Zobacz na mapie
87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 marca 2025 09:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu ...
... tego serwisu. Brak szacunku dla klienta po zakupie samochodu za 400.000 zł. Serwis blacharski na marnym poziomie, naprawa z OC i same problemy, błędna diagnoza przez co przepychanki z ubezpieczycielem i wydłużanie terminu naprawy plus jakikolwiek brak inicjatywy własnej. Serwis mechaniczny na miejscu porażka, wymienili lampy bez ich jakiegokolwiek ustawienia - świeciły w dół/bok tak że jazda samochodem była niebezpieczna. Generalnie tylko płacić i nic nie wymagać.
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 10:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu ...
... serwisu blacharsko-lakierniczego. Moje zgłoszenie rzekomo było procedowane u ubezpieczyciela sprawcy przez 2 miesiące - rzekomo maile nie dochodzą i nikt nie wpadł na pomysł żeby zadzwonić i ustalić co ze szkodą. Dopiero po moim telefonie ubezpieczyciel przesłał mi maila sprzed ponad miesiąca ze zgodą na naprawę, serwis nie wykonał w tym zakresie nic i mnie obwiniał że maile nie dochodzą do nich. Auto zastępcze dostałem całe brudne i bez paliwa. Po odbiorze auta zauważyłem, że samochód jest cały gorący i komputer pokazał że samochód własnie zrobił niecałe 40 km - serwis przestawia sobie auta na kołach między lokalizacjami korzystając z auta i paliwa Klienta, rzekomo o tym informują ale nie wygląda to za dobrze jak znika z baku paliwo i na liczniku przybywa około 100 km.... Wyjaśnienia na zgłoszoną reklamację to kolejne obwinianie Klienta - bo maile nie dochodzą, bo informowaliśmy że jest źle i nic z tym nie zrobiliśmy...
Użytkownik sieci
14 lutego 2025 20:24
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... miałem nie miła przyjemność sprawdzania auta w tym serwisie . Pan od obsługi klientów JK pracuje tam jako przymusowy robotnik albo nienawidzi ludzi którzy przeskadzają mu w siedzeniu w robocie . Rzucone lakoniczne opisy auta odrazu zniechęciły do kupna . Ale najważniejsze było dowiedzenie się czy kupuję to auto czy nie tak jakby sam miał na nie ochote . W zasadzie niedowiedziałem sie nic np. stan klocków tarcz itd. Jeden swistek papieru bez konkretnych opisów co kosztowało 1K . Panie kierowniku proszę o przesłanie pełnego raportu z tej kontroli z opisami lakieru , kodem lakiery stanem zawieszenia silnika elektroniki itd itd bo za to płaciłem. Na te chwilę NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
12 lutego 2025 15:55
Salon - samochody nowe
tragiczna obsługa klienta, ...
... Pani była niemiła i rozłączyła w momencie kiedy zadawałem jeszcze pytanie, czyste chamstwo.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 10:08
Salon - samochody nowe
Chyba najgorsza obsługa ...
... klienta ze wszystkich serwisów Volvo w Warszawie…dodzwonienie się graniczy z cudem, gdy już się dodzwoniłam, uzyskałam informacje, że odpowiedzi na moje pytania podadzą, ale tylko mailowo…
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 22:41
Salon - samochody nowe
upd: to make ...
... it clear for folks from nobile cars: this zero-star evaluation is not for you, it is an evaluation of you for others.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 11:23
Salon - samochody nowe
Nigdy nie otrzymałem ...
... pomocy. Na każdą skargę odpowiadają, że to nie jest ich zakres odpowiedzialności. Kazde usterko to moja wina, nie ich. Aplikacja nie działa - oni mowia ze to nie auto, wiec nie ich sprawa😅
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 23:36
Salon - samochody nowe
Nobile Cars Volvo ...
