ naprawa nie odbyła się w ASO. Po sprawdzeniu na jednym z płatnych portali z historią pojazdu otrzymałem informację, ze auto rzeczywiście było uszkodzone tyłem w sierpniu. Auto zostało naprawione na gwarancji. Po odebraniu auta poprosiłem Kia Dynamica o rekompensatę, ponieważ kupiłem nowy samochód, który był wcześniej uszkodzony (o czym nikt mnie nie poinformował przed zakupem), co moim zdaniem ma wpływ na wartość pojazdu. Otrzymałem odpowiedz, że auto miało tzw. szkodę transportową (zdjęcia oraz kalkulację naprawy) oraz cytuję ,,W powyższym przypadku nie możemy zatem mówić o samochodzie, który miał szkodę komunikacyjną a dokonana naprawa w żaden sposób nie obniża wartości samochodu, gdyż została usunięta zgodnie z technologią producenta''. Zawsze uważałem, że kupując nowy samochód w salonie mamy pewność, że auto wcześniej nie miało żadnych ,,przygód'', jednak jak widać bardzo się myliłem.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2023 22:04
Salon - samochody nowe
Tego dnia odwiedzałem ...
... parę salonów i Kia Sportage była moim faworytem. Po wizycie jednak wylądowała na szarym końcu. Pani, z którą byłem umówiony sprawiała cały czas wrażenie jakby nasza obecność jej przeszkadzała i robiła łaskę, że musi nas obsłużyć. Była umówiona jazda, miało być 40 min samemu lub 25 min z nią. Jechaliśmy może 15 min w "gęstej" atmosferze. O aucie nie potrafiła dużo powiedzieć. I teraz mam dylemat czy mój negatywny odbiór auta nie wynika z fatalnej obsługi klienta. Salonu nie polecam.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 17:47
Salon - samochody nowe
Niestety pani doradczyni ...
... absolutnie nie stanęła na wysokości zadania. Oprócz odczuć subiektywnych (zachowywała się jakby nie miała czasu i ochoty z nami rozmawiać), skompromitowała się proponując samochód (Sportage) w nieistniejącej konfiguracji oraz nie znając podstawowych informacji na temat samochodu jak i jego wyposażenia. Dodaję dwie gwiazdki, gdyż sama jazda próbna odbyła się zgodnie z ustaleniami.
Użytkownik sieci
12 listopada 2022 10:04
Salon - samochody nowe
Olewcze podejście sprzedającego, ...
... typu "ludzi bez krawatów nie obsługujemy"
Użytkownik sieci
7 października 2022 17:49
Salon - samochody nowe
Nie ma tam ...
... w ogóle samochodów do jazdy, wszystko wysprzedali.
Użytkownik sieci
3 marca 2022 14:50
Salon - samochody nowe
Jest tak sobie. ...
... Doradza Klienta zasmarkany i roznoszący zarazki podczas pandemii. Jak nie musisz to kup auto w innym miejscu
Użytkownik sieci
26 października 2021 17:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Przyjechałem ...
... do salonu w celu uzyskania informacji o Kia Niro, lecz zero zainteresowania klientem. Podkreślam, byłem sam z żoną w salonie i trzy osoby z obsługi. Jednak zdecyduję się raczej na Toyotę bo jest miła i kompetentna obsługa, zainteresowanie klientem.
Użytkownik sieci
7 października 2021 17:15
Salon - samochody nowe
Chciałem umówić się ...
... na pierwszy przegląd gwarancyjny (15 tys km). Jest to mój najbliższy serwis. Usłyszałem, że pierwszy wolny termin to 20-któryś października. Za ponad 2 tygodnie! Jest to samochód, który pracuje i za dwa tygodnie będzie miał już ponad 15000km i obawiam się, że wtedy gwarancji już nikt nie podbije. Zadzwoniłem do innego serwisu. Jestem umówiony za dwa dni, ale termin był też na poniedziałek (4 dni).
Użytkownik sieci
15 września 2021 11:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 17:14
Salon - samochody nowe
Przed chwilą wyszłam ...
... z salonu z mężem dość mocno zniesmaczona. Weszłam z budżetem przewyżającym cenę każdego z samochodów stojących w salonie. Przez 10minut żaden z pracowników nawet nie podszedł zapytać czy może w czymś pomóc. Przez ostatnie 3 dni byłam w około 10 salonach i w żadnym nie miałam takiej sytuacji. Nie pozostaje nic innego jak udać się do innego salonu;)