Zobacz na mapie
88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2022 23:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Do dzwonić jest się gorzej niż do lekarza. Dział cześci i szkody komunikacyjne nie odpowiada, zgłasza się arogancka sekretarka. Więcej nic nie mogę powiedzieć o tej firmie, bo nikt do mnie nie oddzwonił do dzisiaj mimo zapewnień działu obsługi klienta.
Użytkownik sieci
30 maja 2022 23:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lutego 2022 11:48
Salon - samochody nowe
Moje wrażenia po ...
... odbiorze samochodu w piątek 28 lutego 2022 r.- Pan Krzysztof z serwisu wskazał, aby w piątek podjechać po odbiór auta, byłam dokładnie o 17.56 czyli 4 minuty do zamknięcia. Niestety drzwi zamknięte (a Pan Krzysztof wiedział, że jadę po auto i jestem w drodze). Na szczęście ochrona otworzyła drzwi i dopiero na piętrze w salonie sprzedaży znalazłam człowieka, który pomógł mi odebrać mój samochód. Jestem zażenowana, że serwis pracuje w ten sposób, a dodam, że z tą samą usterką jeżdżę już 5 raz (auto na gwarancji) .
Użytkownik sieci
20 stycznia 2022 15:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Auto ...
... zgłoszone na diagnostykę w ramach gwarancji (żółta kontrolka check engine). Wybór na serwis padł z tego powodu, że auto zostało kupione w tym salonie. Na początku usunięto błąd w aucie i powiedziano, że podejrzewają problem z katalizatorem, ale auto zostało wydane i poproszono, by się umówić, gdy problem się powtórzy. Po miesiącu problem wrócił. Została podjęta próba umówienia się na serwis, niestety okazało się, że na najbliższy miesiąc nie ma żadnego wolnego terminu. Najbliższy wolny termin wypadał dwa dni po zakończeniu okresu gwarancji, dlatego dopytałem czy skoro zgłoszenie jest w czasie gwarancji czy jeszcze będzie nią jeszcze objęte w nieuprzejmy sposób zostałem poinformowany przez doradcę serwisowego, że nie i nic nie da się z tym zrobić. Tak więc umówiłem się do serwis w salonie Autogala i tam zgłoszenie gwarancje przebiegło pomyślnie. Bardzo trudny kontakt z jednym z doradców serwisowych. Pan Robert ewidentnie minął się z powołaniem i nie nadaje się do obsługi klientów, radzę omijać serwis szerokim łukiem. Strata czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2021 05:48
Salon - samochody nowe
Super serwis wolvo najwyższej klasy fachowcy w Otrębusy
Użytkownik sieci
28 czerwca 2021 15:13
Salon - samochody nowe
Byłam właśnie w ...
... tym salonie - chciałam umówić się na serwis. Jeden Pan obsługujący zaczął obsługiwać klienta przede mną. Czekałam … chciałam zapytać o coś dwóch Panów siedzących obok ale szybko odesłali mnie na swoje miejsce .., czekałam dalej. Pan nr 1 wziął swojego klienta i poszedł z nim do samochodu i przyszedł Pan od serwisu nr 2. Schował pojemnik po jedzeniu i już się ucieszyłam, że mnie obsłuży … nawet na mnie nie spojrzał - nie zwrócił uwagi na czekającego klienta, nie nawiązał kontaktu wzrokowego, nie poprosił abym chwile poczekała - nic a nic co jest w podstawowych standardach już wszędzie 👎 za to zadzwonił telefon i Pan 2 rozpoczął rozmowę, która rozwinęła się … a ja czekałam … Wyszłam …. 👎👎👎
Użytkownik sieci
26 czerwca 2021 22:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 grudnia 2020 14:55
Salon - samochody nowe
Najgorszy Serwis w ...
... Polsce. Nie polecam. Byłem, gromadzenie niekompetentnych ludzi. Nigdy nie wrócę !
Użytkownik sieci
30 listopada 2020 20:22
Salon - samochody nowe
Dziś około 16:00 ...
... wszedłem do pięknego showroomu, chodziłem 35 min i nikt mnie nie zapytał co chcę i nie znalazlem nikogo kot mógłby mi pomóc w zakupie samochodu.
Użytkownik sieci
14 listopada 2020 18:00
Salon - samochody nowe
Ceny podawane przez ...