... wykonywana była naprawa blacharska po kolizji Opinię należało, by podzielić na kilka etapów 1 Naprawa lakiernicza raczej nie dla wymagających - drobne zacieli lakieru - złe przygotowanie powierzchni, przez co "wciągnęło" lakier, a serwis stwierdził, że mógł być wcześniej odprysk od kamienia (tylko nie wiem czemu nie zostało to naprawione przed lakierowaniem) 2 Blacharsko źle poustawiane elementy co było widać przy szparach drzwi/maski To zostało naprawione przed odbiorem, ale idealnie nie jest Elementy pod zderzakiem poklejone papierową taśmą 3 Jedno z najlepszych mechanika W aucie wymienione były 4 felgi na nowe i jedna opona, ponieważ stara została uszkodzona po odebraniu auta okazało się, że auto ma delikatne bicie na kierownicy zostało to zareklamowane przed odebraniem auta z naprawy gwarancyjnej spytałem, czy ktoś jeździł tym autem powiedziano, że nie ale już ktoś idzie na jazdę próbną Telefon że można odbierać kolega jeździł i jest bicie, ale dopiero od 140km/h - „to może być wina drogi” - „przecież w Polsce nie wolno jeździć szybciej a za granicą ? no można ale Pan jeździ do 140” - podpowiedziałem, że może trzeba reklamować nową oponę, ponieważ może mieć wadę, dostałem odpowiedz „opona jest używana i nie możemy jej reklamować” - jedną z nie, udanych prób naprawy było przełożenie kół z przodu na tył i problem został „rozwiązany” przełożony na tylną oś „ale już Pan nie ma bicia na kierownicy” Usterkę usunąłem sam, ale pojawiła się kolejna dwa razy zgłaszałem, już reklamację i osoba zajmująca się sprawą miała, oddzwonić od ostatniego telefonu minął miesiąc i cisza Wszystkie rozmowy Zachęcam do czytania komentarzy „Serwis Nobile Cars Volvo Warszawa rozmowa z pracownikiem…” 2 części „Serwis Nobile Cars Volvo Warszawa rozmowa z kierownikiem...” „Serwis Nobile Cars Volvo Warszawa zgłoszenie reklamacji..”, po której nie ma odpowiedzi Została chyba tylko droga sądowa
Użytkownik sieci
16 listopada 2024 01:38
Salon - samochody nowe
Witam, byłem dziś ...
... w tym salonie umowiony na jazdę testową xc40 ale handlowca nie bylo i auto wydał mi ktoś inny. Brak miejsca do parkowania dla klientów a moje auto ktoś z pracowniów salonu zastawił i musiałem szukać winnego. Po odbyciu jazdy handlowiec nie pojawił się wcale. Nie polecam tego miejsca bo klienta mają tu głęboko w zadku.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 17:27
Salon - samochody nowe
Auto po zjechaniu ...
... z Assistance 4 dni stało w serwisie autoryzowanym po czym nie zdiagnozowano usterki (w tym czasie). Auto odebraliśmy "samo się naprawiło". Mieliśmy otrzymać informację co spowodowało usterkę. Po oczekiwaniu prawie dwa tygodnie uzyskaliśmy informację że odpowiedzi nie będzie bo auto zostało odebrane. (Już działające). Auta zastępczego Volvo w ramach gwarancji nie ma. Serwis nie wie dlaczego auto się nie ładowało, nie wie rownież dlaczego już się ładuje. Telefonicznie spychologia...
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 15:27
Salon - samochody nowe
Salon pusty, obsługi ...
... zero, chęć skorzystania z jazdy testowej niemożliwa. Tylko Pani na recepcji uprzejma. Szkoda wybiorę samochód innej marki. Ja nie polecam !
Użytkownik sieci
29 października 2024 15:22
Salon - samochody nowe
Serdecznie odradzam wszystkim ...
