87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2023 17:35
Salon - samochody nowe
Serwis umówiony z ...
... ponad miesięcznym wypowiedzeniem. Na około tygodnia przed otrzymałem telefon, że mechanik obsługujący mój pojazd nie jest dostępny i zaproponowano mi przeniesienie serwisu z porannej na godzinę popołudniową. Poprosiłem o wstrzymanie z przekładaniem gdyż musiałem zmienić plany, aby się dostosować. Po weekendzie oddzwoniłem, żeby potwierdzić. Okazuje się ze proponowany mi alternatywny termin już nie jest aktualny. Szanowni Państwo, w trakcie pierwszej rozmowy sami poprosiliście aby umawiać się z wyprzedzeniem w miesiącach wakacyjnych, co też uczyniłem. Następnie zmieniacie termin z powodów, które mimo ze nie są zależne od Państwa, to żadnego klienta nie powinny obchodzić. Następnie proponujecie alternatywny termin, który po 3 dniach roboczych jest nieaktualny i nawet nie dzwonicie, żeby o tym poinformować. To mój trzeci samochód grupy VW i pierwsza i ostatnia wizyta (próba) w waszym serwisie. Poprzednie serwisy w innych salonach tez nie należały do przyjemności.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2023 19:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 lipca 2023 17:17
Salon - samochody nowe
Oczywiście przy sprzedaży ...
... wszystko pięknie i miło, ale jak tylko coś się dzieje z nowo kupionym autem to poziom obsługi serwisu spada do 1 gwiazdki.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 15:45
Salon - samochody nowe
Serwis nie bierze ...
... odpowiedzialności za czynności, które podejmuje, skutkujące powstaniem innej usterki. Podejmują pozytywną decyzję, przyznając się do winy, podczas gdy przychodzi do wywiązania się ze zobowiązania, zmieniają decyzję. Doradca serwisowy kłamie, nie odbiera telefonów. Kierownik serwisu nie oddzwania, mimo, że dzień wcześniej zapewniał, że osobiście zajmie się sprawą. Naprawa dotyczyła Volkswagena. W końcu Dynamica to ASO VW Group. PS. Proponowano mi naprawę uszkodzonej klapy metodą chałupniczą czyli "zaprawkę"... Nie polecam. Omijajcie z daleka.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2023 21:54
Salon - samochody nowe
Czerwony seat Leon ...
... na blachach CB489MM stoi zaparkowany na długiej jak przez jakiegoś idiotę
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2023 15:35
Salon - samochody nowe
Oddałam auto do ...
... naprawy, firma kompletnie nie umie określić przewidywanego terminu naprawy (pierwotnie powiedziano mi że auto będzie do odebrania tego samego dnia! Kolejny termin wyznaczony został na 3 dni później, a następny na za 2/3 tyg.). Po 1,5 tyg. zostałam poinformowana ze auto jest do odbioru, jednak pan z którym rozmawiałam nie określił konkretnej godziny. Zadzwoniłam by upewnić się o której moge przyjechac, okazuje się ze pana który zajmuje się autem nie ma już w pracy, a pozostali pracownicy nie wiedzą nic! Od godziny próbuje dowiedzieć się jednej prostej rzeczy, pracownicy proszą o cierpliwosc i oczekiwanie na telefon, ale nikt do mnie nie zadzwonił. Komunikacja tragiczna, podejście do klienta także. Nie moge zaplanowac zdania samochodu zastępczego, właściwie nic nie moge zaplanowac, bo firma nie umie potwierdzić ze auto zostało naprawione …
Użytkownik sieci
18 stycznia 2023 17:35
Salon - samochody nowe
Serwis bardzo drogi ...
... nie polecam .Przegląd serwis w info telefonicznym cena bardzo dużo inna niż bezpośrednio u doradcy na miejscu .Ta samo usługa w innym autoryzowanym serwisie seata taniej o 600 zł
Użytkownik sieci
16 stycznia 2023 18:13
Salon - samochody nowe
Wcześniej współpraca układała ...