... telefon różnią się od cen za wykonana usługę i nie chodzi tu o cenę netto- brutto. Dla mnie to oszustwo i złodziejstwo numer na raz dlatego nie polecam.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 16:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 maja 2020 15:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 marca 2020 10:52
Salon - samochody nowe
Tragiczne przygotowanie salonu ...
... do pracy z klientem podczas epidemii. W salonie pełno pracowników najwyraźniej prezes nie słyszał o możliwości pracy zdalnej w celu nie narażania pracowników oraz klientów. Nie wspomnę o tym że Panie na recepcji ani Panowie doradcy nie mają nawet szyby która oddzielałaby ich od klientów, zważywszy na to że takie szyby nawet znajdują się obecnie na każdej stacji benzynowej jest to porażka salonu samochodów uchodzących za "premium". Obsługa sympatyczna i uśmiechnięta lecz tak znikome przygotowanie salonu do pracy podczas epidemii pokazuje brak szacunku do klienta.
Użytkownik sieci
10 marca 2020 08:54
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem salon w ...
... sobotę celem planowanego zakupu 3 letniego XC60. Pan sprzedawca jak się potem okazało pan kierownik podejście do klienta miał takie jakby nie chciał sprzedać tego auta. Z wielką łaską zaprezentował samochód, na pytanie o jazdę próbną stwierdził, że nie ma takiej możliwości. Auto kupiłem tego samego dnia w drugim Euroservice na ul. Płowieckiej, gdzie zostałem obsłużony jak na profesjonalny serwis przystało. W stronę ul. Płowieckiej idzie pozytywna opinia, a serwisu na Alejach Jerozolimskich negatyw.
Użytkownik sieci
4 marca 2020 12:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 16:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 stycznia 2020 19:39
Salon - samochody nowe
Należę do osób, ...
... dla których pierwsze wrażenie jest czasem decydujące. Moja wizyta w salonie Volvo na Al.Jerozolimskich trwała 3 minuty. Jako, że jestem świeżym nabywcą 2 letniego Volvo z programu samochodów używanych z innego miasta, szukałem serwisu, do którego mógłbym oddawać samochód na regularne przeglądy. Pierwsza rzeczą jednak o jaką poprosiłem to ramki firmowe, bo przy wymianie tablic moje popękały. W serwisach innych samochodów takowe dostaje się za darmo z założeniem, że to jeżdżąca wizytówka i darmowa promocja salonu. Tutaj jest inaczej. Można stać się szczęśliwym posiadaczem ramek za jedyne 50 PLN !!!. Pan z serwisu z pogardą burknął, że jak ktoś jest ich stałym klientem to mogą dać za darmo. Inni muszą zapłacić. Poczułem się jak ktoś kto usiłuje coś wyłudzić lub ukraść. Obsługa nie nadaje się do salonu samochodu uznawanego za markę premium. Jeździłem różnymi samochodami i miałem do czynienia z różnymi ASO: Mazdy, Hondy i Mercedesa. W żadnym nikt nie sugerował zapłaty za ramki, które kosztują grosze. Byłem zapraszany do współpracy i do takich salonów wracałem z ochotą. Tutaj poziom nadęcia był tak niebotyczny, że odwróciłem się i wyszedłem. Na pewno nie wrócę.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2020 13:09
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... poziom obsługi nowy klientów , jakość prób kontaktu 4 żadna nie doszła do skutku . Chciałem odbyć jazdę próbną . Pan który miał się mną opiekować nie odezwał się do dziś czyli około 3 miesięcy. Jeśli bym mógł to zaznaczył bym -5 gwiazdek.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2019 14:00
Salon - samochody nowe
Oceniam wyłącznie obsługę ...
... likwidacji szkód w serwisie. Najpierw miałem problem z dodzwonieniem się do osoby odpowiedzialnej za usługę. Po czterech telefonach serwisant powiedział mi, żebym po prostu przyjechał i ktoś przyjmie moje zgłoszenie. N miejscu okazało się, że nikt nie może mi pomóc, bo osoba odpowiedzialna za likwidację szkód pracuje do... 16:30. Nikt mnie o tym nie poinformował, zresztą, przyjechałem tam przed 16:30. Podsumowując: szkoda czasu.
Użytkownik sieci
15 listopada 2019 23:53
Salon - samochody nowe
Próbowałem dzisiaj skorzystać ...
... z serwisu w miejscu, w którym zazwyczaj nie robię przeglądów. Pan ze stanowiska nr 1 z brodą zrobił jednak wszystko żeby mnie zniechęcić do Euroservice. No i zniechęcił. Umówiłem się w innym ASO.