... wizytę w tym miejscu. Na początku będziecie przez 10 minut szukać miejsca do parkowania, bo nie ma żadnych znaków, a pracownicy kręcący się nie udzielą Wam Żadnej informacji, a później pies z kulawą nogą się Wami nie zainteresuje jak już wejdziecie do środka. Odradzam
Użytkownik sieci
3 października 2024 16:49
Salon - samochody nowe
Ostrzegam! Następnego dnia ...
... po wymianie wahaczy odpadło mi koło, bo nie dokręcili śruby! Jechałam z dzieckiem w góry. Serwis uznał reklamację, przyznali się do winy i tyle. Następny klient może nie przeżyć powrotu do domu po wizycie w Nobile Cars.
Użytkownik sieci
25 września 2024 17:42
Salon - samochody nowe
Czytam poprzednie opinie ...
... i to prawda. Pełna ignorancja w salonie. Po 17 nie było nikogo żeby obsłużył, zero recepcji, serwisu nie interesuje sprzedaż. 1 za obsługę. A raczej jej brak. Druga gwiazdka za asortyment.
Użytkownik sieci
22 września 2024 23:23
Salon - samochody nowe
Niedziela, późne popołudnie, ...
... trasa S8 na odcinku Wyszków-Warszawa, duże natężenie ruchu, ale ruch ogólnie płynny z jednym wyjątkiem. Samochód marki Volvo o numerze rejestracyjnym WT9302G ze znakiem Nobile Cars Volvo na karoserii, prowadzony przez kobietę w towarzystwie innej kobiety. Jazda na zderzaku, hamowanie co kilka sekund (gdy poza tym hamowanie zdarza się sporadycznie), częsta zmiana pasa ruchu, w tym zmiany gwałtowne i zmiany bez kierunkowskazu oraz zmiana pasa skutkująca zepchnięciem innego samochodu na pobocze. Jeżeli to osoba pracująca w firmie - gratuluję kadry, jeżeli klientka prowadząca auto zastępcze, koniecznie trzeba dodać na karoserii napis “samochód zastępczy” bo tacy ludzie mogą wpływać na reputację firmy
Użytkownik sieci
7 września 2024 23:12
Salon - samochody nowe
Oceniam serwis, z ...
... salonu nie korzystalem, Serwisowalem xc90, ze zwyklymi okresowymi serwisami radzą sobie, jak cos wiecej sie dzieje- w moim przypadku już nie- wymiana opon na nowe, zaproponowano też zbieżność, zgodnie ze sztuką powinno sie robic przy tej okazji, po wykonaniu uslugi samochod zaczelo sciagac w prawo, dwa razy poprawiano, bezskutecznie, ostatecznie zaproponowano sprawdzenie na innych kolach I kontakt jak beda gotowi.. Pan Krzysztof nigdy wiecej nie odezwal sie do mnie w temacie. Druga sytuacja: chcialem zrobic okresowy serwis ale dodatkowo zapalila sie kontrolka usterka ukladu hybrydowego, chcialem zdiagnozowac przed wyjazdem za granice za 2 tygodnie, niestety serwis nie znalazl czasu nawet na diagnoze usterki ukladu hybrydowego w ciagu 2 tygodni, z pozytywow: bardzo dobra kawa, jezeli obsluguje Pan Robert obsluga jest sympatyczna i rzeczowa, jezeli Pan Krzysztof - jakby to okreslic delikatnie, nie ma podejscia do klienta, teraz dwa slowa do wlascicieli serwisu/firmy: oczekuje jako wieloletni klient zaopiekowania przez co rozumiem, np. ze w sytuacji jaka zglaszalem - usterka hybrydy- w ciagu 2 tyg znajdziecie czas I zdiagnozujecie,serwis okresowy mozna zaplanowac, usterki juz nie, otrzymalem beznamietne - nie mamy wolnych terminow I sugestie zeby zadzwonic do drugiego Waszego serwisu, tam tez zreszta nie znalezli czasu, chcecie byc jako volvo marka premium to musicie miec serwisy premium, na razie macie jakosc zwyklego serwisu z dobra kawa, nie budujecie przywiazania ani do marki ani do Waszego serwisu... w kazdym razie ja juz dziekuje, wierze ze sa serwisy ktore maja wiekszy szacunek do klienta.. Polska jest duza, bede szukal, zycze powodzenia