... się różnie. Naprawę po szkodzie z obsługa oceniam bardzo wysoko. Jakiś czas temu przegląd odbył się z promocyjnym myciem auta - auto nie zostało umyte bo zabrakło czasu. Dlatego ogólnie oceniałem to miejsce średnio… jednak w październiku kontaktowałem się kilkukrotnie w sprawie montażu blokady skrzyni biegów. Za każdym razem miałem czekać na kontakt. Czekam do dzisiaj…
Użytkownik sieci
16 września 2022 11:24
Salon - samochody nowe
Pracę mechanika oceniam ...
... na 5 Jeżeli chodzi o komunikację z serwisem 1.
Użytkownik sieci
2 maja 2022 15:14
Salon - samochody nowe
Dziś zadzwoniłem z ...
... prośbą o wyjaśnienie procedury likwidacji szkody. Facet, który mnie obsługiwał był bardzo pretensjonalny mówiąc "co mu do tego", że potrzebuję upoważnienia do likwidacji szkody w innym serwisie. Pretensjonalnym tonem dał znać, że brak mu profesjonalizmu. Nie polecam kontaktować się z tym działem.
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 19:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lutego 2022 20:56
Salon - samochody nowe
Koszmarna obsługa w ...
... dziale likwidacji szkody. Brak jakiejkolwiek współpracy z klientem. Ubezpieczyciel ocenił czas naprawy na 3 dni. Kosztorys zatwierdzony przez ubezpieczyciela 24.01 samochód oddany 05.02 po wielokrotnych interwencjach telefonicznych. Cały kontakt inicjowany tylko i wyłącznie przez klienta, warsztat nie odpowiedział na e-maila z 27.01 do tej pory. Na prośby o dokumentację dla ubezpieczyciela otrzymywałem "screenshoty" ekranu monitora. Odnoszę wrażenie że aby nie moje telefony samochód nadal by stał w warsztacie. Naprawa blacharska też pozostawia do życzenia w kwestii spasowania części ale samochód nie nowy więc można to zaakceptować. Jedynie "Mechanika" stanęła na wysokości zadania i trochę zatarła tragiczne wrażenie.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2021 08:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam!! Przy ...
... umawianiu się na serwis podają ceny niższe niż później po przeglądzie. Wiedzą ile kosztuje serwis gwarancyjny, a mimo to podają niższą cenę żeby się umówić. Auto po przeglądzie nie umyte. Zero podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
30 listopada 2021 09:18
Salon - samochody nowe
Szkoda słów
Użytkownik sieci
18 maja 2021 15:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2021 12:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2021 12:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2021 12:14
Salon - samochody nowe
Zamówiłem samochód Cupra ...
... Ateca w październiku, warunki zakupu zostały ustalone, termin odbioru najpóźniej styczeń. W styczniu odszedł z firmy przedstawiciel u którego zamawiałem auto, Pan kierownik potwierdził, że wszystkie warunki jakie ustaliłem z przedstawicielem są jak najbardziej aktualne, gdyż jak stwierdził są „poważną firmą”. Jak się okazało dwa tygodnie przed odbiorem (czyli ostatni tydzień marca) jednak niekoniecznie, gdyż Pan Kierownik uznał, że nie mogą się zgodzić na ustalone warunki i muszę do auta dopłacić. Nie zgodziłem się na to i czekałem około tygodnia na odpowiedź co do zakupu auta w cenie jaką wynegocjowałem zamawiając auto w październiku. Odpowiedź była taka, że dopłatę dzielimy na pół, co dla mnie było niedopuszczalne. Już pomijając, że Pan Kierownik wiele razy mówił, że zadzwoni, a nie dzwonił. Finalnie: pół roku czekania na auto, kilkukrotne potwierdzanie warunków zakupu auta by finalnie kazać mi bezpodstawnie dopłacić. Drodzy Państwo, poważna firma nie każe czekać pół roku na auto (obiecywane 3 miesiące) i jeszcze dopłacać, pomimo ustalenia innych warunków. Nie jest winą klienta, że nie wywiązaliście się Państwo z terminu, jak również nie jest winą klienta zmiana ceny auta w tym czasie i uważam za bezczelne jeszcze na koniec kazanie mu dopłacić pomimo ustalenia danych warunków zakupu i potwierdzania ich w trakcie oczekiwania na samochód.