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2024 16:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca nikomu, kto myśli o zakupie nowego lub używanego samochodu. Niedawno odwiedziłem ten salon i od samego początku byłem przyjęty z lekką arogancją oraz brakiem zaangażowania. Nawet jeśli one było, to było takie od niechcenia. Jako zdecydowany klient, gotów zapłacić gotówką, liczyłem na lepsze podejście. Zainteresowałem się modelem XC40 z oferty samochodów używanych. Ku mojemu zdziwieniu, zanim jeszcze rozpoczęliśmy rozmowę, usłyszałem, że z uwagi na ich dostępność "od ręki", samochody te są o prawie 10 tysięcy złotych droższe od nowych zamawianych na życzenie – na nowy model trzeba czekać do kwietnia. Sprzedawca, który mnie oprowadzał, nawet lekko zachichotał, wypowiadając te słowa. Samochód z przebiegiem 32 tysięcy kilometrów droższy niż nowy z salonu? To absurd, który moim zdaniem powinien zainteresować UOKiK. Gdy zapytałem, czy samochody są w pełni sprawne i objęte gwarancją, otrzymałem odpowiedź, że gwarancja wynosi "aż" rok, a auta są dokładnie sprawdzane przez ich mechaników. Kiedy zapytałem czy będę mógł po zakupie poprosić o potwierdzenie takich badań, usłyszałem jedynie: "Nie potrzebuje Pan tego, wiemy, co robimy." Chciałem kupić samochód za 170-180 tysięcy złotych, a zostałem potraktowany gorzej niż nikt. Co więcej, wystarczy wyjechać z Warszawy, aby znaleźć ten sam model w innym salonie za około 20 tysięcy złotych mniej, i to nawet z mniejszym przebiegiem. Najwyraźniej w Warszawie można liczyć na wyższe ceny dla mniej świadomych klientów. Volvo to nadal dobre samochody, warte uwagi, ale na pewno nie w tym salonie. Uważam, że takie podejście do klienta jest nieakceptowalne.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 18:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... nowe auto i już z problemami a serwis każe sobie czekać dwa tygodnie na samą diagnostykę, opryskliwy pan radzi aby przywieźć na lawecie to może będzie szybciej. Nie wiedziałem że marka premium tak traktuje swoich klientów….. u konkurencji wizyta w ciągu dwóch dni i bez lawety.
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 17:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 maja 2024 18:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu nikomu nawet przestrzegam usługi blacharsko lakierniczy. Oddałem volvo na reklamację zaczęła mi wychodzić rysa na zdrzeku w linii z pokrywą bagażnika . Auto wcześniej zostało naprawione z OC sprawcy po kolizji uszkodzona klapa bagażnika która się nie domykała żeby zamknąć trzeba było silniej zamykać jednocześnie klapa rysowała zderzak to było po kolizji. Auto zostało oddane do serwisu volvo jerozolimskie niby zostało zrobione. Po każdym umyciu auta rysa zaczęła wychodzić zgłosiłem reklamację której nie uwzględnili stwierdzili że za mocno zamykam klapę bagażnika i się zrobiła rysa. Jeśli tak to elementy są nie spasowane lub położyli kiepski lakier, elementy były w miarę ok Zrobiłem przy Pani Agnieszce test nie możliwości że za mocno uderzam klapą bagażnika, nawet jeśli nacisnę to jest przestrzeń, po czym stwierdziła że sam sobie to zrobiłem ona tylko przekazuję informację. Naprawdę robią z ludzi kretynów, sprawa pewnie wyląduje w sądzie, daramat kogo tam zatrudniają